Archive for Ιανουαρίου, 2012

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Αξιοπιστία και Ανάπτυξη:Δυο όψεις του ίδιου νομίσματος

-

Ως σύμβουλοι franchise,  οργανώνοντας ένα δίκτυο franchise, ουσιαστικά αυτό που στοχεύουμε  να αναδείξουμε ως βασική προτεραιότητα, αλλά  και να εμφυσήσουμε στην ηγετική ομάδα του, είναι να υπάρξει στην τοποθέτηση του, στο πυρήνα της εταιρικής κουλτούρας που το διαπερνά,  η έννοια της εμπιστοσύνης, της αξιοπιστίας και της διαφάνειας. Στοιχεία απαραίτητα  στην προσωπικότητα τόσο της επωνυμίας όσο  και του συστήματος Franchise.

Σε μια περίοδο παρατεταμένης κρίσης και ριζικών αλλαγών του επιχειρηματικού χάρτη, που διερχόμαστε, η   εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία είναι το κύριο χαρακτηριστικό, η αναγκαία προϋπόθεση,   με βάση τα οποία επιλέγουν σύστημα franchise οι υποψήφιοι franchisees,. Και αυτό γιατί οι επενδυτές, οι υποψήφιοι επιχειρηματίες,  θέτουν ως αναγκαία συνθήκη, ως ελάχιστη προϋπόθεση προεπιλογής να εμπιστεύονται το brand, το concept, το σύστημα franchise το οποίο θα επιλέξουν και αναζητούν ένα επιχειρηματικό μοντέλο που η αξιοπιστία και η διαφάνεια περιλαμβάνονται στις αξίες που το χαρακτηρίζουν.

Θέλουν να γνωρίζουν εκ των προτέρων, τα ουσιώδη στοιχεία που το συγκροτούν,  ως σύστημα συνεργασίας και ως επιχειρηματική πρόταση, δηλαδή τι πρέπει να περιμένουν και τι να απαιτούν. Ποιοι είναι οι ρόλοι, ποια η συμβολή ενός εκάστου και ποιοι παράγοντες καθορίζουν την επιτυχία.  Δεν θέλουν εκπλήξεις και κυρίως αυτή την περίοδο, δυσάρεστες. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Οι MEGA τάσεις που αντιμετωπίζουν οι παγκόσμιες εταιρίες καταναλωτικών αγαθών

-

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον το άρθρο του κ. Γιάννη Πετρίδη- ex President Europe της The Pepsi Bottling Group-PepsiCo και Vice-Chairman του Campofrio Food Group – όπως αναρτήθηκε στο site tsemperlidou.gr και αναφέρεται στις δυνάμεις που καθορίζουν την αγορά και στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι managers στη χάραξη της στρατηγικής .

«Κατά τα τελευταία 26 χρόνια είχα την τύχη να εργαστώ στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ και στη Μέση Ανατολή για τις δύο εταιρείες που κατέχουν ηγετική θέση στον τομέα του μάρκετινγκ των καταναλωτών – στις εταιρείες PepsiCo και Procter & Gamble. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το περιβάλλον στο οποίο λειτουργούσαν οι παγκόσμιες εταιρείες επηρεάστηκε από μια σειρά μαζικές τάσεις που έχουν διαμορφώσει, όχι μόνο τις επιχειρήσεις αλλά και την καθημερινή ζωή μας. Ως αποτέλεσμα αυτών των δραματικών αλλαγών στο περιβάλλον, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ηγέτες των επιχειρήσεων έχουν αυξηθεί πάρα πολύ, με αποτέλεσμα να αμφισβητηθεί το status-quo. Ας ελπίσουμε ότι, οι σκέψεις που ακολουθούν θα είναι ενδιαφέρουσες για εκείνους που επιθυμούν να κατανοήσουν τις δυνάμεις που οδηγούν την παγκόσμια επιχειρηματική στρατηγική, και μπορούν να ρίξουν λίγο φως στο τι χρειάζεται για να είναι επιτυχημένες οι διεθνείς επιχειρήσεις που κινούνται πρωτοπόρα.

Ήμουν πρόσφατα προσκεκλημένος να δώσω μια ομιλία σε μια από τις κορυφαίες ευρωπαϊκές σχολές διοίκησης επιχειρήσεων, όπου συγκέντρωσα αυτές τις mega τάσεις κάτω από 5 θεματικές κατηγορίες.

1. Συγκέντρωση του σύγχρονου Εμπορίου και πίεση από τις ιδιωτικές ετικέτες. Η εκπληκτική ανάπτυξη των οργανωμένων σύγχρονων καταστημάτων του εμπορίου εις βάρος των παραδοσιακών καταστημάτων που συμβαίνει παντού, από τη Μόσχα στη Μαδρίτη, και η αυξανόμενη δύναμη του οργανωμένου εμπορίου ασκεί αφόρητες πιέσεις στα περιθώρια κέρδους των περισσότερων κατασκευαστών. Επιπλέον, η ταυτόχρονη ανάπτυξη των Private Label (ιδιωτικές ετικέτες) ασκεί περαιτέρω πίεση στα επώνυμα προϊόντα, τα οποία πρέπει τώρα να δικαιολογήσουν την ακριβότερη τιμή τους, μέσα από κάτι περισσότερο από το να προσφέρουν μια κορυφαία μάρκα. Οι εταιρείες αναγκάζονται τώρα να καινοτομούν με ταχύτερους ρυθμούς και να εξασφαλίζουν ότι οι μάρκες τους προσφέρουν τόσο υλικά όσο και συναισθηματικά οφέλη περισσότερα από τον ανταγωνισμό, συμπεριλαμβανομένης της ιδιωτικής ετικέτας. Διαβάστε περισσότερα »

Related Posts with Thumbnails

Αρχειο δημοσιευσεων

Φωτογραφιες του Franchise Blog

  • 5asec Μαρούσι
  • kem omilia 2010
  • money show 2009
  • ΚΕΜ 2010 Ομιλία κ Π Ρουσόπουλου
  • ομιλία Παναγιώτη Ρουσόπουλου για αποτελεσματική διαχείριση 2008
  • Παρουσίαση Ελληνικής Αγοράς στην έκθεση Franchise στο Παρίσι 2008
  • KRAFT
  • imerida TITANIA

Με μια ματιά

Εγγραφειτε στο Franchise Blog

Εγγραφείτε στο Franchise Blog ώστε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τις τελευταίες δημοσιεύσεις.

Τελευταία Νέα του Franchise