Archive for Ιουνίου, 2005

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
ΝΕΟΣ FRANCHISOR; Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΜΕ FRANCHISE;
Το Όραμα σας είναι να αναπτύξετε την επιχείρηση σας σε όλη την Ελλάδα, ίσως και στο εξωτερικό. Η επιχείρησή σας πάει πολύ καλά σε πωλήσεις. Οι συνεργάτες σας και οι πελάτες σας ενθαρρύνουν να αναπτυχθείτε. Ίσως μάλιστα κάποιοι από αυτούς σας ζητάνε να γίνουν οι πρώτοι franchisees σας, πριν ακόμη πάρετε την απόφαση να αναπτυχθείτε.
Όλα αυτά είναι πολύ ενθαρρυντικά και επιπλέον το franchising μπορεί να προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στην επιχείρηση σας.
- Έχει όμως η επιχειρηματική σας ιδέα προοπτικές; Υπάρχουν ισχυρά και διατηρήσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα;
- Έχετε αναπτύξει γερές βάσεις που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τις αυξανόμενες απαιτήσεις ενός Δικτύου που αναπτύσσεται;
- Και το κυριότερο είστε έτοιμος να ξεκινήσετε αυτόν τον αγώνα δρόμου; Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΕΝΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
Έχουμε επανειλημμένα αναφερθεί στην αναγκαιότητα κατάρτισης ενός επιχειρηματικού σχεδίου, πριν, κατά την διάρκεια και μετά την λήψη της όποιας απόφασης για μια νέα επένδυση.
Η διαδικασία σύνταξης ενός επιχειρηματικού σχεδίου – ακόμα και του πιο απλού στην δομή του – έχει αποδειχθεί καθοριστικό εργαλείο λήψης αποφάσεων που σε βάθος χρόνου αποδεικνύουν την ορθότητά τους, μειώνοντας τις πιθανότητες κάθε επενδυτή να εκτεθεί σε κινδύνους που πάντα ελλοχεύουν στην επιχειρηματική δράση.
Η συμμετοχή σας σε ένα σύστημα franchise σχετίζεται άμεσα με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, ενώ η λήψη μιας ισορροπημένης απόφασης στηρίζεται, με τη σειρά της, σε ένα πλήθος αξιόπιστων, αντικειμενικών και τεκμηριωμένων πληροφοριών.
Η συλλογή των πληροφοριών αυτών ξεκινά από την πλήρη ενημέρωσή σας σχετικά με το ποια συστήματα franchise είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή στην αγορά, ποιο είναι το κόστος της κάθε επιχειρηματικής πρότασης, καθώς και τι ικανότητες και δεξιότητες πρέπει να διαθέτετε και τι θα πρέπει να κάνετε στην πράξη για να λειτουργήσετε αποδοτικά ένα κατάστημα franchise.
Το “φιλτράρισμα”, η αναλυτική επεξεργασία και αξιολόγηση των πληροφοριών που συλλέγετε πρέπει να έχει βασική αφετηρία την αξιολόγηση του ίδιου σας του εαυτού, έτσι ώστε να επιλέξετε εκείνο το σύστημα franchise που σας ταιριάζει περισσότερο. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Επενδύστε στους franchisees και στο δίκτυο σας!
Η παρακολούθηση της πορείας και του βαθμού ικανοποίησης των franchisees βοηθά στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων και αυξάνει την επιτυχία και αποδοτικότητα των συστημάτων franchise.
H συστηματική ανάπτυξη πολιτικών και προγραμμάτων στους τομείς υποστήριξης και επικοινωνίας με τους franchisees είναι καθοριστικός παράγοντας αποδοτικής και αποτελεσματικής λειτουργίας, διεύρυνσης των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων και δημιουργίας υπεραξιών και πλούτου.
Aν και πολλοί franchisor αναφέρονται στη σημασία της σχέσης με τους franchisees τους στο κλίμα που αναπτύσσεται στο δίκτυο, εντούτοις λίγοι όντως θεωρούν – και κυρίως αντιμετωπίζουν- αυτή τη σχέση σαν βασικό παράγοντα της απόδοσής τόσο του κάθε σημείου ξεχωριστά όσο και του δικτύου ως σύνολο. Μάλιστα, πολλοί franchisor δεν αντιλαμβάνονται σχεδόν καθόλου την κατάσταση της σχέσης τους με τους franchisees τους. Θα έλεγα ότι στον κόσμο του franchising, όπου τα πάντα είναι αλληλένδετα, αυτό είναι σημαντικό πρόβλημα.
Αν οι franchisees είναι δυσαρεστημένοι σε ένα βασικό τομέα που επηρεάζει τo συνολικό επίπεδο ικανοποίησής τους και ο franchisor δεν το αντιλαμβάνεται, μπορεί να προκύψει μία σωρεία σοβαρών προβλημάτων ή και συγκρούσεων. Από την άλλη, παρακολουθώντας και βελτιώνοντας τoν βαθμό ικανοποίησης των franchisees του, ένας franchisor βρίσκεται στην πλεονεκτική θέση να χειριστεί τις σχέσεις ( και αντιθέσεις) με προληπτικό παρά με κατασταλτικό τρόπο.
Ο βαθμός ικανοποίησης των franchisees κρίσιμος δείκτης επιτυχίας Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (4)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (66)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (74)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (142)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
-