Archive for Ιουνίου, 2005

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

ΝΕΟΣ FRANCHISOR; Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΜΕ FRANCHISE;

-


Photos Via Flickr

Το Όραμα σας είναι να αναπτύξετε την επιχείρηση σας σε όλη την Ελλάδα, ίσως και στο εξωτερικό. Η επιχείρησή  σας πάει πολύ καλά σε πωλήσεις. Οι συνεργάτες σας και οι πελάτες σας ενθαρρύνουν να αναπτυχθείτε. Ίσως μάλιστα κάποιοι από αυτούς σας ζητάνε να γίνουν οι πρώτοι franchisees σας, πριν ακόμη πάρετε την απόφαση να αναπτυχθείτε.

Όλα αυτά είναι πολύ ενθαρρυντικά και επιπλέον το franchising μπορεί να προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στην επιχείρηση σας.

  • Έχει όμως η επιχειρηματική σας ιδέα προοπτικές; Υπάρχουν ισχυρά και διατηρήσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα;
  • Έχετε αναπτύξει γερές βάσεις που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τις αυξανόμενες απαιτήσεις ενός Δικτύου που αναπτύσσεται;
  • Και το κυριότερο είστε έτοιμος να ξεκινήσετε αυτόν τον αγώνα δρόμου; Διαβάστε περισσότερα »
Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΕΝΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ

-


Έχουμε επανειλημμένα αναφερθεί στην αναγκαιότητα κατάρτισης ενός επιχειρηματικού σχεδίου, πριν, κατά την διάρκεια και μετά την λήψη της όποιας απόφασης για μια νέα επένδυση.

Η διαδικασία σύνταξης ενός επιχειρηματικού σχεδίου – ακόμα και του πιο απλού στην δομή του – έχει αποδειχθεί καθοριστικό εργαλείο λήψης αποφάσεων που σε βάθος χρόνου αποδεικνύουν την ορθότητά τους, μειώνοντας τις πιθανότητες  κάθε επενδυτή να εκτεθεί σε κινδύνους που πάντα ελλοχεύουν στην επιχειρηματική δράση.

Η συμμετοχή σας σε ένα σύστημα franchise σχετίζεται άμεσα με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, ενώ η λήψη μιας ισορροπημένης απόφασης στηρίζεται, με τη σειρά της, σε ένα πλήθος αξιόπιστων, αντικειμενικών και τεκμηριωμένων πληροφοριών.

Η συλλογή των πληροφοριών αυτών ξεκινά από την πλήρη ενημέρωσή σας σχετικά με το ποια συστήματα franchise είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή στην αγορά, ποιο είναι το κόστος της κάθε επιχειρηματικής πρότασης, καθώς και τι ικανότητες και δεξιότητες πρέπει να διαθέτετε και τι θα πρέπει να κάνετε στην πράξη για να λειτουργήσετε αποδοτικά ένα κατάστημα franchise.

Το “φιλτράρισμα”, η αναλυτική επεξεργασία και αξιολόγηση των πληροφοριών που συλλέγετε πρέπει να έχει βασική αφετηρία την αξιολόγηση του ίδιου σας του εαυτού, έτσι ώστε να επιλέξετε εκείνο το σύστημα franchise που σας ταιριάζει περισσότερο. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Επενδύστε στους franchisees και στο δίκτυο σας!

-


Η παρακολούθηση της πορείας και του βαθμού ικανοποίησης των franchisees βοηθά στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων και αυξάνει την επιτυχία και αποδοτικότητα των συστημάτων franchise.

H συστηματική ανάπτυξη πολιτικών και προγραμμάτων στους τομείς υποστήριξης και επικοινωνίας με τους franchisees είναι καθοριστικός παράγοντας αποδοτικής και αποτελεσματικής λειτουργίας, διεύρυνσης των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων και δημιουργίας υπεραξιών και πλούτου.

Aν και πολλοί franchisor αναφέρονται στη σημασία της σχέσης με τους franchisees τους στο κλίμα που αναπτύσσεται στο δίκτυο, εντούτοις λίγοι όντως θεωρούν – και κυρίως αντιμετωπίζουν- αυτή τη σχέση σαν βασικό παράγοντα της απόδοσής τόσο του κάθε σημείου ξεχωριστά όσο και του δικτύου ως σύνολο. Μάλιστα, πολλοί franchisor δεν αντιλαμβάνονται σχεδόν καθόλου την κατάσταση της σχέσης τους με τους franchisees τους. Θα έλεγα ότι στον κόσμο του franchising, όπου τα πάντα είναι αλληλένδετα, αυτό είναι σημαντικό πρόβλημα.

Αν οι franchisees είναι δυσαρεστημένοι σε ένα βασικό τομέα που επηρεάζει τo συνολικό επίπεδο ικανοποίησής τους και ο franchisor δεν το αντιλαμβάνεται, μπορεί να προκύψει μία σωρεία σοβαρών προβλημάτων ή και συγκρούσεων. Από την άλλη, παρακολουθώντας και βελτιώνοντας τoν βαθμό ικανοποίησης των franchisees του, ένας franchisor βρίσκεται στην πλεονεκτική θέση να χειριστεί τις σχέσεις ( και αντιθέσεις) με προληπτικό  παρά με κατασταλτικό τρόπο.

Ο βαθμός ικανοποίησης των franchisees κρίσιμος δείκτης επιτυχίας Διαβάστε περισσότερα »

Related Posts with Thumbnails

Αρχειο δημοσιευσεων

Φωτογραφιες του Franchise Blog

  • 5asec Μαρούσι
  • kem omilia 2010
  • money show 2009
  • ΚΕΜ 2010 Ομιλία κ Π Ρουσόπουλου
  • ομιλία Παναγιώτη Ρουσόπουλου για αποτελεσματική διαχείριση 2008
  • Παρουσίαση Ελληνικής Αγοράς στην έκθεση Franchise στο Παρίσι 2008
  • KRAFT
  • imerida TITANIA

Με μια ματιά

Εγγραφειτε στο Franchise Blog

Εγγραφείτε στο Franchise Blog ώστε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τις τελευταίες δημοσιεύσεις.

Τελευταία Νέα του Franchise