Archive for Ιανουαρίου, 2006

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
Γίνε επιχειρηματίας για σένα και όχι από εσένα
Τι κοινό έχουν ένας τέως τραπεζικός υπάλληλος, ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της μεγαλύτερης γαλακτοβιομηχανίας στην περιοχή, ένας ποδοσφαιριστής της Α’ Εθνικής, ο εμπορικός διευθυντής μιας βιομηχανίας επίπλων, μια συνταξιούχος του ΟΤΕ, ένας επιθεωρητής πωλήσεων κινητής τηλεφωνίας, ένας τέως ταξιτζής και μια τέως υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων μεγάλης ναυτιλιακής εταιρείας; Τι κοινό έχουν αυτοί οι οκτώ άνθρωποι που είναι στο τραπέζι μαζί μας; Τι κοινό υπάρχει στους συνδαιτυμόνες των 15 τραπεζιών που βρίσκονται στην αίθουσα; Ούτε κοινές εμπειρίες, ούτε κοινή καταγωγή, ούτε κοινή ηλικία, ούτε κοινή ομάδα, ούτε συγγενείς, τίποτα προφανές κοινό… Εκτός του ότι είναι franchisees στο ίδιο δίκτυο! Διαφορετικοί άνθρωποι, διαφορετικά βιώματα, διαφορετικές δεξιότητες και εμπειρίες, διαφορετικές διαδρομές, διαφορετικοί στόχοι και προσδοκίες αλλά κοινή κατάληξη!
Σχεδόν ο καθένας θα μπορούσε να ξεκινήσει μία δική του δουλειά, αλλά το franchising έχει πιο πολύ ενδιαφέρον, απαιτεί πιο σύνθετη προσέγγιση αλλά προσφέρει περισσότερες εναλλακτικές αλλά και σιγουριά. Το franchising είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο επιχειρηματικό μοντέλο που εξελίσσεται παγκόσμια αυτή την στιγμή. To Franchising παρέχει σε κάθε άτομο την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει ένα δοκιμασμένο και επιτυχημένο επχειρηματικό σύστημα και να κερδίσει. Το franchising είναι απλά η παραχώρηση του δικαιώματος (από τον franchisor), σε κάποιον (τον franchisee), να πουλάει τα αγαθά ή τις υπηρεσίες της εταιρείας του σε μία συγκεκριμένη περιοχή, με ένα συγκεκριμένο-δοκιμασμένο σύστημα και ένα υψηλής αναγνωρισιμότητας . Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Υπερβολές και μισές αλήθειες: Παγίδα για Franchisees και Franchisors
Μια από τις “επικίνδυνες” περιόδους, όσον αφορά το franchise, είναι αυτή των συζητήσεων πριν την ολοκλήρωση της “πώλησης” και την υπογραφή της σύμβασης franchise. Στο άρθρο αυτό εξετάζουμε τις αρχές που πρέπει να διέπουν τις αρχικές συζητήσεις, τι στοιχεία πρέπει να «αποκαλυφθούν» από τους franchisors, και προτείνουμε ορισμένες βασικές λύσεις ώστε να αποφευχθούν μελλοντικές αμφισβητήσεις και συγκρούσεις από μη πραγματοποιήσιμες προσδοκίες.
Η περίοδος κατά την οποία οι franchisees εξετάζουν την ένταξη σε κάποιο δίκτυο franchise, είναι επικίνδυνη για τους franchisors, όχι μόνο επειδή μπορεί να χάσουν την “πώληση” αλλά επίσης γιατί μπορεί- με αυτά που υπόσχονται ή αυτά που αποκρύπτουν- να είναι νομικά ακάλυπτοι και κυρίως ηθικά εκτεθειμένοι. Αυτό συμβαίνει διότι οι δηλώσεις που γίνονται από τον franchisor-γραπτές ή προφορικές- καθ’ όλη τη διάρκεια των συνομιλιών, αποτελούν σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της απόφασης του franchisee και φυσικά είναι δεσμευτικές για τον franchisor.
Αν οι franchisees αποτύχουν και χάσουν τα χρήματα που έχουν επενδύσει στο franchise, ή ακόμη και εάν η επιχείρηση αποτύχει να αποδώσει στο επιθυμητό επίπεδο, είναι φυσικό για αυτούς να αναζητούν τους λόγους αυτής της αποτυχίας. Και οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να επιρρίψουν ευθύνες σε κάποιον άλλο παρά στον εαυτό τους.
Ίσως ανατρέξουν στους λόγους για τους οποίους αποφάσισαν να επενδύσουν στο συγκεκριμένο franchise, ίσως κρίνουν ότι ο franchisor δεν έχει πραγματοποιήσει ό,τι είχε υποσχεθεί και πως είχε διαστρεβλώσει σημαντικά στοιχεία της επένδυσης με σκοπό την πώληση ή πως τα έσοδά τους είναι πολύ διαφορετικά από ότι τους είχαν υποσχεθεί.
Κατ’ αυτό τον τρόπο, ξεκινούν οι διαφωνίες στο franchise, οι οποίες αποδεικνύονται εξαιρετικά επιζήμιες. Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται σε τρόπους που συμβάλλουν ώστε να αποφεύγονται τέτοιου είδους καταστάσεις, οι οποίες ενδέχεται να οδηγήσουν ακόμη και στην εξ’ ολοκλήρου κατάρρευση του συστήματος franchise. Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (4)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (66)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (74)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (142)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
-