Archive for Ιουλίου, 2011

To Franchise Success και το ΠΑΝΟΡΑΜΑ Franchise διεξαγάγουν τα τελευταία 15 έτη σε συνεργασία με την εταιρεία Συμβούλων The Franchise Co. συστηματικές έρευνες για την πορεία του franchising στην Ελληνική αγορά.
Τον Ιούλιο του 2011 επέλεξαν δείγμα 91 ενεργών συστημάτων Franchise από όλους τους κλάδους και συγκέντρωσαν τα στοιχεία των δικτύων τους, τα οποία και παρουσιάζουμε συγκριτικά με τα αντίστοιχα (ετήσια) στοιχεία του 2009 και 2010.
Βασικά ευρήματα της συγκριτικής ανάλυσης και της έρευνας είναι ότι το 1ο εξάμηνο του 2011 καταγράφεται μια σταθεροποίηση του συνολικού αριθμού των σημείων έναντι του 2010 (αύξηση 0,1%) και έναντι αύξησης 1,3% του 2010 συγκριτικά με το 2009, στο αυτό το δείγμα συστημάτων Franchise.
Η σταθεροποίηση του αριθμού των σημείων πώλησης είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό εύρημα, αν συγκριθεί με την πορεία των ανεξάρτητων καταστημάτων, όπου μόνο το τελευταίο χρόνο παρουσιάζουν συρρίκνωση, στα αστικά κέντρα, από 5% έως και 15%, σύμφωνα και με τα στοιχεία της ΕΣΕΕ. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
Ιδιαίτερα αναλυτική και κυρίως χρηστική η έρευνα της BCG που δημοσίευσε εχθές το ΒΗΜΑ. Προτείνουμε την συστηματική μελέτη και αξιοποίηση των ευρημάτων της, σε μια περίοδο όπου η κατανόηση των αλλαγών,των μεταβολών των καταναλωτικών προτύπων είναι απαραίτητη για τον επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής μας, για την προσαρμογή των συστημάτων franchise. Αξίζει, μετά την μελέτη των ευρημάτων της έρευνας να ξαναδείτε παλαιότερο άρθρο μας The post-crisis consumer , με την παρουσίαση του John Gerzema για τις αλλαγές των καταναλωτικών προτύπων, συμπεριφορών και αξιών στις ΗΠΑ μετά (;) την κρίση.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ: 13/07/2011, 17:21
Η οικονομική κρίση αλλάζει δραματικά τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών και την ελληνική αγορά.Αυτό προκύπτει από την ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group (BCG) για ένατη συνεχόμενη χρονιά. Η εφετινή έρευνα διεξήχθη τον Μάρτιο σε 21 χώρες όπου ερωτήθηκαν σχεδόν 25.000 καταναλωτές και για πρώτη φορά συμπεριλήφθη και η Ελλάδα με 800 συμμετέχοντες. Η έρευνα συγκρίνει τη συμπεριφορά του μέσου καταναλωτή στις συμμετέχουσες χώρες και υπογραμμίζει ενδιαφέρουσες ομοιότητες και σημαντικές διαφορές.
Από την έρευνα προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα όπως ότι το 74% των ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν πως τους έχει επηρεάσει προσωπικά η διεθνής οικονομική κρίση, ποσοστό που είναι το υψηλότερο ανάμεσα στις 21 χώρες όπου διεξήχθη η έρευνα.
Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες της Boston Consulting Group για την Ελλάδα
Δείτε όλη την έρευνα «Πλοήγηση στα Νέα Δεδομένα των Καταναλωτών» σε pdf

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Η εποχή μας είναι εποχή για αετούς, όχι για πάπιες!
Έχω αναφερθεί πολλές φορές στο ρόλο που διαδραματίζουν τα στελέχη σε ένα δίκτυο franchise και στη σημασία του επιχειρηματικού κλίματος που διαμορφώνεται. Η αποτελεσματικότητα, η αποδοτικότητα, η ανάπτυξη καθορίζονται από το μοντέλο ηγεσίας που έχει επικρατήσει στο σύνολο του κάθε οργανισμού.
Αφορμή για το σημείωμα αυτό αποτέλεσε η στάση των στελεχών ενός μεγάλου δικτύου franchise, σε ένα workshop στο οποίο διερευνούσαμε εκπαιδευτικές ανάγκες, αίτια παθογενειών και προβλημάτων, θέματα ευθυγράμμισης και ποιότητας αλλά και ευκαιρίες βελτίωσης τόσο για το δίκτυο εταιρικών καταστημάτων όσο και για τα franchise καταστήματα.
Το δίκτυο αντιμετώπιζε μια μεσοσταθμική μείωση των πωλήσεων κατά 12%, με μεγαλύτερη πτώση στα εταιρικά και λιγότερο στα franchise καταστήματα, που οδηγούσε -κυρίως τα νέα καταστήματα- σε ζημίες και τους νέους franchisees να αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα ρευστότητας.
Τα περισσότερα επιχειρήματα και προτάσεις εστιάζονταν στο δίπολο: είτε εφ’ όσον η κρίση πλήττει όλη την αγορά και φυσικά και εμάς, δεν μπορούμε να αντιστρέψουμε την κατάσταση, άρα θα πρέπει να περιμένουμε διαχειριζόμενη τα κόστη μας και εντείνοντας τις προσφορές στους πελάτες μας, είτε την ευθύνη την έχουν και οι franchisees οι οποίοι δεν τηρούν πάντα κάποια στοιχεία από τις διαδικασίες π.χ. συστήματα παραλαβών ή τεχνικά πρωτόκολλα κ.ά. και έτσι εμείς δεν έχουμε καμιά ευθύνη. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Εστίαση, ΦΠΑ 23%: Μετατάξεις και Αποδόμηση
Η μετάταξη του ΦΠΑ στον κλάδο της εστίασης στο 23% – αύξηση κατά δέκα ποσοστιαίες μονάδες!- σηματοδοτεί σημαντικές επιπτώσεις και προβλήματα στην αγορά που ήδη δοκιμάζεται από την συνεχώς εντεινόμενη μείωση της ζήτησης, αλλά και από την δραστική συμπίεση της κερδοφορίας.
Τα τελευταία δύο έτη, η πλειονότητα των επιχειρήσεων του κλάδου έχει απορροφήσει τις προηγούμενες αυξήσεις του ΦΠΑ, ενώ παράλληλα εφαρμόζουν μια παρατεταμένη επιθετική πολιτική marketing, με αιχμή τις πολλαπλές εκπτωτικές προσφορές προς τους καταναλωτές, με στόχο την ελαχιστοποίηση των απωλειών στα επίπεδα του 10%-15%.Και όλα αυτά ενώ οι βασικοί συντελεστές κόστους έχουν αυξηθεί!
Πριν από λίγες ημέρες δημοσιεύτηκαν οι ισολογισμοί των μεγάλων αλυσίδων εστίασης. Ο πρωτοετής φοιτητής δεν θα χρειαστεί ιδιαίτερη προσπάθεια για να συνειδητοποιήσει την οικονομική κατάσταση των περισσοτέρων. Συσσωρευμένες ζημίες αρκετών εκατομμυρίων, συμπίεση μικτού κέρδους, υποχρεώσεις προς ασφαλιστικά ταμεία κοκ. Δέκα μεγάλα δίκτυα, με περισσότερα από 900 καταστήματα στα δίκτυά τους και με κύκλο εργασιών των μητρικών εταιρειών 488.689.730 € (χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα franchise), παρουσιάζουν ζημίες 44 εκατομμύρια ευρώ! Συρρίκνωση της κερδοφορίας τους βιώνει και η πλειονότητα των franchisees, αν και η προσωπική εμπλοκή τους στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεών τους, σε συνδυασμό με την θετική ρευστότητα του κλάδου έχει μειώσει τις επιπτώσεις της κρίσης, ιδιαίτερα δε, σε όσες από αυτές έχουν πολυετή λειτουργία ως επιχειρήσεις (χαμηλό δανεισμό, αποσβέσεις κλπ) .
Σ’ αυτό το ζοφερό τοπίο, η αύξηση του ΦΠΑ κατά δέκα ποσοστιαίες μονάδες θα είναι καταστροφική! Είναι απολύτως βέβαιο ότι θα επιφέρει ραγδαία επιδείνωση τόσο της ήδη κλονισμένης οικονομικής κατάστασης των οργανωμένων αλυσίδων όσο και στα δημόσια έσοδα (άμεσα και έμμεσα, πχ ασφαλιστικές εισφορές, δημοτικοί φόροι κλπ). Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (3)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (65)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (73)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (141)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
Σχόλια κλειστά