Archive for 2007

Franchise Success

Franchise Success,

Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise

-

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τι ακριβώς είναι διαπραγματεύσιμο σε μια σύμβαση franchise και σε ποια πλαίσια. Αν και βασική ευθύνη του franchisor είναι να φροντίσει για το μέλλον του δικτύου, σχεδιάζοντας συμβάσεις που προστατεύουν το δίκτυο και τα μέλη του, ενδεχομένως να δεχτεί τις αλλαγές που προτείνετε εφόσον έχουν λογική βάση.

Aφού αξιολογήσετε την οικονομική απόδοση που μπορεί να σας προσφέρει ένα δίκτυο franchise και μείνετε ικανοποιημένοι τόσο από τα νούμερα όσο και από το πρόγραμμα εκπαίδευσης που προσφέρουν, μπορείτε να προχωρήσετε στην επόμενη φάση που αφορά την αξιολόγηση της Σύμβασης Franchise. Ότι σας είπαν στην έως τώρα έρευνα σας και ότι σας υποσχέθηκαν, πρέπει να υπάρχει μέσα στην Σύμβαση που θα σας δώσουν και την οποία πρέπει να διαβάσετε πολύ προσεκτικά.

Μια λανθασμένη αντίληψη, η οποία επικρατεί, είναι ότι η Σύμβαση Franchise την οποία καλούνται να υπογράψουν οι franchisees είναι αδιαπραγμάτευτη και ότι μπορούν είτε να την αποδεχτούν ως έχει, είτε να την απορρίψουν χωρίς καμία δυνατότητα παρέμβασης, χάνοντας ουσιαστικά μια κατά τα άλλα ελκυστική επιχειρηματική επένδυση. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Εκπαίδευση:Βασικό κριτήριο επιλογής ενός δικτύου Franchise

-

Καθώς η εκπαίδευση καθορίζει σε σημαντικό βαθμό την ικανότητα του franchisee να διασφαλίσει την αποδοτικότητα της επένδυσής του και να αυξήσει τις πωλήσεις στην περιοχή του, διερευνήστε ποιοι franchisors παρέχουν ουσιαστική εκπαίδευση και ποιοι καλύπτουν μόνο βασικές διαδικασίες λειτουργίας της επιχείρησης.

Η αξιολόγηση ενός δικτύου franchise από οικονομική άποψη είναι σαφέστατα ένα πολύ σημαντικό βήμα. Δεν είναι όμως ο μοναδικός παράγοντας που μπορεί να σας φέρει πιο κοντά στην επιτυχία. Όταν οι ενδιαφερόμενοι franchisees ξεκινούν να επιλέξουν ανάμεσα σε διάφορες ευκαιρίες franchise, ένας από τους παράγοντες που χρειάζεται να εξετάσουν προσεκτικά είναι το είδος της εκπαίδευσης που παρέχεται από κάθε δίκτυο καθώς η εκπαίδευση καθορίζει σε σημαντικό βαθμό την ικανότητα του franchisee να αυξήσει τις πωλήσεις στην περιοχή του.

Η λειτουργία μιας επιχείρησης αποτελεί ένα περίπλοκο εγχείρημα. Πέρα από το να γνωρίζετε τη διαδικασία προετοιμασίας των προϊόντων και παροχής υπηρεσιών, θα χρειαστεί να κατανοήσετε διαδικασίες όπως η διοίκηση μιας επιχείρησης, η πρόσληψη και εκπαίδευση υπαλλήλων, η διαφήμιση και το marketing, η οικονομική διαχείριση κ.λπ. Ως franchisee θα χρειαστεί να ακολουθήσετε συγκεκριμένα standards τα οποία και εξασφαλίζουν την ομοιόμορφη λειτουργία του δικτύου. Δεν παρέχουν όμως όλοι οι franchisors το ίδιο επίπεδο εκπαίδευσης στους franchisees τους, ούτε και τους προετοιμάζουν ανάλογα για την επιτυχία.

Στο άρθρο αυτό θα εξετάσουμε με ποιο τρόπο γίνεται η διάκριση ανάμεσα στους franchisors που παρέχουν ουσιαστική εκπαίδευση και σε αυτούς που καλύπτουν μόνο βασικές διαδικασίες λειτουργίας της επιχείρησης. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Θέτοντας στέρεες βάσεις για ένα επιτυχημένο σύστημα franchise

-


Photo Via Flickr

Για την επιτυχία ενός συστήματος franchise δεν αρκεί η διάθεση ενός ανταγωνιστικού προϊόντος ή μιας εξαιρετικής υπηρεσίας. Κατά γενική ομολογία, οι περισσότερες εταιρείες οι οποίες βρίσκονται στη φάση μελέτης και προετοιμασίας ανάπτυξης ενός συστήματος franchise, αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια τα οποία, αν δεν ξεπεραστούν, μπορεί να επιβραδύνουν την ανάπτυξη συνολικά της επιχείρησης.

Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι 3 στα 5 νέα franchise αδυνατούν να αναπτυχθούν και μετά από μια περίοδο αποσύρονται από το χώρο, έχοντας απολέσει πόρους, χρόνο και επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Άλλωστε πάντα επιμέναμε ότι το franchising ΔΕΝ είναι πάντα το καταλληλότερο μοντέλο ανάπτυξης για όλα τα δίκτυα.

Και τούτο δεν είναι θέμα κλάδου, αλλά συγκυρίας, δηλαδή συνάρτηση της σχετικής ανταγωνιστικής θέσης της επιχείρησης, των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της, του κλάδου και του οικονομικού κύκλου.

Με την εμπειρία τόσων χρόνων παραθέτουμε 10 χρήσιμες συμβουλές προς τον υποψήφιο franchisor, με σκοπό την διευκόλυνση κατά τα πρώτα στάδια της δραστηριοποίησής του ως δικαιοπάροχος.

1)      Συνεργαστείτε με επαγγελματίες: Είναι γεγονός ότι οι νέοι franchisors διαθέτουν περιορισμένο ανθρώπινο δυναμικό καθώς και περιορισμένους πόρους. Μια καλή τακτική είναι η προσέγγιση των επαγγελματιών του χώρου και η αναζήτηση της βοήθειας και των συμβουλών τους. Εξειδικευμένες εταιρίες συμβούλων franchise με εμπειρία στον κλάδο και με δυνατότητα α) να προσεγγίσουν συνολικά την στρατηγική ανάπτυξης, β) να αξιολογήσουν ταυτόχρονα εναλλακτικές στρατηγικές και γ) να διαθέτουν πόρους και γνώσεις να συμβάλλουν ενεργά και ουσιαστικά στην υλοποίηση,  αποτελούν κρίσιμο παράγοντα και προϋπόθεση για την επιτυχία του εγχειρήματος. Διασφαλίζεται συνέργιες, σημαντικούς πόρους, χρόνο και  κυρίως τεχνογνωσία. Αποφύγετε συμβούλους που θεωρούν το Franchise μονόδρομο και λειτουργούν ως διαφημιστές και απλοί μεσίτες. Η στρατηγική ανάπτυξης σε περιόδους συνεχών αλλαγών και αναταράξεων απαιτεί συνολικές και ολοκληρωμένες προσεγγίσεις και η επιχείρησή σας το αξίζει. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

200 ερωτήσεις πριν επιλέξετε Franchise.

-


Τι χρειάζεται να γνωρίζετε πριν επενδύσετε σε ένα σύστημα franchise; Σας παρέχουμε μια κατανοητή λίστα με περισσότερες από 200 κρίσιμες ερωτήσεις που μπορείτε να απευθύνετε προκειμένου να λάβετε την σωστή απόφαση.

Αν ενδιαφέρεστε να επενδύσετε σε μια επιχείρηση franchise, είναι κρίσιμο να είστε καλά διαβασμένοι πάνω σε ότι αφορά τη συγκεκριμένη επένδυση και να επιβεβαιώσετε ότι είναι η κατάλληλη για εσάς και τις ανάγκες σας. Ποτέ μα ποτέ μην επενδύσετε τους κόπους σας σε μια επιχείρηση απλά γιατί φαίνεται πως «είναι η κατάλληλη» ή επειδή πρόκειται για κάποιο πολύ γνωστό όνομα ή απλά επειδή κάποιος που γνωρίζεται έχει επενδύσει σ’ αυτήν και έχει κερδίσει αρκετά χρήματα. Εδώ δεν πρόκειται απλά για μια υπόθεση όπου προσπαθείτε να βρείτε μια αξιόπιστη πρόταση franchise, αυτό που αναζητάτε είναι αυτήν που ταιριάζει στις φιλοδοξίες σας, τις ικανότητές σας και τον τρόπο ζωής σας.

Επενδύοντας σε ένα franchise, ουσιαστικά βασίζεστε στην αξία του brand και την ποιότητα του συστήματος franchise, για να πετύχετε τους στόχους σας. Ως εκ τούτου, ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας σας εξαρτάται από το κατά πόσον θα ταιριάξετε με την επιχείρηση και την ποιότητα της εκπαίδευσης και της υποστήριξης που θα λάβετε.

Η λίστα ερωτήσεων που ακολουθεί διαμορφώνεται εδώ και αρκετά χρόνια και σας παρέχετε προκειμένου να σας βοηθήσει να αξιολογήσετε τόσο την επιχειρηματική ευκαιρία που σας παρουσιάζεται όσο και τον franchisor ως προσωπικότητα. Σαφέστατα, δεν εφαρμόζονται σε όλες τις περιπτώσεις όλες οι ερωτήσεις, γι’ αυτό σας προτείνουμε να επιλέξετε τις ερωτήσεις που θεωρείται ότι ταιριάζουν περισσότερο  στην κάθε περίπτωση. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Επιλέγοντας ένα σύστημα franchise παροχής υπηρεσιών

-


Ένας κλάδος όπου κανείς μπορεί να χρησιμοποιήσει το χρόνο, τις εμπειρίες  και τις δεξιότητές του ώστε να διασφαλίσει ένα επικερδές μέλλον είναι τα συστήματα franchise παροχής υπηρεσιών που προσφέρουν μία ευρεία σειρά συναρπαστικών ευκαιριών με σχετικά χαμηλό κόστος αρχικής επένδυσης και υψηλές αποδόσεις.

Τα συστήματα franchise παροχής υπηρεσιών και franchise b2b αποτελούν ένα δυναμικό και συνεχώς αυξανόμενο κομμάτι στον κλάδο του franchise διεθνώς. Σύμφωνα με έρευνες σε ώριμες αγορές franchise, η συγκεκριμένη αγορά αυξάνεται σε ετήσια βάση κατά 25%. Τι είναι όμως το franchise υπηρεσιών και ποια τα οφέλη και τα μειονεκτήματα κτήσης ενός τέτοιου franchise; Επίσης, πώς μπορεί κανείς να χρηματοδοτήσει την αγορά ενός τέτοιου franchise όταν δεν διαθέτει ο ίδιος τα απαιτούμενα κεφάλαια;

Συστήματα Franchise Παροχής Υπηρεσιών

Τα συστήματα Franchise παροχής υπηρεσιών βρίσκουν εφαρμογή σε μία τεράστια ποικιλία κλάδων. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες “Blue and White collar” που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επαγγελμάτων, δεξιοτήτων και επενδύσεων.  Παραδείγματα franchise υπηρεσιών περιλαμβάνουν: σύμβουλους επιχειρήσεων (business coaching), πράκτορες real estate, ταξιδιωτικούς πράκτορες, υπηρεσίες καθαρισμού πισίνας, υπηρεσίες κήπου, υπηρεσίες καθαριότητας σπιτιών ή επιχειρήσεων, μηχανολογικές υπηρεσίες, εκπαιδευτικές υπηρεσίες, υπηρεσίες φροντίδας παιδιών, service υπολογιστών, σύμβουλους lifestyle, κλπ. Από αυτή τη σύντομη λίστα μπορούμε εύκολα να διαπιστώσουμε ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων θα μπορούσε να βρει ένα franchise υπηρεσιών που να ταιριάζει στις εμπειρίες, στις δεξιότητες και ικανότητες που διαθέτει, στα ενδιαφέροντα και το ρίσκο που είναι διατεθειμένος να αναλάβει καθώς και το κεφάλαιο που δύναται να επενδύσει. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Επιτυχημένα Συνέδρια Franchise

-


Σε κάθε σύστημα franchise, το ετήσιο συνέδριο αποτελεί σημαντικό γεγονός επικοινωνίας, ανταλλαγής πληροφοριών, μια γιορτή συνεύρεσης όλων των συντελεστών του δικτύου. Σ’ αυτό το άρθρο, παρατίθενται κάποιες υποδείξεις σχετικά με την αποτελεσματική οργάνωση και λειτουργία των συνεδρίων.

Τo ετήσιο συνέδριο πρέπει να αποτελεί για κάθε σύστημα franchise μία από τις σπουδαιότερες εκδηλώσεις της χρονιάς. Τα ετήσια συνέδρια δίνουν την ευκαιρία στους franchisees να ανταλλάξουν απόψεις με τον franchisor, να μάθουν, να βελτιώσουν τις ικανότητές τους, να χτίσουν δεσμούς εμπιστοσύνης και ομαδικότητας και φυσικά να διασκεδάσουν. Αλλά γιατί τότε τόσα συνέδρια franchise αποτυγχάνουν να προσδώσουν τα αναμενόμενα;

Δεν είναι λίγες οι εταιρίες που γεύτηκαν αποτυχίες και απογοητεύσεις στην προσπάθειά τους να οργανώσουν συνέδρια franchise. Μακροχρόνια, όμως, τα λάθη λειτούργησαν εποικοδομητικά, με αποτέλεσμα όχι μόνο να οργανώνονται επιτυχημένα ετήσια συνέδρια, αλλά και να διαχέονται ουσιώδεις πληροφορίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους· πληροφορίες που βοηθούν στη χάραξη συγκροτημένης στρατηγικής και που συντελούν στη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών και των δραστηριοτήτων της εταιρίας.

Σκοπός Συνεδρίου

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καθοριστεί κατά το σχεδιασμό ενός συνεδρίου franchise είναι ο σκοπός του. Χρειάζεται να αποσαφηνισθεί ποιο θα είναι το όφελος για το σύστημα franchise, για τους franchisees και τους συνεργάτες. Όλα τα υπόλοιπα ακολουθούν…

Τα συνέδρια δεν ενδείκνυνται για ανάλυση προβλημάτων του συστήματος franchise. Τα όποια προβλήματα πρέπει να διευθετούνται  τη στιγμή που εντοπίζονται. Δεν είναι συνετό να περιμένουμε την επίλυσή τους την ημέρα του συνεδρίου. Εξάλλου, όποιο ζήτημα-πρόβλημα αναφέρεται κατά τη διάρκεια του συνέδριου τείνει να συγκεντρώνει περισσότερη προσοχή από ότι του αρμόζει και να δημιουργεί διχασμούς. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Αντιμετωπίζοντας δυσκολίες και πίεση σε περιόδους κρίσης

-

Στην ιστορία της ανθρωπότητας, δεν υπάρχει πρόβλημα το οποίο να μην μπορεί να επιλυθεί, υπό την προϋπόθεση ότι οι εμπλεκόμενοι είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν σε θετικό πνεύμα. Αν πραγματικά επιθυμείτε να πετύχετε σε ένα σύστημα franchise πρέπει να είστε σε θέση να διαχειριστείτε δύσκολες καταστάσεις και κυρίως να διατηρείτε ανοιχτά τα κανάλια επικοινωνίας σας.

Δεν είναι λίγες οι φορές που επιχειρηματίες απευθύνονται σε εμάς αναφέροντάς μας προβλήματα και δυσκολίες σε σχέση με τη διαχείριση της επιχείρησής τους, τη σχέση τους με τον franchisor κ.λπ. Μάλιστα αρκετοί από αυτούς που εμφανίζονται πολλοί απογοητευμένοι και αγχωμένοι από τις πιέσεις που αισθάνονται με αποτέλεσμα να μην είναι σε θέση να λειτουργήσουν την επιχείρησή τους.

Εμείς από την πλευρά μας έχουμε πει ξανά και ξανά πως πάντα υπάρχει το ρίσκο της αποτυχίας όταν κάποιος ξεκινά μία επιχειρηματική δραστηριότητα – ακόμη και στην περίπτωση επιχειρήσεων franchise, αν και το ρίσκο είναι αρκετά χαμηλότερο – και είναι αναμενόμενο πως μια αποτυχία ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά τη ζωή των εμπλεκόμενων.

Τόσο οι franchisees όσο και οι franchisors οφείλουν να γνωρίζουν εκ των προτέρων ότι θα αντιμετωπίσουν πιέσεις (μικρές ή μεγάλες) κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους, και να είναι σε θέση να προτείνουν κάποιες στρατηγικές οι οποίες θα λειτουργήσουν καταλυτικά σε τέτοιες περιπτώσεις.

Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Franchise από «δεύτερο χέρι»: Τα υπέρ και τα κατά

-

Κάθε νέος επενδυτής που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στο χώρο του franchising, έχει να επιλέξει ουσιαστικά μεταξύ των εξής δύο επιλογών: της σιγουριάς που του παρέχει μία επιχείρηση «από δεύτερο χέρι» και της ικανοποίησης της ανάγκης του για δράση και δημιουργία που του προσφέρει το στήσιμο μίας νέας επιχείρησης.

Η βασική ερώτηση για κάποιον που επιθυμεί να δημιουργήσει μια δική του δουλειά είναι η εξής: «Να ξεκινήσω μόνος μου ή να έρθω σε συμφωνία με κάποια από τις εταιρείες που αναπτύσσονται με franchising και να στήσω, υπό την καθοδήγησή της, ένα νέο κατάστημα;»

Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν υπέρ και κατά, όμως, ο χρόνος έχει αποδείξει ότι η μέθοδος franchise εξασφαλίζει στους υποψήφιους επενδυτές και σιγουριά και ικανοποιητικές αποδόσεις.

Ας διευρύνουμε όμως τώρα το ερώτημα αφού πέρα από τη δυνατότητα που έχει κανείς να ξεκινήσει κάποιο κατάστημα είτε μόνος του, είτε υπό τη σκέπη ενός δικτύου, υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσει ένα ήδη λειτουργούν franchised κατάστημα. Στη δεύτερη περίπτωση, οι πιθανότητες αποτυχίας είναι σαφώς μικρότερες.

Αποτελεί πλέον πραγματικότητα και στην ελληνική αγορά το φαινόμενο αυτό. Πολλές επιχειρήσεις μετά από τέσσερα ή πέντε χρόνια λειτουργίας έχουν αρχίσει να αποφέρουν σημαντικά κέρδη στον franchisee. Σε εκείνη τη χρονική περίοδο, ο franchisee επιλέγει να πουλήσει την επιχείρησή του. Οι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν έναν franchisee σε αυτή την απόφαση είναι πολλοί. Αναφέρουμε ενδεικτικά μερικούς από αυτούς:

  • Συνειδητοποίηση ότι το concept που επέλεξε δεν του ταιριάζει πραγματικά.
  • Αστάθμητοι παράγοντες όπως λόγοι υγείας ή οικογενειακοί λόγοι πχ. ανάγκη για άμεση μετακόμιση σε άλλη περιοχή ή για ρευστοποίηση περιουσιακών στοιχείων..
  • Επιθυμία να επωφεληθεί από την υπεραξία που έχει αποκτήσει η επιχείρηση στα πρώτα χρόνια της λειτουργίας της. Διαβάστε περισσότερα »
Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Επιλέγοντας Franchise: Η Οικονομική Διάσταση

-

Σε κάθε επιχειρηματική απόφαση το κύριο κριτήριο επιλογής είναι η οικονομική διάσταση και οι παράμετροι που την προσδιορίζουν. Πόσο κοστίζει, τι θα μου αποδώσει, πότε θα επιτευχθεί το «νεκρό σημείο», ποια αξία μεταπώλησης θα έχει μετά από τρία, ή πέντε χρόνια; Βασικά ερωτήματα που καθορίζουν το μεγάλο βήμα.

Όταν χάνεις τη δουλειά σου, η απόφαση να δημιουργήσεις μια δική σου επιχείρηση -με τις οικονομίες μιας ζωής και την αποζημίωση- για να διασφαλίσεις μια θέση εργασίας αλλά και ένα καλύτερο μέλλον σε μια εποχή που όλα αλλάζουν είναι πράγματι μια σημαντική απόφαση για σένα και την οικογένειά σου. Δίλημμα που αντιμετωπίζουν  δεκάδες στελέχη που οι συγχωνεύσεις, οι αναδιαρθρώσεις επιχειρήσεων ή και κλάδων, τους έχουν θέσει προσωρινά ή και σε παρατεταμένη ανεργία. Δύσκολα αποφασίζει κάποιος να επενδύσει τις οικονομίες μιας καριέρας και μιας ολόκληρης ζωής, ιδιαίτερα όταν όλη την επαγγελματική ζωή του ήταν μισθωτός.

Εξίσου δύσκολη η απόφαση και για  ένα μισθωτό να «θυσιάσει» τη σιγουριά (;) ενός σταθερού μισθού και να μπει στον κόσμο του franchising. Αξίζει να ρισκάρει σε καιρούς που πολλές νέες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πρόβλημα; Από την άλλη, ποιο μέλλον θα έχει η επιχείρηση που εργάζεται και ποια θα είναι η θέση του σε δέκα, δεκαπέντε χρόνια, όταν μάλιστα τότε οι υποχρεώσεις του θα είναι ακόμα περισσότερες; Διαβάστε περισσότερα »

Related Posts with Thumbnails

Αρχειο δημοσιευσεων

Φωτογραφιες του Franchise Blog

  • 5asec Μαρούσι
  • kem omilia 2010
  • money show 2009
  • ΚΕΜ 2010 Ομιλία κ Π Ρουσόπουλου
  • ομιλία Παναγιώτη Ρουσόπουλου για αποτελεσματική διαχείριση 2008
  • Παρουσίαση Ελληνικής Αγοράς στην έκθεση Franchise στο Παρίσι 2008
  • KRAFT
  • imerida TITANIA

Με μια ματιά

Εγγραφειτε στο Franchise Blog

Εγγραφείτε στο Franchise Blog ώστε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τις τελευταίες δημοσιεύσεις.

Τελευταία Νέα του Franchise