Archive for Ιουλίου, 2010

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Ο ρόλος των managers σε ένα δίκτυο franchise
Από την πρώτη στιγμή της κρίσης, εδώ και δύο χρόνια, ένα από τα κυρίαρχα θέματα που θέσαμε από αυτήν τη στήλη, είναι το ειδικό –αυξανόμενο- βάρος που είχαν, έχουν και θα συνεχίσουν να έχουν τα στελέχη σε ένα δίκτυο franchise.
Ο ρόλος των managers σε ένα δίκτυο franchise είναι πιο καθοριστικός από ποτέ. Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για τις επιδόσεις των managers σε ένα δίκτυο franchise, τις προτεραιότητες που θέτουν και την ιδιαιτερότητα του ρόλου τους, καθώς σε αυτήν την εποχή ο ρόλος της διοίκησης ενός δικτύου καθορίζει την πορεία, το μέλλον έναν ευρύτερου χώρου πέρα από αυτόν του franchisor, καθορίζει δηλαδή την τύχη των franchisees, των συνεργατών, των υπαλλήλων αλλά και των προμηθευτών.
Μιλήσαμε για τη σπουδαιότητα, ίσως όμως δε δώσαμε ποτέ βάρος στα καθήκοντα. Ποια είναι τα ιδιαίτερα καθήκοντα των managers σε ένα δίκτυο franchise;
Αφορμή γι’ αυτήν την παρέμβαση μου έδωσε η είδηση του θανάτου του καθηγητή Coimbatore Krishnarao Prahalad.
Ο συγγραφέας του βιβλίου «Το μέλλον του ανταγωνισμού», και της ανάλυσης που αναδείκνυε τον πελάτη-εσωτερικό ή εξωτερικό- ως συνδημιουργό μοναδικής αξίας για κάθε επιχείρηση, ήταν πάντα ένας από τους οδηγούς μας, καθώς οι θέσεις του τροφοδοτούσαν τις απόψεις, τις ιδέες και τους προβληματισμούς για το πώς μπορεί να αναδειχτεί ένα δίκτυο franchise σε αποτελεσματικό εργαλείο δημιουργίας πλούτου και ευημερίας προς όφελος ατόμων, επιχειρήσεων και της κοινωνίας.

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Οι επιπτώσεις της Κρίσης και ο Ρόλος των Δικτύων Ιατρών στο χώρο της Πρωτοβάθμιας Υγείας
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στις 10/7/2010 στις mediσυνειδήσεις, έκδοση της Συνεταιρισμού Εργαστηριακών Ιατρών MEDISYN .
Τις ημέρες αυτές όλοι μας βιώνουμε μια πρωτόγνωρη κρίση που επηρεάζει με ένα μοναδικό τρόπο τις επιχειρήσεις μας, την οικογένεια μας, τους πελάτες μας, την κοινότητα μας. Μια κρίση που έχει χαρακτηριστικά που ακολουθεί μονοπάτια που οδηγούν σε ένα νέο περιβάλλον, άγνωστο, με διαφορετικούς ρόλους, συσχετισμούς, δυναμικές και ισορροπίες.
Όλοι μας έχουμε κοινά ερωτήματα, κοινές αγωνίες.
- Τι επιπτώσεις θα έχει η κρίση στην αγορά;
- Τι επιπτώσεις θα έχει η κρίση στο ιατρείο μου, στην επιχείρηση μου;
- Ποιες θα είναι οι γενικότερες αλλαγές στο χώρο, και ποιες οι άμεσες και μεσοπρόθεσμες επιπτώσεις;
- Ποια θα είναι η διάρκεια της κρίσης;
- Πως θα αντιμετωπίσω την κρίση; Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Η αναμονή είναι λύση;
H οικονομία μας αντιμετωπίζει μια έντονη κρίση και είναι προφανές ότι υπάρχει έντονη αγωνία από τους επιχειρηματίες, τα στελέχη για την πορεία που πρέπει να επιλεγεί. Οι περισσότερες απόψεις συγκλίνουν σε πεπατημένες συνταγές του είδους όπως συρρίκνωση δραστηριοτήτων, μείωση κόστους, αναδιάρθρωση διευθύνσεων ή και μονάδων, αναστολή επενδυτικών προγραμμάτων κ.ο.κ.
Πριν αρκετούς μήνες, σε ομιλία μας σε ειδική ημερίδα του ΕΒΕΑ για την κρίση και τις στρατηγικές αντιμετώπισής της, τονίσαμε ότι δεν υπάρχει ένας και μοναδικός δρόμος νικηφόρας υπέρβασης της κρίσης. Περιγράψαμε τέσσερις τακτικές στρατηγικές που προσδιοριζόντουσαν από τη σχετική ανταγωνιστική θέση της επιχείρησης και τη δυναμική της αγοράς που απευθύνεται. Κάθε μια ήταν απόλυτα διαφοροποιημένη και με αντιδιαμετρική κατεύθυνση, σε όλες δε το ζητούμενο δεν ήταν απλά η επιβίωση, αλλά η διεύρυνση του μεριδίου αγοράς και η ενίσχυση της ανταγωνιστικής θέσης για την επόμενη μέρα. Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (4)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (66)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (74)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (142)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
2