Archive for Ιουνίου, 2010

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Franchising: Προκλήσεις και Λύσεις
Οι περισσότεροι από τους διευθύνοντες σε δίκτυα franchise, γνωρίζουν ήδη πολύ καλά τις επιπτώσεις που προκάλεσε – και συνεχίζει να προκαλεί – η οικονομική κρίση.
Στην agenda των συναντήσεων, στην πλειονότητα των δικτύων, ανεξάρτητα από κλάδο ή μέγεθος , συναντάται ως κοινή θεματολογία η αντιμετώπιση της μειωμένης προσέλευσης υποψηφίων franchisees , της δυσκολίας επίτευξης χρηματοδότησης νέων franchisees ( και όχι μόνον), η στήριξη franchisees που οριακά πλέον επιτυγχάνουν θετική ρευστότητα, οι μειωμένες εισροές από royalties, χρεωστικούς λογαριασμούς franchisees που αυξάνονται συνεχώς και σκληρές προκλήσεις για αναθεώρηση επενδυτικών σχεδίων και για μείωση δαπανών ή ακόμα και απολύσεις στελεχών που είχαν με τόσο κόπο αναπτύξει.
Στο άρθρο αυτό παραθέτουμε ορισμένες παρεμβάσεις που εφαρμόσαμε σε δίκτυα franchise τους τελευταίους μήνες και αποδείχθηκαν ιδιαίτερα αποδοτικές για την αποτελεσματική διαχείριση και υπέρβαση των προκλήσεων που όλοι αντιμετωπίζουμε. Διαβάστε περισσότερα »
Οι υφιστάμενοι franchisees είναι από τις εγκυρότερες και αποδοτικότερες πηγές πληροφόρησης για ένα σύστημα franchise. Όπως και να έχει, αυτοί έχουν ήδη κάνει την επιλογή τους και ακολουθούν την πορεία τους. Επικοινωνώντας μαζί τους, είτε πρόσωπο με πρόσωπο είτε τηλεφωνικά, μαθαίνετε από πρώτο χέρι τα βασικά σημεία και τις κινητήριες δυνάμεις μιας λιγότερο ή περισσότερο επιτυχημένης επαγγελματικής ζωής.
Η συνάντηση σας με αρκετούς υφιστάμενους franchisees θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε κατά πόσο το συγκεκριμένο σύστημα ταιριάζει στη δική σας προσωπική κουλτούρα, θα σας δώσει πολύτιμες πληροφορίες για τις παροχές και την υποστήριξη που προσφέρει ο franchisor και για τις υποχρεώσεις σας απέναντι του, ενώ θα ξεκαθαρίσει τις αμφιβολίες σας σχετικά με το δίκτυο. Εάν ο franchisor επισκεφτεί μαζί σας δύο ή τρεις franchisees, φροντίστε να τους δείτε στη συνέχεια και μόνος σας, ώστε να κάνετε τις ερωτήσεις εκείνες που δεν μπορούσατε παρουσία του franchisor. Είναι πολύ πιθανό, ο franchisor να επεδίωξε να σας φέρει σε επαφή με συγκεκριμένους franchisees ώστε να σας δώσουν την εικόνα που ο ίδιος επιθυμεί να αποκτήσετε για το δίκτυο.
24 σημεία που θα σας οδηγήσουν να βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα από την έρευνά σας για το δίκτυα franchise. Γιατί εάν θέλεις να μάθεις τι είναι στα αλήθεια ένα franchise δεν έχεις παρά να ρωτήσεις αυτούς που ξέρουν.

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Νέος Franchisee: Κερδίστε από τα λάθη των άλλων…
«Γιατί είναι προτιμότερο να κερδίσετε σοφία από την εμπειρία των άλλων, παρά να πληρώνετε το τίμημα οι ίδιοι, μαθαίνοντας από τα δικά σας λάθη.»
Είσαι επιτέλους νέος Franchisee. Έχεις τη δική σου επιχείρηση! Είσαι πια αφεντικό. Μετά από μια μακρά επίπονη περίοδο αναζητήσεων, προβληματισμών και έρευνας υπέγραψες τη σύμβαση franchise και είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις. Το αρχικό κεφάλαιό σου –που με τόσο κόπο συγκέντρωσες -έχει μειωθεί μια έχεις ήδη καταβάλει τα entry fee, έξοδα δικηγόρων, συμβούλων, σύστασης της εταιρείας, μεσιτών κλπ.
Και αρχίζεις μια μάχη με το χρόνο. Πρέπει να λειτουργήσει το συντομότερο το franchise σου μια και τα καθημερινά σου έξοδα τρέχουν -δεν υπάρχει πια μισθός -και το κεφάλαιο μειώνεται. Έχεις αρχίσει και υπολογίζεις το παραμικρό έξοδο, ξαναδιαβάζεις τον ενημερωτικό φάκελο και ελέγχεις ξανά και ξανά αν το κεφάλαιο επαρκεί.
Πόσα έξοδα προκύπτουν όταν δημιουργείς μια καινούργια επιχείρηση! Πόσα απρόβλεπτα υπάρχουν και πόσοι κίνδυνοι υπάρχουν να ξεστρατίσεις!
Μην πανικοβάλλεσαι. Υπάρχει λύση. Μαθαίνοντας από αυτά που έχουν γίνει στο παρελθόν μπορείς πλέον να γλυτώσεις από αρκετά περιττά έξοδα και από ακόμα περισσότερα λάθη, που κοστίζουν σε χρόνο και άρα και σε χρήμα.
Λένε ότι η σοφία προκύπτει μέσα από την εμπειρία και η εμπειρία μέσα από τα λάθη. Πόσο αληθινή είναι τελικά αυτή η διαπίστωση! Αυτό το άρθρο σκοπεύει να σας βοηθήσει να κερδίσετε σοφία από την εμπειρία των άλλων, παρά να πληρώνετε το τίμημα οι ίδιοι, μαθαίνοντας από τα δικά σας λάθη. Αυτά τα λάθη αντιπροσωπεύουν αληθινά ευρώ και αποφεύγοντάς τα, θα έχετε μια σημαντική διαφορά στο ολικό ποσό των επενδύσεων που χρειάζεστε για την καινούργια σας επιχείρηση και στο πόσο (και πότε) η επιχείρηση σας θα γίνει επικερδής.

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (3)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (65)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (73)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (141)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004 - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
4 Μαΐου 2011
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
1