Archive for Φεβρουαρίου, 2011

Franchise Success,
Franchising 2011: Έρευνα για το profile των Υποψήφιων Franchisees
Το FRANCHISE SUCCESS δημοσίευσε την «Έρευνα Υποψήφιων Franchisees 2011» με στόχο την αποτύπωση των αλλαγών στο προφίλ των franchisees, των τάσεων στο χώρο του franchising στην Ελλάδα και των κρίσιμων θεμάτων που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τα δίκτυα franchise, έτσι ώστε να επιτύχουν τους στόχους ανάπτυξης τους σε περίοδο κρίσης.
Την τρέχουσα χρονική περίοδο παρατηρούνται αλλαγές στο προφίλ των υποψήφιων νέων franchisees, στην διαδικασία λήψης απόφασης που ακολουθούν για επένδυση σε ένα σύστημα franchise, στο βαθμό εμπιστοσύνης τους προς τα μέσα επικοινωνίας και στις απαιτήσεις προς τους franchisors και τις εταιρίες συμβούλων franchise. Το νέο τοπίο παρουσιάζει προκλήσεις και ευκαιρίες προς τα δίκτυα franchise καθώς θα πρέπει να διαμορφώσουν ανάλογα την στρατηγική τους, τις υπηρεσίες υποστήριξης και την επικοινωνία με τους υφιστάμενους και τους υποψήφιους νέους franchisees.
Παράλληλα οι εταιρίες συμβούλων και τα μέσα επικοινωνίας στο χώρο του franchise θα πρέπει να αναδιαμορφώσουν τις υπηρεσίες τους, έτσι ώστε να προσφέρουν αξία στα δίκτυα και τους franchisees και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα τους.
Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας:
- Ενώ η οικονομική κρίση έχει σίγουρα επηρεάσει την απόφαση την απόφαση των υποψηφίων franchisees για ένταξη σε ένα δίκτυο franchise αυξάνοντας τον κύκλο λήψης απόφασης, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων θεωρούν ότι το franchise σε περιόδους κρίσης αποτελεί ευκαιρία καθώς και μια πιο ασφαλή επιλογή επιχειρηματικής δραστηριότητας. Μειοψηφία μόνο των συμμετεχόντων δήλωσε ότι έχει αναβάλει τα επενδυτικά του σχέδια εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
- Για τους υποψήφιους franchisees ο ιδανικός franchisor χαρακτηρίζεται από αξιοπιστία, διαφάνεια και υπευθυνότητα. Σημαντικό κριτήριο αποτελεί η οικοδόμηση μακροχρονίων σχέσεων με τον franchisor. Είναι προφανές ότι η νομοθετική ρύθμιση της προ-συμβατικής περιόδου θα συμβάλει ιδιαίτερα στην ενίσχυση της αξιοπιστίας του θεσμού και στην περαιτέρω ανάπτυξη του.
- Το ύψος της επένδυσης και η αξιοπιστία της επιχείρησης φαίνεται να πρωτοπορούν στα κριτήρια επιλογής ενός franchise concept. Η ύπαρξη διαφάνειας με τους franchisees είναι κρίσιμα στοιχεία για την ένταξη σε ένα δίκτυο franchise και στον τομέα αυτό απαιτείται διαφοροποίηση του μοντέλου προσέλκυσης και επιλογής franchisees.
- Υπάρχει ανάγκη για αξιόπιστη πληροφόρηση στο χώρο του franchise και καθοδήγηση στα πρώτα επιχειρηματικά βήματα των νέων franchisees, γεγονός που καθιστά αναγκαία την ύπαρξη σοβαρών υποδομών και κουλτούρας “franchise”.
Δείτε την πλήρη έρευνα: Franchising 2011: Έρευνα για το profile των Υποψήφιων Franchisees

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Σχέση franchisee – franchisor:Πολύτιμο Συστατικό Επιτυχίας για τη Σύγχρονη Επιχείρηση

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ;
Το σύστημα franchise σου επιτρέπει να ξεκινήσεις αμέσως. Γλιτώνεις χρήματα και χρόνο και έτσι μπορείς να επικεντρωθείς στην πώληση, στην παροχή υπηρεσίας στον πελάτη σου και στην ανάπτυξη της επιχείρησης. Και αυτό σε εποχές όπου η αλλαγή είναι η μόνη σταθερά πράγματι αναδεικνύεται σε μοναδική επιλογή!
Το να έχεις τη δική σου επιχείρηση ήταν πάντα το όνειρο του Έλληνα (αν τη συνδύαζε βέβαια και με μια θέση στο δημόσιο ακόμη καλύτερα!). Με την ανάπτυξη του franchise όμως, τώρα έχεις την επιλογή του να ανοίξεις τη δική σου ανεξάρτητη από κάποιο δίκτυο επιχείρηση ή να διαχειρίζεσαι τη δική σου επώνυμη επιχείρηση σύμφωνα με τους κανόνες κάποιου συστήματος franchise.

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Αναζητώντας νέες στρατηγικές ανάπτυξης: Κλειστές αγορές και multiunit franchise
Σε μια περίοδο κρίσης και παρατεταμένης ύφεσης, η αναδιοργάνωση της διάταξης και της διασποράς των δικτύων, ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής ανάπτυξης, η αξιοποίηση όλων των εναλλακτικών λύσεων αναδεικνύεται σε κομβικό στοιχείο σε όλα τα συστήματα franchise.
Σαν σύμβουλοι συστημάτων franchise και δικτύων, καλούμεθα να συμβάλλουμε στην αποτελεσματική διαχείριση νέων προκλήσεων που αποδεικνύονται απαιτητικές, επείγουσες και ιδιαίτερα σύνθετες. Περισσότερο από ποτέ, για το σύνολο των δικτύων – ανεξαρτήτως μεγέθους, κλάδου ή και μοντέλου ανάπτυξης – η μηχανιστική υιοθέτηση συμβατικών προσεγγίσεων, η γραμμική μεταφορά βέλτιστων πρακτικών από άλλες αγορές ή από ανάλογες καταστάσεις δεν επαρκούν και είναι σίγουρο ότι οδηγούν σε επώδυνα λαθεμένες επιλογές.
Οι franchisors, αναζητούν πάντα τρόπους για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους, να βοηθήσουν τους franchisees τους να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους, να ικανοποίησουν τις ανάγκες των πελατών τους κι επίσης μας ζητούν να δημιουργήσουμε νέες στρατηγικές για να προσελκύσουμε νέους franchisees στα συστήματά τους. Το ζητούμενο μια προσέγγιση πέρα από τα τετριμμένα, να αφήνουμε το αποτύπωμά μας σε νέους τομείς, να προσφέρουμε λύσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας με νέα προϊόντα και υπηρεσίες και παράλληλα να επιδιώκουμε και να επιτυγχάνουμε τη βελτίωση της λειτουργικής διαδικασίας.
Σε μια εποχή κρίσης, παρατεταμένης ύφεσης, έντονων ανακατατάξεων και αλλαγών η διαφοροποίηση της στρατηγικής ανάπτυξης αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο αναζωογόνησης ενός δικτύου.
Οι στόχοι είναι προφανώς διττοί:
α) η δημιουργία ενός κλίματος αισιοδοξίας και πίστης στη δυναμική της αλυσίδας και της αξίας του franchise και
β) νέες αναπτυξιακές λύσεις που θα προσφέρουν νέες πηγές εσόδων στο δίκτυο, προς όφελος και του franchisor αλλά και των υφιστάμενων franchisees.
H προσέλκυση επενδυτών πολλαπλών σημείων (multiunit franchisees) και η ταυτόχρονη επέκταση σε μη παραδοσιακά σημεία – όπως οι κλειστές αγορές – είναι μια ακόμα στρατηγική επιλογή για τους franchisors και τους franchisees τους, προκειμένου να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους σε μια περίοδο έντονων αλλαγών και παρατεταμένης ύφεσης. Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (3)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (65)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (73)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (141)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
-