Archive for Μαρτίου, 2014

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Είναι η μεταπώληση μιας επιχείρησης franchise ταμπού για τον Franchisor;
Από το αρχικό σημείο έναρξης της ανάπτυξης ενός συστήματος franchise ο στόχος ενός Franchisor είναι να οικοδομήσει “σωστά” το δίκτυο του .
Η βασική προτεραιότητα σε αυτό το στάδιο είναι η αξιολόγηση και η επιλογή των κατάλληλων franchisees, η βέλτιστη επιλογή από πλευράς εμπορικότητας σημείου, ο καθορισμός της περιοχής δραστηριοποίησης, η συστηματική ένθεση και εκπαίδευση τους, η αποτελεσματική ένταξη-ενσωμάτωση τους στο δίκτυο ώστε οι νέοι δικαιοδόχοι να συμβάλλουν στην αύξηση πωλήσεων και βέβαια να ενισχύσουν με την παρουσία του την αναγνωρισιμότητα, την δυναμική του συγκεκριμένου brand.
Σε κάθε σχέση, ακόμα και στις πλέον αμοιβαία αποδοτικές και δημιουργικές πάντα ενυπάρχει η πιθανότητα διακοπής της. Και στο franchising όπως είναι αναμενόμενο, ο δικαιοπάροχος ενδέχεται να αντιμετωπίσει την απαίτηση κάποιων δικαιοδόχων να θελήσουν να πουλήσουν την επιχείρηση τους. Είτε γιατί δεν επιθυμεί επιχειρηματικά να συνεχίσει να δραστηριοποιείται στην αλυσίδα ή στο δίκτυο, είτε γιατί αντιμετωπίζει κάποια σημαντικά προσωπικά προβλήματα είτε γιατί πλέον επιθυμεί να αποσυρθεί από την ενεργό δράση και να κεφαλοποιήσει τους κόπους του.
Στις πρώτες φάσεις ανάπτυξης του franchising ως επιχειρηματικού μοντέλου – και στην Ελλάδα- η γνωστοποίηση της μεταπώληση ενός εν λειτουργία franchise ήταν θέμα ταμπού. Ειδικά για τα νέα συστήματα franchise. Ο δικαιοπάροχος στιγματιζόταν και μόνο με το άκουσμα της λέξης “μεταπώληση” και τον ακολουθούσε σαν ένα είδος αποτυχίας. Αυτό πλέον δεν ισχύει .
Όσο ο θεσμός του Franchise ωριμάζει και όσο ο αριθμός των Franchisees που πλησιάζουν την ωριμότητα σε ένα δίκτυο αυξάνει, είναι πλέον αναμενόμενο να υπάρχει ένας αριθμός δικαιοδόχων που επιθυμούν να μεταπωλήσουν τις υπάρχουσες επιχειρήσεις τους σε άλλους . Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Franchising 2014: Προς Αλλαγή Κλίματος;
Στο τεύχος 52 του Franchise Success (και εδώ) είχαμε αναφερθεί εκτενώς για την πορεία του franchising το 2013 στην Ελληνική αγορά. Βασική διαπίστωση είναι οι τάσεις σταθεροποίησης (κυρίως το δεύτερο εξάμηνο) συνολικά στην αγορά, ενώ σε επιλεγμένους κλάδους, όπως σ’ αυτόν της εστίασης και μάλιστα σε συγκεκριμένες υποκατηγορίες της, υπήρξε σημαντική ανάπτυξη.
Οι τάσεις αυτές σταθεροποίησης συνοδεύονται και με μια αλλαγή του γενικότερου κλίματος. Αναλύοντας τα στοιχεία που δημοσιεύονται στην Έρευνα Franchise 2013 που δημοσιεύεται στο ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2014, αλλά και τις προσωπικές συνεντεύξεις και διασταύρωση των επιμέρους στοιχείων της έρευνας είναι εμφανές ότι διαμορφώνεται ένα διαφορετικό κλίμα μια και κρίσιμοι παράγοντες αρχίζουν να έχουν θετικό πρόσημο.
Κυρίως οι franchisors είναι περισσότερο θετικοί για τις προοπτικές ανάπτυξης του franchising, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων ανά franchisee, σε επίπεδο κερδοφορίας ανά μονάδα franchise, για το αριθμό και προφίλ των υποψηφίων franchisee, κ.ο.κ..
Βέβαια, αρνητικοί παράγοντες θεωρούνται το γενικότερο επιχειρηματικό κλίμα το οποίο είναι πάρα πολύ ευαίσθητο σε μεταβολές καθώς και η πρόσβαση στη χρηματοδότηση καθώς και σε επιδοτήσεις.
Όντας πιο αναλυτικοί, η πλειονότητα των franchisors εκτιμά ότι θα έχουμε αυξητική πορεία για τη περίοδο 2014-15 μια και κατά την εκτίμηση τους, τα ώριμα δίκτυα έχουν ολοκληρώσει την προσαρμογή τους στις νέες συνθήκες τόσο σε επίπεδο concept, όσο και σε επίπεδο υποδομών. Οι δε νέοι franchisors εκτιμούν ότι οι προτάσεις τους ανταποκρίνονται τόσο στη ζήτηση, όσο και στο νέο επιχειρησιακό περιβάλλον.
Κοινή παραδοχή είναι η πρόσβαση σε κατάλληλο προφίλ franchisee. Βέβαια συμφωνούν όλοι ότι ο κύκλος «πώλησης» franchise έχει μεγαλώσει, όμως, η ποιότητα των franchisees είναι πραγματικά ιδιαίτερα υψηλού επίπεδου, ενώ και ο αριθμός των υποψηφίων συνεχώς αυξάνεται, ακόμα και για επιλεγμένα concepts που απαιτούν σημαντικό αρχικό κεφάλαιο. Κύρια πηγή νέων leads συνεχίζουν να είναι για τρίτη συνεχή χρονιά το internet και κυρίως τα κλαδικά portals/περιοδικά. Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (3)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (65)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (73)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (141)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004 - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
4 Μαΐου 2011
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
-