Archive for Φεβρουαρίου, 2011

Franchise Success

Franchise Success,

Franchising 2011: Έρευνα για το profile των Υποψήφιων Franchisees

-


Photos Via Flickr

Το FRANCHISE SUCCESS δημοσίευσε την «Έρευνα Υποψήφιων Franchisees 2011» με στόχο την αποτύπωση των αλλαγών στο προφίλ των franchisees, των τάσεων στο χώρο του franchising στην Ελλάδα και των κρίσιμων θεμάτων που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τα δίκτυα franchise, έτσι ώστε να επιτύχουν τους στόχους ανάπτυξης τους σε περίοδο κρίσης.

Την τρέχουσα χρονική περίοδο παρατηρούνται αλλαγές στο προφίλ των υποψήφιων νέων franchisees, στην διαδικασία λήψης απόφασης που ακολουθούν για επένδυση σε ένα σύστημα franchise, στο βαθμό εμπιστοσύνης τους προς τα μέσα επικοινωνίας και στις απαιτήσεις προς τους franchisors και τις εταιρίες συμβούλων franchise. Το νέο τοπίο παρουσιάζει προκλήσεις και ευκαιρίες προς τα δίκτυα franchise καθώς θα πρέπει να διαμορφώσουν ανάλογα την στρατηγική τους, τις υπηρεσίες υποστήριξης και την επικοινωνία με τους υφιστάμενους και τους υποψήφιους νέους franchisees.

Παράλληλα οι εταιρίες συμβούλων και τα μέσα επικοινωνίας στο χώρο του franchise θα πρέπει να αναδιαμορφώσουν τις υπηρεσίες τους, έτσι ώστε να προσφέρουν αξία στα δίκτυα και τους franchisees και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα τους.

Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας:

  • Ενώ η οικονομική κρίση έχει σίγουρα επηρεάσει την απόφαση την απόφαση των υποψηφίων franchisees για ένταξη σε ένα δίκτυο franchise αυξάνοντας τον κύκλο λήψης απόφασης, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων θεωρούν ότι το franchise σε περιόδους κρίσης αποτελεί ευκαιρία καθώς και μια πιο ασφαλή επιλογή επιχειρηματικής δραστηριότητας. Μειοψηφία μόνο των συμμετεχόντων δήλωσε ότι έχει αναβάλει τα επενδυτικά του σχέδια εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
  • Για τους υποψήφιους franchisees ο ιδανικός franchisor χαρακτηρίζεται από αξιοπιστία, διαφάνεια και υπευθυνότητα. Σημαντικό κριτήριο αποτελεί η οικοδόμηση μακροχρονίων σχέσεων με τον franchisor. Είναι προφανές ότι η νομοθετική ρύθμιση της προ-συμβατικής περιόδου θα συμβάλει ιδιαίτερα στην ενίσχυση της αξιοπιστίας του θεσμού και στην περαιτέρω ανάπτυξη του.
  • Το ύψος της επένδυσης και η αξιοπιστία της επιχείρησης φαίνεται να πρωτοπορούν στα κριτήρια επιλογής ενός franchise concept. Η ύπαρξη διαφάνειας με τους franchisees είναι κρίσιμα στοιχεία για την ένταξη σε ένα δίκτυο franchise και στον τομέα αυτό απαιτείται διαφοροποίηση του μοντέλου προσέλκυσης και επιλογής franchisees.
  • Υπάρχει ανάγκη για αξιόπιστη πληροφόρηση στο χώρο του franchise και καθοδήγηση στα πρώτα επιχειρηματικά βήματα των νέων franchisees, γεγονός που καθιστά αναγκαία την ύπαρξη σοβαρών υποδομών και κουλτούρας “franchise”.

Δείτε την πλήρη έρευναFranchising 2011: Έρευνα για το profile των Υποψήφιων Franchisees

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Σχέση franchisee – franchisor:Πολύτιμο Συστατικό Επιτυχίας για τη Σύγχρονη Επιχείρηση

1

Relationship

Relationship

Όπως κάθε άλλη σχέση στη ζωή μας, έτσι και αυτή μεταξύ του franchisor και του franchisee απαιτεί και προϋποθέτει δέσμευση και κατανόηση και από τα δύο μέρη. Κάτι τέτοιο ίσως να μην ήταν απαραίτητο μέχρι πριν από κάποια χρόνια, πρόκειται ωστόσο να αποτελέσει βασικό παράγοντα για την επιτυχία των franchisors στο μέλλον. Σκεφτείτε μια εταιρεία που λειτουργεί στο franchise εδώ και πολλά χρόνια, π.χ. την GOODY’S, η οποία ήταν η πρώτη ελληνική εταιρεία που αναπτύχθηκε με το σύστημα της δικαιόχρησης το 1975.
Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ;

-

Το σύστημα franchise σου επιτρέπει να ξεκινήσεις αμέσως. Γλιτώνεις χρήματα και χρόνο και έτσι μπορείς να επικεντρωθείς στην πώληση, στην παροχή υπηρεσίας στον πελάτη σου και στην ανάπτυξη της επιχείρησης. Και αυτό σε εποχές όπου η αλλαγή είναι η μόνη σταθερά πράγματι αναδεικνύεται σε μοναδική επιλογή!

Το να έχεις τη δική σου επιχείρηση ήταν πάντα το όνειρο του Έλληνα (αν τη συνδύαζε βέβαια και με μια θέση στο δημόσιο ακόμη καλύτερα!). Με την ανάπτυξη του franchise όμως, τώρα έχεις την επιλογή του να ανοίξεις τη δική σου ανεξάρτητη από κάποιο δίκτυο επιχείρηση ή να διαχειρίζεσαι τη δική σου επώνυμη επιχείρηση σύμφωνα με τους κανόνες κάποιου συστήματος franchise.

Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Αναζητώντας νέες στρατηγικές ανάπτυξης: Κλειστές αγορές και multiunit franchise

-


Σε μια περίοδο κρίσης και παρατεταμένης ύφεσης, η αναδιοργάνωση της διάταξης και της διασποράς των δικτύων, ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής ανάπτυξης, η αξιοποίηση όλων των εναλλακτικών λύσεων αναδεικνύεται σε κομβικό στοιχείο σε όλα τα συστήματα franchise.

Σαν σύμβουλοι συστημάτων franchise και δικτύων, καλούμεθα να συμβάλλουμε στην αποτελεσματική διαχείριση νέων προκλήσεων που αποδεικνύονται απαιτητικές, επείγουσες  και ιδιαίτερα σύνθετες. Περισσότερο από ποτέ, για το σύνολο των δικτύων – ανεξαρτήτως μεγέθους, κλάδου ή και  μοντέλου ανάπτυξης – η μηχανιστική υιοθέτηση συμβατικών προσεγγίσεων, η γραμμική μεταφορά βέλτιστων πρακτικών από άλλες αγορές ή από ανάλογες καταστάσεις δεν επαρκούν και  είναι σίγουρο ότι οδηγούν σε επώδυνα λαθεμένες επιλογές.

Οι franchisors, αναζητούν πάντα τρόπους για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους, να βοηθήσουν τους franchisees τους να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους,  να ικανοποίησουν τις ανάγκες των πελατών τους κι επίσης μας ζητούν να δημιουργήσουμε νέες στρατηγικές για να προσελκύσουμε νέους franchisees στα συστήματά τους. Το ζητούμενο μια προσέγγιση πέρα από τα τετριμμένα, να αφήνουμε το αποτύπωμά μας σε νέους τομείς, να προσφέρουμε λύσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας με νέα προϊόντα και υπηρεσίες και παράλληλα να επιδιώκουμε και να επιτυγχάνουμε τη βελτίωση της λειτουργικής διαδικασίας.

Σε μια εποχή κρίσης, παρατεταμένης ύφεσης,  έντονων ανακατατάξεων και αλλαγών η διαφοροποίηση της στρατηγικής ανάπτυξης αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο αναζωογόνησης ενός δικτύου.

Οι στόχοι είναι προφανώς διττοί:

α) η δημιουργία ενός κλίματος αισιοδοξίας και πίστης στη δυναμική της αλυσίδας και της αξίας του franchise και

β) νέες αναπτυξιακές λύσεις που θα προσφέρουν νέες πηγές εσόδων στο δίκτυο, προς όφελος και του franchisor αλλά και των υφιστάμενων franchisees.

H προσέλκυση επενδυτών πολλαπλών σημείων (multiunit franchisees) και η ταυτόχρονη επέκταση σε μη παραδοσιακά σημεία – όπως οι κλειστές αγορές – είναι μια ακόμα στρατηγική επιλογή για τους franchisors και τους franchisees τους, προκειμένου να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους σε μια περίοδο έντονων αλλαγών και παρατεταμένης ύφεσης. Διαβάστε περισσότερα »

Related Posts with Thumbnails

Αρχειο δημοσιευσεων

Φωτογραφιες του Franchise Blog

  • 5asec Μαρούσι
  • kem omilia 2010
  • money show 2009
  • ΚΕΜ 2010 Ομιλία κ Π Ρουσόπουλου
  • ομιλία Παναγιώτη Ρουσόπουλου για αποτελεσματική διαχείριση 2008
  • Παρουσίαση Ελληνικής Αγοράς στην έκθεση Franchise στο Παρίσι 2008
  • KRAFT
  • imerida TITANIA

Με μια ματιά

Εγγραφειτε στο Franchise Blog

Εγγραφείτε στο Franchise Blog ώστε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τις τελευταίες δημοσιεύσεις.

Τελευταία Νέα του Franchise