Archive for Σεπτεμβρίου, 1998

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ ΜΕΣΩ FRANCHISING (Μέρος 2ο)

-

Στο προηγούμενο άρθρο έγινε αναλυτική παρουσίαση των βασικών προϋποθέσεων που πρέπει να διαθέτει μια επιχείρηση για ν’ αναπτυχθεί με Franchising. (δες και εδώ)

Συνοπτικά:

  • Δυνατότητα παροχής υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών
  • Αξιόπιστο και δοκιμασμένο σύστημα λειτουργίας και διανομής
  • Ισχυρό και Αναγνωρίσιμο brand name

Επίσης έγινε μια ολοκληρωμένη παρουσίαση της πρώτης φάσης που απαιτείται για την προετοιμασία μιας επιχείρησης: έλεγχος καταλληλότητας της επιχειρηματικής ιδέας για σύστημα franchising (Feasibility Study).

Στο δεύτερο μέρος αναλύονται:

  • Προετοιμασία επιχειρηματικού πλάνου & υποδομής για franchise
  • Εφαρμογή στρατηγικής επέκτασης και ελέγχου του δικτύου
  • Υποστήριξη και έλεγχος δικτύου

  1. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ (FRANCHISE BUSINESS PLAN) & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΓΙΑ FRANCHISE

Έχοντας πλέον εξετάσει τις παραπάνω προϋποθέσεις και λαμβάνοντας τα αναγκαία διορθωτικά μέτρα, πρέπει να προχωρήσετε στο επόμενο στάδιο που σχετίζεται με την οργάνωση και την εξασφάλιση της βιωσιμότητας του συστήματος franchise.

Γι αυτό πρέπει να καταρτίσετε ένα λεπτομερές Επιχειρηματικό Σχέδιο με χρονικό ορίζοντα 5 ετών. Το σχέδιο πρέπει να αναφέρεται στα εξής θέματα:

  • Ανάλυση της αγοράς: Πρέπει να περιλαμβάνει μία εμπεριστατωμένη ανάλυση της αγοράς, των τμημάτων της και των τάσεων που διαμορφώνονται, και του ανταγωνισμού. Η ανάλυση αυτή είναι βασική γιατί επιτρέπει στην εταιρεία να καταγράψει επιχειρηματικές ευκαιρίες σε επίπεδο προϊόντων ή/και υπηρεσιών. Επίσης βοηθά στην κατάστρωση σχεδίου γεωγραφικής ανάπτυξης.
  • Οργανωτική Δομή και Στελέχη: Η ανάπτυξη μιας αλυσίδας συχνά απαιτεί οργανωτικές αλλαγές σε επίπεδο διοικητικής δομής και στελέχωσης. Οι franchisees χρειάζονται από τον franchisor άμεση υποστήριξη σε θέματα Διοίκησης Καταστήματος, Marketing, Πωλήσεων, Μηχανοργάνωσης, Διαχείρισης αποθεμάτων / Logistics, Επιλογής & Εκπαίδευσης προσωπικού κλπ.

Ο Franchisor έχει δύο βασικές επιλογές, χωρίς όμως να αποκλείονται και συνδυαστικές λύσεις:να αναδιοργανώσει ριζικά την οργανωτική δομή της επιχείρησης, δημιουργώντας νέες διευθύνσεις και να προσλάβει εξειδικευμένα Στελέχη, ή σε συνδυασμό με την πρώτη εκδοχή, να συνεργασθεί με εταιρεία έμπειρων Συμβούλων που θα του παρέχει την αναγκαία υποστήριξη, σε ορισμένους τομείς «κλειδιά», με σημαντικά χαμηλότερο κόστος Διαβάστε περισσότερα »

Related Posts with Thumbnails

Αρχειο δημοσιευσεων

Φωτογραφιες του Franchise Blog

  • 5asec Μαρούσι
  • kem omilia 2010
  • money show 2009
  • ΚΕΜ 2010 Ομιλία κ Π Ρουσόπουλου
  • ομιλία Παναγιώτη Ρουσόπουλου για αποτελεσματική διαχείριση 2008
  • Παρουσίαση Ελληνικής Αγοράς στην έκθεση Franchise στο Παρίσι 2008
  • KRAFT
  • imerida TITANIA

Με μια ματιά

Εγγραφειτε στο Franchise Blog

Εγγραφείτε στο Franchise Blog ώστε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τις τελευταίες δημοσιεύσεις.

Τελευταία Νέα του Franchise