Archive for Οκτωβρίου, 2009

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

ΚΡΙΣΗ; ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ!

-


Τα τελευταία χρόνια ο αριθμός όσων είναι ιδιαίτερα απογοητευμένοι από το περιβάλλον εργασίας τους- των στελεχών επιχειρήσεων που πιέζονται από ένα έντονα ανταγωνιστικό πλαίσιο, αυτών που χάνουν τη θέση εργασίας τους,  των νέων που αδυνατούν να βρουν πρόσβαση στην αγορά εργασίας, των απασχολούμενων σε παραδοσιακούς τομείς της οικονομίας που απαξιώνονται – και βρίσκονται σε αναζήτηση νέου προσανατολισμού έχει σημειώσει ραγδαία αύξηση.

Δεν είναι λίγοι αυτοί που, ωθούμενοι είτε από έμφυτη επιχειρηματικότητα, είτε από απόγνωση ( χείριστος σύμβουλος), στρέφονται προς κατευθύνσεις που ικανοποιούν την επιθυμία τους για μια δική τους επιχείρηση, ελπίζοντας να σε μια διέξοδο, αναζητώντας ένα χώρο που να αξιοποιεί το δυναμισμό, τις εμπειρίες, τις γνώσεις τους και τις ικανότητές τους. Παράλληλα να καλύπτει τόσο τις βιοποριστικές τους ανάγκες όσο και καταστεί εφαλτήριο για επιχειρηματική ανέλιξη και προσωπική ευημερία.

Η ιδέα λοιπόν ενός επαγγελματικού προσανατολισμού, μιας συγκροτημένης εναλλακτικής πρότασης, ο οποία δεν περιλαμβάνει προϊσταμένους και υφισταμένους, αλλά αντίθετα ο καθένας βρίσκεται στη θέση του «αφεντικού», έχει αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα δελεαστική.

Ωστόσο είναι γεγονός ότι οποιαδήποτε επενδυτική κίνηση συνεπάγεται μικρό ή και σωστότερα στους καιρούς μας μεγάλο ρίσκο. Το franchising υπό προϋποθέσεις απομειώνει τους επιχειρηματικούς κινδύνους και μάλιστα σε περιόδους παρατεταμένης ύφεσης και κρίσης αποτελεί – αποδεδειγμένα πλέον – μια από τις συγκριτικά ασφαλέστερες εναλλακτικές.

Σε περιόδους κρίσης, ύφεσης αλλά και ταυτόχρονα συνεχών αλλαγών, είναι απαραίτητο κάθε  επιχείρηση – και  ιδιαίτερα ένα δίκτυο  franchise – να διαθέτει:

  1. Αναπροσάρμοσαν την εμπορική πολιτική τους  με αιχμή την παροχή αξίας, την δίκαιη τιμή, την συνολική αγοραστική εμπειρία, τη προσωπική εξυπηρέτηση, την κοινωνική ευθύνη, την τοπική ενεργοποίηση.
  2. Σχεδίασαν και εφάρμοσαν έγκαιρα προγράμματα έκτακτης ανάγκης για να αποφύγουν με ταχύτητα και ευελιξία απρόσμενους κινδύνους.
  3. Περιέκοψαν δραστηριότητες που περιόριζαν το μερίδιο αγοράς και ενίσχυσαν  την κύρια επιχειρηματική τους δραστηριότητα.
  4. Οικοδόμησαν  ισχυρούς δεσμούς με υπαλλήλους, προμηθευτές, συνεργάτες και πελάτες.
  5. Προχώρησαν σε εξαγορές που αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους με ιδιαίτερα συμφέροντες όρους. Διαβάστε περισσότερα »
Related Posts with Thumbnails

Αρχειο δημοσιευσεων

Φωτογραφιες του Franchise Blog

  • 5asec Μαρούσι
  • kem omilia 2010
  • money show 2009
  • ΚΕΜ 2010 Ομιλία κ Π Ρουσόπουλου
  • ομιλία Παναγιώτη Ρουσόπουλου για αποτελεσματική διαχείριση 2008
  • Παρουσίαση Ελληνικής Αγοράς στην έκθεση Franchise στο Παρίσι 2008
  • KRAFT
  • imerida TITANIA

Με μια ματιά

Εγγραφειτε στο Franchise Blog

Εγγραφείτε στο Franchise Blog ώστε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τις τελευταίες δημοσιεύσεις.

Τελευταία Νέα του Franchise