Archive for Ιουλίου, 2013

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Πώς να γίνετε ένας επιτυχημένος FRANCHISEE
Τι είναι αυτό που κάνει τη διαφορά και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την επιτυχία μέσα από το franchising;
Έχετε πλέον πάρει την απόφασή σας. Αποφασίσατε μέσα σε μια παρατεταμένη περίοδο κρίσης να κάνετε το μεγάλο βήμα!
Μετά από διεξοδική έρευνα, έντονο προβληματισμό και υπαναχωρήσεις, καταλήξατε στο σύστημα franchise που πληροί τα κριτήρια που έχετε θέσει τόσο σε προσωπικό, όσο και σε οικονομικό επίπεδο. Σύντομα, πρόκειται να είστε πολύ απασχολημένος με τη καθημερινότητα της επιχείρησής σας, οπότε εκμεταλλευτείτε τώρα την στιγμή για να σκεφτείτε τι μπορείτε να κάνετε ώστε να αξιοποιήσετε στο μέγιστο την ευκαιρία, που ξετυλίγεται μπροστά σας, αλλά και να ελαχιστοποιήσετε τις επιπτώσεις του αρνητικού περιβάλλοντος.
Δραστηριοποιούμαι στο χώρο του franchising για πάνω από 28 χρόνια. Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια, έχω δει, συζητήσει, συνεργαστεί με πολλούς και κυρίως πάντα διαφορετικούς -μοναδικούς σωστότερα- franchisees. Ανθρώπους διαφορετικού background, διαφορετικών προσωπικοτήτων, διαφορετικών ειδικοτήτων, με διαφορετική αφετηρία, διαδρομή και κυρίως στόχους.
Κάποιοι γνώρισαν επιτυχία και καταξίωση μέσα από το franchise που επέλεξαν, κάποιοι όχι.
Ποιοι είναι όμως αυτοί οι παράγοντες που έκαναν τη διαφορά; Τι είναι αυτό που οδηγεί στην επιτυχία;
Πάθος
Όλοι οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες διαθέτουν ικανότητες και δεξιότητες όπως αποφασιστικότητα, αυτοπεποίθηση, προσανατολισμό στο αποτέλεσμα κ.λπ.
Ωστόσο, πολλές φορές η επιτυχία ενός franchisee -κι όχι μόνο- οφείλεται σε μια λέξη: Πάθος!
“Κανένα μεγάλο επίτευγμα δεν είναι δυνατό χωρίς πάθος”. (Friedrich Hegel, 1770-1831, Γερμανός φιλόσοφος)
Όσο περισσότερο παθιασμένοι είστε με την επιχείρησή σας -και κυρίως με τους στόχους που σας οδήγησαν στην δημιουργία της- τόσο περισσότερες οι πιθανότητες να είναι επιτυχημένη και αποδοτική. Χρειάζεται επίσης να «αγαπάτε» και να «πιστεύετε» ουσιαστικά σε αυτό που κάνετε (το σήμα, το δίκτυο, τις υπηρεσίες, το μοντέλο εξυπηρέτησης, τα προϊόντα), ώστε να καταφέρετε να γίνετε ένας επιτυχημένος franchisee.
Όταν είστε εσείς ο ίδιος παθιασμένος με την επιχείρησή σας, το πάθος αυτό αντανακλάται και στους συνεργάτες σας αλλά και στους πελάτες σας. Εξίσου σημαντικά και τα δύο! Η αγάπη σας για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας -οτιδήποτε κι’ αν είναι αυτά- συμπαρασύρει την ομάδα σας, αντανακλάται στην καθημερινή λειτουργία, σαν μια μοναδική θετική ενέργεια και διοχετεύεται και στους καταναλωτές. Επιπλέον, ο ενθουσιασμός αυτός σας επιτρέπει να αποκτήσετε μια περισσότερο ξεκάθαρη εικόνα του brand -των αξιών που αντιπροσωπεύει και των στοιχείων που το συγκροτούν- καθώς και του επιχειρηματικού μοντέλου του Franchise σας καθώς και των κατευθυντήριων δυνάμεων που το καθορίζουν. Είστε λοιπόν έτοιμος να το αξιοποιήσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να χτίσετε την επιχείρησή σας. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
ΔΙΚΤΥΑ FRANCHISE & ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στην προσπάθεια μιας περισσότερο στοχευμένης στρατηγικής για την ανάπτυξη κατάλληλων δεξιοτήτων και διαδικασιών μάθησης, οι Ακαδημίες Εκπαίδευσης που αναπτύσσουν δίκτυα και εταιρείες αποτελούν μια πρακτική που έχει υιοθετηθεί τα τελευταία χρόνια ως ένα μοναδικό εργαλείο ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού και σύγκλισης σε μια στρατηγική, σε μια ενιαία κουλτούρα. Εντούτοις, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο σε όλους τι ακριβώς σημαίνει ο όρος “Ακαδημία Εκπαίδευσης”, πως οργανώνεται, πότε είναι απαραίτητη και ποια είναι τα κρίσιμα στοιχεία που οδηγούν σε μια επιτυχημένη υλοποίησή της.
Τους τελευταίους 3 μήνες έχουμε συμμετάσχει στο σχεδιασμό και υλοποίηση δύο εταιρικών Ακαδημιών εκπαίδευσης σε δύο μεγάλα δίκτυα πανελλαδικής εμβέλειας, με εκατοντάδες καταστήματα που ανήκουν σε franchisees ή dealers.
Με αφορμή τη συμμετοχή μας αυτή, θα θέλαμε να παρατηρήσουμε ότι ο βασικός λόγος δημιουργίας των Ακαδημιών έχει στόχο τη σωστή και μεθοδευμένη ανάπτυξη των απαιτούμενων για την εκάστοτε επιχείρηση λειτουργικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων. Οι εν λόγω δεξιότητες και ικανότητες έχουν επιλεγεί και υπηρετούν μια νέα στρατηγική που έχει χαράξει η επιχείρηση.
Οι 4 βασικοί πυλώνες που υπηρετεί και στηρίζει μια Ακαδημία είναι:
1.Οικοδομεί μια λειτουργική αριστεία, επανακαθορίζει στρατηγικές και αναπτύσσει μια διαφορετική κουλτούρα, νέες δεξιότητες και ικανότητες
2. Παρέχει ένα δομημένο πλαίσιο για οικοδόμηση ενός ευρύτατου διαλόγου πάνω στις ανθρώπινες δεξιότητες και στην ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού και απαραίτητων δεξιοτήτων, στα πλαίσια ενός μακροπρόθεσμου σχεδιασμού και εφαρμογής της στρατηγικής του δικτύου.
3. Οικοδομεί ένα δομημένο πλαίσιο για την ανάπτυξη franchisees, dealers, υπαλλήλων μέσα σε ένα οργανισμό ο οποίος διαφοροποιείται και αναπτύσσεται σε ίδια ή και σε νέα κανάλια διανομής.
4.Συνιστά ένα πεδίο, όπου τα στελέχη μπορούν να κατανοήσουν τις ανάγκες τους σε δεξιότητες και να αναπτύξουν πρωτοβουλίες που καλύπτουν αυτά τα «κενά».
Αναφορά στο συγκεκριμένο θέμα έχουμε κάνει στο παρελθόν στα άρθρα μας: Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
9 Μύθοι Επιλέγοντας Franchise
Μετά από 28 χρόνια εμπειρίας και ενασχόλησης με το franchising, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι έχω δει με την πάροδο του χρόνου ραγδαία άνοδο της αναγνωρισιμότητάς του και της αποδοχής του ως εργαλείο ανάπτυξης και επαγγελματικής ανέλιξης. Ταυτόχρονα βέβαια, σε όλη αυτή τη μακρά περίοδο υπήρξαν στιγμές που το franchising είχε και θετική αλλά και αρνητική δημοσιότητα. Είναι γεγονός ότι η πλειονότητα των υποψήφιων franchisee είναι πλέον αρκετά ή σχεδόν ικανοποιητικά ενημερωμένοι, αν και δεν πρέπει να αγνοούμε το ότι η αποσπασματική γνώση προκαλεί πολλές φορές σύγχυση και αποπροσανατολισμό.
Πράγματι, υπάρχουν ακόμα κάποια σημεία σχετικά με την επιλογή ενός συστήματος franchise που χρειάζεται να αποσαφηνισθούν και να ξεκαθαριστούν περαιτέρω, ώστε να είστε έτοιμος να αξιοποιήσετε μια επιχειρηματική πρόταση που όχι μόνο θα σας αποφέρει οικονομικά οφέλη, αλλά θα σας ικανοποιεί παράλληλα και σε προσωπικό επίπεδο ( δες και εδώ).
Πριν αποφασίσετε εάν θέλετε να δραστηριοποιηθείτε σε αυτό το χώρο, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε όλα τα δεδομένα και όλες τις παραμέτρους.
Για άλλη μια φορά θα ήθελα να τονίσω ότι το franchise δεν πωλείται, αλλά παραχωρείται για συγκεκριμένη περίοδο και υπό συγκεκριμένους όρους! Ένα καθοριστικό γεγονός που η συνειδητοποίησή του επανακαθορίζει την οπτική γωνία που πρέπει να θεωρεί ένας υποψήφιος franchisee συνολικά την όποια επιχειρηματική πρόταση που αξιολογεί.
Μια δεύτερη παρατήρηση, ιδιαίτερα σημαντική κατά την άποψή μας, είναι ότι δεν είναι συνετό-μάλιστα είναι βέβαιο ότι οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα-να εξετάζεται μια πρόταση χωρίς να έχει συνεκτιμηθεί ο ανταγωνισμός, η αγορά, ο κλάδος και οι τάσεις, τόσο σε εθνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ας θυμηθούμε τις επιπτώσεις που είχε π.χ το internet στους franchisees των ταξιδιωτικών γραφείων ή στην αγορά των καλλυντικών ή η είσοδος πολυεθνικών κολοσσών σε χώρους όπως το οικιακό έπιπλο, ιδιαίτερα σε εποχές έντονης κρίσης σαν αυτή που βιώνουμε..
Παρακάτω παραθέτουμε 8 μύθους γύρω από το franchising, που όταν τους κατανοήσετε θα σας βοηθήσουν σημαντικά στο να αξιολογήσετε εάν η αγορά ενός franchise είναι η σωστή και κατάλληλη επιχειρηματική κίνηση για εσάς.
Μύθος 1: Θα είμαι επιτυχημένος μόνο εάν βρω το «σωστό» franchise
Πολλοί, ίσως οι περισσότεροι, θεωρούν «σωστό», αυτό στο οποίο είναι καλοί. Μην περιορίζετε όμως τον εαυτό σας. Προσδιορίστε όλες τις δεξιότητες που απαιτούνται για την επιτυχή ενασχόλησή σας με μια επιχείρηση. Κάποιες είναι απαραίτητες άσχετα από τον κλάδο που ανήκει η επιχείρηση, όπως διοικητικές ικανότητες, επικοινωνία, δέσμευση στο αποτέλεσμα, marketing κ.λ.π. Εάν τις διάθετε σε έναν τομέα, μπορείτε να τις αξιοποιήσετε και σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς. Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (4)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (66)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (74)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (142)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
-