Archive for 2005

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Νέοι Franchisees: Διασφαλίστε την Επένδυση σας χωρίς Πρόσθετο Κόστος
Παρακινήστε το προσωπικό σας να εργαστεί πρόθυμα, καλλιεργώντας θετικό κλίμα στον εργασιακό χώρο
Η αναγνώριση της προσφοράς του κάθε υπαλλήλου στην επιχείρησή σας, εκτός το θετικό κλίμα που, αδιαμφισβήτητα, δημιουργεί στον εργασιακό χώρο, συμβάλλει παράλληλα τα μέγιστα στην καλλιέργεια ενός πιο πιστού, ευαισθητοποιημένου και αποδοτικού ανθρώπινου δυναμικού.
Στον κόσμο του franchising, το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί το πιο πολύτιμο συστατικό της επιχείρησης.
Η προσέλκυση και η διατήρηση άξιων και ικανών υπαλλήλων είναι καθοριστική για την επιτυχία μιας επιχείρησης, ειδικά στα συστήματα franchise παροχής υπηρεσιών, όπου δεν υπάρχει κάποιο χειροπιαστό προϊόν προς πώληση. Για το λόγο αυτό, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε με βεβαιότητα ότι οι υπάλληλοί σας είναι ικανοποιημένοι.
Καθώς η οικονομία αναπτύσσεται και η αγορά εργασίας διευρύνεται, ίσως αισθανθείτε την πίεση απώλειας κάποιων πολύτιμων υπαλλήλων. Τι μπορείτε, λοιπόν, να κάνετε για να διατηρήσετε το προσωπικό σας, αλλά και να συνεχίσετε να προσελκύετε ταλαντούχα άτομα στην επιχείρησή σας;
Ίσως εκπλαγείτε, αλλά η απάντηση δεν είναι πάντα «αυξήστε τους μισθούς τους».

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
10 ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ για αποτελεσματική ανάπτυξη ενός δικτύου franchise
Η ανάπτυξη ενός συστήματος franchise είναι μια ιδιαίτερα σύνθετη και απαιτητική διαδικασία. Απαιτεί χρόνο, επενδύσεις, μια ολοκληρωμένη στρατηγική και όραμα. Υπάρχουν δέκα απλοί κανόνες που δεν πρέπει να ξεχνάει ποτέ ο υποψήφιος franchisor. Κανόνες που θα του εξοικονομήσουν πολύτιμους πόρους και θα διαφυλάξουν την αξιοπιστία. Σκέφτεστε να επεκτείνετε την εταιρεία σας μέσω συνεργασιών franchise; Πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε κίνηση, υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που οφείλετε να αξιολογήσετε.
- Είναι η αγορά αρκετά μεγάλη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας;
Αρκετοί επιχειρηματίες, αν και διαθέτουν πολλά χρόνια πείρας στην αγορά, αποτυγχάνουν να δουν τα πραγματικά περιθώρια ανάπτυξης του concept τους ή να παραδεχθούν ότι ίσως η μέχρι σήμερα επιτυχία τους να οφείλεται στο άτομο που διαχειρίζεται την επιχείρησή τους. Ίσως τελικά αποδειχθεί ότι το concept σας δεν μπορεί να αναπτυχθεί σε άλλες περιοχές με την ίδια επιτυχία. Ίσως η κατάλληλη επιχειρηματική κίνηση για εσάς να είναι η έναρξη ενός ή δύο ακόμα εταιρικών καταστημάτων κοντά στη βάση σας. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Franchise:Ελέγχοντας τις επιλογές σας!
Όποιος σκέφτεται σοβαρά να δημιουργήσει μία δική του επιχείρηση, πρέπει να επιλέξει αυτή που να ταιριάζει στις ιδιαίτερες ανάγκες του και να αξιοποιεί τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τις δεξιότητες του. Στο άρθρο αυτό παραθέτουμε ένα πλαίσιο θεμάτων και ερωτήσεων προς διερεύνηση καθώς και κάποιες συμβουλές για να κάνετε τη σωστή επιλογή.
Αν ενδιαφέρεστε να δημιουργήσετε μία επιχείρηση, το πιθανότερο είναι ότι θα μελετάτε με ιδιαίτερη προσοχή τα περιοδικά franchise, θα επισκέπτεσθε τους σχετικούς δικτυακούς τόπους, θα προγραμματίζετε να επισκεφτείτε μία από τις Εκθέσεις Franchise φέτος το χειμώνα, και θα διαβάζετε ασταμάτητα τον ετήσιο οδηγό, ή θα ελέγχετε τις ειδικές στήλες στις οικονομικές εφημερίδες.
Θα βρείτε σίγουρα πολλές ευκαιρίες και τα καλά νέα είναι ότι οι περισσότερες από αυτές είναι επιτυχημένα δίκτυα Franchise. Τα συστήματα Franchise προσφέρουν έναν πιο βατό, πιο σίγουρο δρόμο στην επιχειρηματικότητα από ό, τι η μεμονωμένη επιχείρηση. Προσφέρουν – μεταξύ άλλων – ολοκληρωμένη εκπαίδευση, συστήματα, λειτουργίας, υποδομή υποστήριξης, μία γνωστή φίρμα, μερίδιο αγοράς, αποτελεσματικά προγράμματα marketing, αγοραστική δύναμη που διασφαλίζει οικονομίες κλίμακας προς όφελος όλων, στρατηγικό σχεδιασμό και συνεχή προσαρμογή στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες στην αγορά κοκ. Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα λειτουργούν συνδυαστικά και μειώνουν σε σημαντικό βαθμό τους κινδύνους που απειλούν τους νέους επιχειρηματίες. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ –ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ FRANCHISEES
Η επιλογή ενός franchise πρόκειται για απόφαση ¨ζωής¨ και για να λάβει κανείς μια ισορροπημένη απόφαση χρειάζεται πληθώρα αντικειμενικών και έγκυρων στοιχείων αλλά και την συμβολή ειδικών που μπορούν να σας βοηθήσουν στην αξιολόγησή τους. Είτε μέσω του Franchise Success είτε μέσω του ετήσιου οδηγού Πανόραμα, είτε από εκθέσεις, ή μέσω συστηματικής έρευνας στο Internet γνωρίζετε ήδη ποια συστήματα franchise είναι διαθέσιμα, ποιο είναι περίπου το κόστος τους και τι απαιτείται πραγματικά για να λειτουργήσετε αποτελεσματικά το franchise που θα επιλέξετε.
Εξετάζοντας τα διάφορα συστήματα franchise, θα πρέπει να αρχίζετε να ταξινομείτε τις πληροφορίες με κριτήριο ποια συστήματα σας ταιριάζουν καλύτερα και είναι στα πλαίσια των δικών σας οικονομικών δυνατοτήτων. Αυτό θα σας βοηθήσει στη συνέχεια να συντάξετε μια λίστα από τα επικρατέστερα που θα αναλύσετε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια και να απευθυνθείτε, σε συνεργασία με τον σύμβουλο σας, ζητώντας πρόσθετα αναλυτικά στοιχεία. Όπως εσείς κάνετε επαφές και ζητάτε στοιχεία με τους πιθανούς franchisors, έτσι και αυτοί θα κάνουν το ίδιο και για εσάς. Γι’ αυτό προετοιμάστε μια παρουσίαση σας, την επαγγελματική σας πορεία, τις γνώσεις σας και τις εμπειρίες σας, περιγράφοντας επίσης τους στόχους σας και τους λόγους που επιθυμείτε να διερευνήσετε την πιθανή συνεργασία.
Οι σοβαροί franchisors είναι ιδιαίτερα επιλεκτικοί και δεν δέχονται ως franchisee απλά κάθε υποψήφιο που ενδιαφέρεται και διαθέτει το απαιτούμενο κεφάλαιο. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Ποιο Franchise αποδίδει;
Ποια μορφή franchise πραγματοποιεί περισσότερα κέρδη και τι είναι αυτό που καθορίζει την αποδοτικότητα του κάθε franchise ξεχωριστά?
Στην καθημερινή επαφή μας με υποψηφίους franchisees, ανάμεσα στις ερωτήσεις που μας υποβάλλουν είναι και οι ακόλουθες :
- «Δεν με νοιάζει σε ποιο κλάδο- απλά πες μου μέσω ποιου τύπου franchise θα αποκτήσω χρήματα;»
- «Ποια είναι τα καίρια σημεία, οι πλέον κρίσιμοι παράγοντες;»
- «Ποιοι είναι οι πλέον αποδοτικοί κλάδοι;»
- «Για ποιο λόγο κάποια franchise του ιδίου συστήματος είναι πιο επικερδή από άλλα;»
Όλα τα οργανωμένα συστήματα Franchise και όλοι οι τύποι που έχουν μια αποδεδειγμένη πορεία και συγκροτημένη υποδομή θεωρούνται προσοδοφόροι, αλλιώς το σύστημα δεν θα ευδοκιμούσε.
Αυτό όμως, που πολλοί νέοι πιθανοί franchisees αδυνατούν να κατανοήσουν, είναι ότι η απόδοση του κάθε franchisee μεμονωμένα μέσα στο ίδιο franchise σύστημα μπορεί να δημιουργεί ουσιαστική διαφορά. Να αναδεικνύεται στον κρίσιμο παράγοντα.

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
ΝΕΟ FRANCHISE; ΤΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ) ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ;
Ίσως η πιο σημαντική πληροφορία, για οποιονδήποτε σκέφτεται να αρχίσει μια νέα επιχείρηση, είναι το κεφάλαιο που θα χρειαστεί. Στην αρχή, αλλά και για τα πρώτα χρόνια λειτουργίας.
Εκτός από την αρχική επένδυση που καλύπτει δαπάνες για τη σύσταση εταιρείας, την πληρωμή δικαιωμάτων, την εξεύρεση και ενοικίαση καταστήματος, τα έπιπλα, τις εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, ο νέος επιχειρηματίας πρέπει να εφοδιαστεί με αποθέματα προϊόντων, υλικά συσκευασίας, προμήθειες και πολλά άλλα απαραίτητα προκειμένου να ανοίξει τις πόρτες της επιχείρησής του και να ακούσει το πρώτο ήχο της ταμειακής του.
Όμως, τα απαραίτητα αρχικά κεφάλαια για πληρωμή δικαιωμάτων κατασκευών και εξοπλισμού δεν είναι τα μόνα που απαιτούνται.
Οι επιχειρηματίες χρειάζονται επίσης χρήματα για τη διατήρηση, διαφημιστική υποστήριξη και λειτουργία της επιχείρησής τους, έως ότου αυτή αρχίσει να αποφέρει κέρδη ή καλύτερα να θετικές χρηματοροές. Η εξάντληση των διαθέσιμων κεφαλαίων είναι πιθανώς η μεγαλύτερη αιτία για την αποτυχία μιας νεοσύστατης επιχείρησης. Ακόμη και εάν το μόνο πλεονέκτημα της ένταξης σε ένα σύστημα franchise ήταν η ικανότητα ακριβούς πρόβλεψης των απαιτούμενων κεφαλαίων , θα άξιζε να πληρωθεί το κόστος συμμετοχής σ’ αυτό. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Δίκτυο Franchise:Απλά Εργαλεία Για Μια Αλάνθαστη Συνταγή Επιτυχίας!
Οκτώ απλά εργαλεία, που αποτελούν μια αλάνθαστη συνταγή για επιτυχημένα δίκτυα. Γιατί η προσέλκυση επιτυχημένων franchisees και επιχειρηματιών είναι η αφετηρία για μια δυναμική ανάπτυξη με franchising.
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με δεκάδες συστήματα franchise που καλύπτουν το σύνολο σχεδόν των κλάδων της οικονομίας. Ωστόσο, όσο διαφορετικές και αν ήταν αυτές οι εταιρείες, έχουμε εντοπίσει μία επαναλαμβανόμενη “συνταγή” που είχαν ακολουθήσει όλα όσα θα αποκαλούσαμε σήμερα επιτυχημένα δίκτυα. Σε μια συγκυρία γενικευμένης επενδυτικής ανομβρίας και οικονομικής δυσπραγίας, όπου όμως το franchising διανύει μια περίοδο αναγνώρισης και δυναμικής ανάπτυξης, είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να απομονώσουμε και να αναδείξουμε αυτά που αποκαλούμε τα οκτώ σημεία κλειδιά ενός επιτυχημένου συστήματος franchise.

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
ΝΕΟΣ FRANCHISOR; Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΜΕ FRANCHISE;
Το Όραμα σας είναι να αναπτύξετε την επιχείρηση σας σε όλη την Ελλάδα, ίσως και στο εξωτερικό. Η επιχείρησή σας πάει πολύ καλά σε πωλήσεις. Οι συνεργάτες σας και οι πελάτες σας ενθαρρύνουν να αναπτυχθείτε. Ίσως μάλιστα κάποιοι από αυτούς σας ζητάνε να γίνουν οι πρώτοι franchisees σας, πριν ακόμη πάρετε την απόφαση να αναπτυχθείτε.
Όλα αυτά είναι πολύ ενθαρρυντικά και επιπλέον το franchising μπορεί να προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στην επιχείρηση σας.
- Έχει όμως η επιχειρηματική σας ιδέα προοπτικές; Υπάρχουν ισχυρά και διατηρήσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα;
- Έχετε αναπτύξει γερές βάσεις που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τις αυξανόμενες απαιτήσεις ενός Δικτύου που αναπτύσσεται;
- Και το κυριότερο είστε έτοιμος να ξεκινήσετε αυτόν τον αγώνα δρόμου; Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΕΝΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
Έχουμε επανειλημμένα αναφερθεί στην αναγκαιότητα κατάρτισης ενός επιχειρηματικού σχεδίου, πριν, κατά την διάρκεια και μετά την λήψη της όποιας απόφασης για μια νέα επένδυση.
Η διαδικασία σύνταξης ενός επιχειρηματικού σχεδίου – ακόμα και του πιο απλού στην δομή του – έχει αποδειχθεί καθοριστικό εργαλείο λήψης αποφάσεων που σε βάθος χρόνου αποδεικνύουν την ορθότητά τους, μειώνοντας τις πιθανότητες κάθε επενδυτή να εκτεθεί σε κινδύνους που πάντα ελλοχεύουν στην επιχειρηματική δράση.
Η συμμετοχή σας σε ένα σύστημα franchise σχετίζεται άμεσα με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, ενώ η λήψη μιας ισορροπημένης απόφασης στηρίζεται, με τη σειρά της, σε ένα πλήθος αξιόπιστων, αντικειμενικών και τεκμηριωμένων πληροφοριών.
Η συλλογή των πληροφοριών αυτών ξεκινά από την πλήρη ενημέρωσή σας σχετικά με το ποια συστήματα franchise είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή στην αγορά, ποιο είναι το κόστος της κάθε επιχειρηματικής πρότασης, καθώς και τι ικανότητες και δεξιότητες πρέπει να διαθέτετε και τι θα πρέπει να κάνετε στην πράξη για να λειτουργήσετε αποδοτικά ένα κατάστημα franchise.
Το “φιλτράρισμα”, η αναλυτική επεξεργασία και αξιολόγηση των πληροφοριών που συλλέγετε πρέπει να έχει βασική αφετηρία την αξιολόγηση του ίδιου σας του εαυτού, έτσι ώστε να επιλέξετε εκείνο το σύστημα franchise που σας ταιριάζει περισσότερο. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Επενδύστε στους franchisees και στο δίκτυο σας!
Η παρακολούθηση της πορείας και του βαθμού ικανοποίησης των franchisees βοηθά στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων και αυξάνει την επιτυχία και αποδοτικότητα των συστημάτων franchise.
H συστηματική ανάπτυξη πολιτικών και προγραμμάτων στους τομείς υποστήριξης και επικοινωνίας με τους franchisees είναι καθοριστικός παράγοντας αποδοτικής και αποτελεσματικής λειτουργίας, διεύρυνσης των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων και δημιουργίας υπεραξιών και πλούτου.
Aν και πολλοί franchisor αναφέρονται στη σημασία της σχέσης με τους franchisees τους στο κλίμα που αναπτύσσεται στο δίκτυο, εντούτοις λίγοι όντως θεωρούν – και κυρίως αντιμετωπίζουν- αυτή τη σχέση σαν βασικό παράγοντα της απόδοσής τόσο του κάθε σημείου ξεχωριστά όσο και του δικτύου ως σύνολο. Μάλιστα, πολλοί franchisor δεν αντιλαμβάνονται σχεδόν καθόλου την κατάσταση της σχέσης τους με τους franchisees τους. Θα έλεγα ότι στον κόσμο του franchising, όπου τα πάντα είναι αλληλένδετα, αυτό είναι σημαντικό πρόβλημα.
Αν οι franchisees είναι δυσαρεστημένοι σε ένα βασικό τομέα που επηρεάζει τo συνολικό επίπεδο ικανοποίησής τους και ο franchisor δεν το αντιλαμβάνεται, μπορεί να προκύψει μία σωρεία σοβαρών προβλημάτων ή και συγκρούσεων. Από την άλλη, παρακολουθώντας και βελτιώνοντας τoν βαθμό ικανοποίησης των franchisees του, ένας franchisor βρίσκεται στην πλεονεκτική θέση να χειριστεί τις σχέσεις ( και αντιθέσεις) με προληπτικό παρά με κατασταλτικό τρόπο.
Ο βαθμός ικανοποίησης των franchisees κρίσιμος δείκτης επιτυχίας Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (3)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (65)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (73)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (141)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004 - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
4 Μαΐου 2011
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
-