Archive for Ιουνίου, 2011

Βασικό ερώτημα σε όλες τις συναντήσεις και επικοινωνίες μας με υποψηφίους franchisees και με επιχειρηματίες είναι η στάση που θα πρέπει να επιλεγεί, έτσι ώστε να ξεπεραστεί η συγκυρία με όσο το δυνατόν τις μικρότερες δυνατές απώλειες. Είναι ένα ερώτημα που πράγματι εφησυχάζει ακόμη και αυτή η διατύπωση ή συζήτησή του.
Βασική διαπίστωση η λαθεμένη αφετηρία του ερωτήματος! Δεν πρόκειται για συγκυρία. Έχουμε εισέλθει σε μια νέα εποχή έντονων δομικών αλλαγών, ανακατατάξεων και συγκρούσεων, όπου το καλύτερο σενάριο για την οικονομία μας οδηγεί σε ένα απόλυτα νέο επιχειρηματικά – και όχι μόνο- τοπίο. Η ραγδαία συρρίκνωση της ζήτησης είναι μόνο ένα σύμπτωμα. Ο καταναλωτής αλλάζει και αναπτύσσει διαφορετικά πρότυπα συμπεριφορών. Ο ανταγωνισμός εντείνεται και σε κάποιες περιπτώσεις καθίσταται απρόβλεπτος ή και αθέμιτος. Το τραπεζικό σύστημα διαχειριζόμενο πιθανούς κινδύνους ασκεί έντονη περιοριστική πιστωτική πολιτική σε υφιστάμενες επιχειρήσεις και ταυτόχρονα απόλυτα αρνητικό σε κάθε νέα επένδυση, σε κάθε νέα πρωτοβουλία. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
Ο Ιούνιος είναι ο μήνας των συνεδρίων αρκετών δικτύων franchise. Δύσκολη εποχή για εκδηλώσεις και συναντήσεις, πολλές οι προκλήσεις, διάχυτη η αμηχανία και σε πολλές περιπτώσεις εντάσεις, προβληματισμοί, προσδοκίες που διαψεύδονται, αβεβαιότητα, συγκρούσεις και φόβος για το αύριο.
Ο ρόλος του ηγέτη, ο ρόλος του franchisor και της ηγετικής ομάδας σε ένα δίκτυο franchise είναι πιο κρίσιμος από ποτέ.
Απαιτείται ξεκάθαρη τοποθέτηση, σαφήνεια στη στρατηγική, ευθύτητα στη αντιμετώπιση και κυρίως ειλικρίνεια.
Είναι προφανές ότι ποτέ τα πράγματα δεν θα είναι ίδια με το χθες. Αν θέλουμε να προχωρήσουμε πρέπει να αλλάξουμε, να απευθυνθούμε σε νέες αγορές, σε νέους καταναλωτές. Είναι η δική μας αγορά, οι δικοί μας πελάτες. Απλά αλλάζουν με ταχύτητα, μέσα σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο διασυνδεδεμένο σύστημα συστημάτων, δημιουργώντας ένα νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Oι ηγέτες, σε ένα δίκτυο Franchise, είναι ανάγκη να σταθούν μπροστά και να απευθυνθούν στο δίκτυο ενθαρρύνοντας ένα νέο μοντέλο σχέσεων και συμμετοχής. Πρέπει να ανακαλύψουμε εκ νέου τις σχέσεις μας με τους πελάτες μας, να υποκαταστήσουμε πόρους που χάνονται και αυτό απαιτεί δημιουργικότητα και νέες επιχειρησιακές δεξιότητες.
Πρέπει να τολμήσουμε να δηλώσουμε ότι τα επιχειρηματικά μοντέλα, που μας στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, δεν είναι πλέον εξίσου αποτελεσματικά. Πρέπει να αναγνωρίσουν ότι πρέπει να συγκρουστούν με τις υπάρχουσες παραδοχές, μεθόδους, συστήματα, δομές. Οι βέλτιστες πρακτικές του χθες αποδεικνύονται αναποτελεσματικές, οι δε υφιστάμενοι μηχανισμοί οδηγούν το δίκτυο σε οργανωτική παράλυση.
Είναι πράγματι δύσκολο να σταθεί κάποιος στη μέση της αίθουσας ενός συνεδρίου και να αναγγείλει σε franchisees, που έχουν επενδύσει σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο, σε ένα σύστημα ότι το υφιστάμενο μοντέλο δεν είναι πλέον αποδοτικό. Ότι πρέπει να αλλάξουμε, γιατί οι βασικές παραδοχές που στηριχθήκαμε έχουν μεταβληθεί! Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Ένας Χρόνος Μνημόνιο – Ο Ρόλος των Επιχειρήσεων στη Βιώσιμη Ανάπτυξη της Ελλάδας
Ο Σύνδεσμος Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος (ΣΕΣΜΑ) διοργάνωσε εκδήλωση με την υποστήριξη του ΙΟΒΕ για την επέτειο των 20 ετών από την ίδρυση του Συνδέσμου.Η εκδήλωση είχε τίτλο «Ένας Χρόνος Μνημόνιο – Ο Ρόλος των Επιχειρήσεων στη Βιώσιμη Ανάπτυξη της Ελλάδας» και πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011, στο Αμφιθέατρο του Ιδρύματος Β. & Μ. Θεοχαράκη (Βασ. Σοφίας 9 & Μέρλιν 1).
Ιδιαίτερα τεκμηριωμένη η ομιλία του Γενικού Διευθυντή του ΙΟΒΕ, Καθ. Ιωάννη Στουρνάρα για τα αίτια της κρίσης καθώς και για τις επιπτώσεις του μνημονίου. Στη συνέχεια, ο κ. Βασίλης Ρεγκούζας, Αν. Συντονιστής της Συμβουλευτικής Επιτροπής του ΣΕΣΜΑ, παρουσίασε έρευνα που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα για τα αποτελέσματα της χρηματοπιστωτικής κρίσης, το Μνημόνιο και τις επιπτώσεις τους.
Παρακολουθώντας προσεκτικά τα στοιχεία που παρατέθηκαν στις παρουσιάσεις (συνιστώ θερμά να τις μελετήσετε) και κυρίως την παρέμβαση του κ. Στουρνάρα στο σκέλος των επιπτώσεων και της αποτελεσματικότητας του μνημονίου, αυτόματα μου γεννήθηκαν ορισμένα ερωτήματα:

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Σχέσεις Franchisees-Franchisors και συστήματα “συμμόρφωσης”
Η συμμόρφωση με τις προδιαγραφές και τα πρότυπα του συστήματος είναι ένα απαραίτητο στοιχείο για την επιτυχία ενός συστήματος franchise. Οι προδιαγραφές και τα πρότυπα του συστήματος προσδιορίζουν το brand σε πολλά επίπεδα και τελικά συμβάλλουν σημαντικά στην επιτυχία του franchisor και του franchisee.
Προσδιορίζουν την ουσία του brand και της αλυσίδας και κυρίως πως εκλαμβάνεται από τον πελάτη, καθώς και τη στρατηγική της τοποθέτηση έναντι του ανταγωνισμού. Καθορίζουν το τι μπορούν να περιμένουν οι πελάτες από πλευράς εμφάνισης, ποιότητας και ατμόσφαιρας. Εκτός των προηγούμενων, τα πρότυπα και οι προδιαγραφές εφαρμόζονται για να επιτύχουν τη συνέπεια του δικτύου franchise αλλά και να διασφαλίσουν τη μικρότερη δυνατή διαφοροποίηση μεταξύ των επιχειρησιακών μονάδων του δικτύου. Χωρίς αυτή τη συνέπεια και τη συνέχεια, οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρονται από τις επιχειρηματικές μονάδες ενός δικτύου franchise δεν είναι ακριβώς οι ίδιες και υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ τους, ενώ ταυτόχρονα το κόστος διαχείρισης της αλυσίδας αυξάνεται σημαντικά. Το γεγονός αυτό, εκτός της μεγάλης σύγχυσης που προκαλεί στους καταναλωτές, δημιουργεί σημαντική δυσκολία στον franchisor να μετρήσει και να εκτιμήσει την ικανοποίηση των πελατών από το δίκτυο franchise, αλλά και από το brand που αντιπροσωπεύεται μέσα από αυτό το δίκτυο.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, επιβάλλεται όλοι οι franchisors να έχουν ένα καθαρά δομημένο πρόγραμμα με το οποίο θα διαχειρίζονται τη συμμόρφωση των franchisees με τις απαιτούμενες προδιαγραφές και πρότυπα. Επιπρόσθετα και οι franchisees από την πλευρά τους θα πρέπει να κατανοήσουν ότι η συμμόρφωσή τους με τις προδιαγραφές και τα πρότυπα του συστήματος franchise θα λειτουργήσει προς όφελος δικό τους, καθώς και προς όφελος του brand σαν σύνολο. Ένα τέτοιο καθαρά δομημένο πρόγραμμα συμμόρφωσης θα πρέπει να ξεκινήσει πολύ πριν συναφθεί μια συμφωνία franchise. Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (4)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (66)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (74)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (142)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
-