Archive for Ιουνίου, 2007

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Επιλέγοντας ένα σύστημα franchise παροχής υπηρεσιών
Ένας κλάδος όπου κανείς μπορεί να χρησιμοποιήσει το χρόνο, τις εμπειρίες και τις δεξιότητές του ώστε να διασφαλίσει ένα επικερδές μέλλον είναι τα συστήματα franchise παροχής υπηρεσιών που προσφέρουν μία ευρεία σειρά συναρπαστικών ευκαιριών με σχετικά χαμηλό κόστος αρχικής επένδυσης και υψηλές αποδόσεις.
Τα συστήματα franchise παροχής υπηρεσιών και franchise b2b αποτελούν ένα δυναμικό και συνεχώς αυξανόμενο κομμάτι στον κλάδο του franchise διεθνώς. Σύμφωνα με έρευνες σε ώριμες αγορές franchise, η συγκεκριμένη αγορά αυξάνεται σε ετήσια βάση κατά 25%. Τι είναι όμως το franchise υπηρεσιών και ποια τα οφέλη και τα μειονεκτήματα κτήσης ενός τέτοιου franchise; Επίσης, πώς μπορεί κανείς να χρηματοδοτήσει την αγορά ενός τέτοιου franchise όταν δεν διαθέτει ο ίδιος τα απαιτούμενα κεφάλαια;
Συστήματα Franchise Παροχής Υπηρεσιών
Τα συστήματα Franchise παροχής υπηρεσιών βρίσκουν εφαρμογή σε μία τεράστια ποικιλία κλάδων. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες “Blue and White collar” που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επαγγελμάτων, δεξιοτήτων και επενδύσεων. Παραδείγματα franchise υπηρεσιών περιλαμβάνουν: σύμβουλους επιχειρήσεων (business coaching), πράκτορες real estate, ταξιδιωτικούς πράκτορες, υπηρεσίες καθαρισμού πισίνας, υπηρεσίες κήπου, υπηρεσίες καθαριότητας σπιτιών ή επιχειρήσεων, μηχανολογικές υπηρεσίες, εκπαιδευτικές υπηρεσίες, υπηρεσίες φροντίδας παιδιών, service υπολογιστών, σύμβουλους lifestyle, κλπ. Από αυτή τη σύντομη λίστα μπορούμε εύκολα να διαπιστώσουμε ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων θα μπορούσε να βρει ένα franchise υπηρεσιών που να ταιριάζει στις εμπειρίες, στις δεξιότητες και ικανότητες που διαθέτει, στα ενδιαφέροντα και το ρίσκο που είναι διατεθειμένος να αναλάβει καθώς και το κεφάλαιο που δύναται να επενδύσει. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Επιτυχημένα Συνέδρια Franchise
Σε κάθε σύστημα franchise, το ετήσιο συνέδριο αποτελεί σημαντικό γεγονός επικοινωνίας, ανταλλαγής πληροφοριών, μια γιορτή συνεύρεσης όλων των συντελεστών του δικτύου. Σ’ αυτό το άρθρο, παρατίθενται κάποιες υποδείξεις σχετικά με την αποτελεσματική οργάνωση και λειτουργία των συνεδρίων.
Τo ετήσιο συνέδριο πρέπει να αποτελεί για κάθε σύστημα franchise μία από τις σπουδαιότερες εκδηλώσεις της χρονιάς. Τα ετήσια συνέδρια δίνουν την ευκαιρία στους franchisees να ανταλλάξουν απόψεις με τον franchisor, να μάθουν, να βελτιώσουν τις ικανότητές τους, να χτίσουν δεσμούς εμπιστοσύνης και ομαδικότητας και φυσικά να διασκεδάσουν. Αλλά γιατί τότε τόσα συνέδρια franchise αποτυγχάνουν να προσδώσουν τα αναμενόμενα;
Δεν είναι λίγες οι εταιρίες που γεύτηκαν αποτυχίες και απογοητεύσεις στην προσπάθειά τους να οργανώσουν συνέδρια franchise. Μακροχρόνια, όμως, τα λάθη λειτούργησαν εποικοδομητικά, με αποτέλεσμα όχι μόνο να οργανώνονται επιτυχημένα ετήσια συνέδρια, αλλά και να διαχέονται ουσιώδεις πληροφορίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους· πληροφορίες που βοηθούν στη χάραξη συγκροτημένης στρατηγικής και που συντελούν στη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών και των δραστηριοτήτων της εταιρίας.
Σκοπός Συνεδρίου
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καθοριστεί κατά το σχεδιασμό ενός συνεδρίου franchise είναι ο σκοπός του. Χρειάζεται να αποσαφηνισθεί ποιο θα είναι το όφελος για το σύστημα franchise, για τους franchisees και τους συνεργάτες. Όλα τα υπόλοιπα ακολουθούν…
Τα συνέδρια δεν ενδείκνυνται για ανάλυση προβλημάτων του συστήματος franchise. Τα όποια προβλήματα πρέπει να διευθετούνται τη στιγμή που εντοπίζονται. Δεν είναι συνετό να περιμένουμε την επίλυσή τους την ημέρα του συνεδρίου. Εξάλλου, όποιο ζήτημα-πρόβλημα αναφέρεται κατά τη διάρκεια του συνέδριου τείνει να συγκεντρώνει περισσότερη προσοχή από ότι του αρμόζει και να δημιουργεί διχασμούς. Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (3)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (65)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (73)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (141)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004 - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
4 Μαΐου 2011
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
-