Archive for Απριλίου, 2008

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Ανάπτυξη μιας υφιστάμενης επιχείρησης με franchising
Με περισσότερα από 550 συστήματα franchise να δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, οι ενδιαφερόμενοι franchisees έχουν τη δυνατότητα της επιλογής της επιχειρηματικής πρότασης που τους ταιριάζει, μέσα από μια ποικιλία διαφορετικών συστημάτων franchise που αφορούν όλους τους κλάδους, από είδη σπιτιού έως hamburgers και από δάνεια έως ανακύκλωση αναλωσίμων.
Η ανάπτυξη με franchising έχει αποδειχθεί πλέον και στη ελληνική αγορά ως μια ιδιαίτερα επικερδής στρατηγική για όλους σχεδόν τους τύπους επιχειρήσεων. Σήμερα, η βασική ερώτηση που προκύπτει είναι:
«Κάθε επιχείρηση η οποία βασίζεται σε μια έξυπνη ιδέα μπορεί να αναπτυχθεί με franchise;»
Η απάντηση είναι:
«Μπορεί, αλλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις.»
Όταν αναφερόμαστε στην ανάπτυξη με franchising δεν εννοούμε πως κάποιος θα πληρώσει ένα μεγάλο ποσό χρημάτων μόνο για την ιδέα του franchisor. Θα πρέπει να υπάρχει κάτι χειροπιαστό, ένα πετυχημένο προϊόν ή μια υπηρεσία, ένα λειτουργικό σύστημα ή ένα όνομα που έχει αποδεδειγμένη επιτυχία. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Mε ποια κριτήρια επιλέγω το κατάλληλο franchise;
Με περισσότερα από 400 ενεργά συστήματα franchise (αν και πάνω από 580 δηλώνουν ή τα δηλώνουν) στην ελληνική αγορά οι επιλογές ενός υποψήφιου franchisee δεν είναι και λίγες. Η διαδικασία επιλογής είναι και πρέπει να είναι χρονοβόρα! Είναι η πιο σημαντική περίοδος στη δραστηριοποίησή του. Πρέπει να αναλύσει τις ανάγκες του, τις ικανότητές του και να θέσει κάποια όρια στα οποία θα πρέπει να ανταποκρίνεται η επιχείρηση. Αυτό είναι και το πλέον σημαντικό βήμα και ο υποψήφιος συνεργάτης/επενδυτής δεν πρέπει να το παραλείψει.
Εξετάστε τις ανάγκες, τις επιθυμίες σας και τις ικανότητές σας προτού ξεκινήσετε τις συζητήσεις με κάποιον franchisor. Καταγράψτε τους μη διαπραγματεύσιμους όρους σας και στη συνέχεια αρχίστε να εξετάζετε συστήματα τα οποία ταιριάζουν στις απαιτήσεις σας.
Οφείλετε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί τόσο αν η επιλογή σας αφορά ένα νεοσύστατο όσο και ένα πολύ ισχυρό σύστημα franchise. Σε περίπτωση που υπάρχει μικρός αριθμός μονάδων, ο franchisor ενδέχεται να μη διαθέτει την απαιτούμενη πείρα ώστε να το υποστηρίξει με επιτυχία. Σε περίπτωση που ένα σύστημα franchise είναι πολύ ισχυρό, τότε είναι πολύ πιθανό όλες οι «καλές» περιοχές να είναι «κλεισμένες» με αποτέλεσμα να πρέπει να προσφύγετε στην επιλογή μίας λιγότερο προνομιούχου περιοχής. Τότε ίσως αν επέλθει μια περίοδος ύφεσης μια υποδεέστερης εμπορικότητας περιοχή κλονιστεί ιδιαίτερα και σας οδηγήσει σε ζημίες.
Πριν πάρετε πάντως οποιαδήποτε απόφαση για την επιλογή μιας εργασίας πρέπει να εξετάσετε παράγοντες όπως η προσωπικότητά σας, ο τρόπος ζωής σας, οι οικογενειακές υποχρεώσεις και προτεραιότητες, οι προτιμητέες εργασιακές συνθήκες και τα κίνητρά σας.
Έχει αποδειχθεί πως οι πιο ικανοποιημένοι με την τελική τους επιλογή είναι οι franchisees εκείνοι που έθεσαν προτεραιότητες και σαφή κριτήρια στα οποία και βάσισαν πάνω τους την απόφασή τους. Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (4)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (66)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (74)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (142)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
-