Archive for Ιανουαρίου, 2015

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Οι franchisors πάντα επιτυγχάνουν;

-

Που οφείλεται, ποια είναι τα αίτια που οδηγούν σε χαμηλή αποδοτικότητα ορισμένα δίκτυα franchise, ενώ αντιθέτως, για άλλα συστήματα το franchising αποδεικνύεται επιτυχημένο και αποδοτικό. Ή γιατί οι ευφυείς, κεφαλαιακά επαρκείς και υπομονετικοί franchisors είναι αυτοί που τελικά επιτυγχάνουν.

Σε πρόσφατη παρέμβασή μας παραθέσαμε -για μια ακόμη φορά- στοιχεία βάσει των οποίων το 80% των νέων franchisors αποτυγχάνουν να αναπτύξουν το δίκτυό τους!

Τα ερωτήματα που τέθηκαν ήταν αν η αδυναμία ανάπτυξης της πλειονότητας των νέων franchisors είναι πράγματι αποτέλεσμα της κρίσης, και αν ναι, τι θα έπρεπε να γίνεται διαφορετικά, προκειμένου να επιτυγχάνουν τα νέα συστήματα franchise στις νέες συνθήκες της Ελληνικής αγοράς;

Και επίσης πώς ορίζεται και από ποιούς παράγοντες επηρεάζεται η βιωσιμότητα ενός δικτύου;

Αν και ο ρυθμός ανάπτυξης εξαρτάται από τον κλάδο και την οικονομική συγκυρία, ας θεωρήσουμε ότι ένα δίκτυο είναι επιτυχημένο ποσοτικά ή έστω βιώσιμο, όταν έχει καταφέρει να διαθέτει δέκα ή δεκαπέντε σημεία μετά από τρία χρόνια, συγκρίνοντας βέβαια και την πορεία ανάλογων συστημάτων του κλάδου.

Ο ρυθμός, η ανάπτυξη, η πορεία ενός δικτύου είναι κρίσιμοι παράγοντες και για τους franchisees! Η κερδοφορία του, η αποδοτικότητα της επένδυσής του, οι υπεραξίες και η ανταγωνιστικότητα εξαρτώνται από την «υγεία» και τη δυναμική του franchisor.

Ένα δίκτυο που δεν αναπτύσσεται, έχει δυνατότητα και επαρκείς πόρους για να μετεξελιχθεί και να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες; Η εξέλιξη, η επανατοποθέτηση στην αγορά, η ενίσχυση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων απαιτεί πόρους, επενδύσεις, χρηματοδότηση, που μόνο από ίδια κεφάλαια δεν είναι δυνατή!

Έχει όφελος τελικά ένας Franchisee από ένα δίκτυο που παραμένει στάσιμο; Μάλλον όχι! Ένας Franchisee όταν επιλέγει να ενταχθεί, να επενδύσει σε ένα δίκτυο αναζητά την «αναπαραγωγή» μιας επιτυχίας, ένα δοκιμασμένο σύστημα λειτουργίας, ευελιξία, προσαρμογή στις νέες συνθήκες, αναγνωρισιμότητα, ένα δεδομένο μερίδιο αγοράς, διατηρήσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, διάρκεια, αποδοτικότητα και υπεραξίες. Διαβάστε περισσότερα »

Related Posts with Thumbnails

Αρχειο δημοσιευσεων

Φωτογραφιες του Franchise Blog

  • 5asec Μαρούσι
  • kem omilia 2010
  • money show 2009
  • ΚΕΜ 2010 Ομιλία κ Π Ρουσόπουλου
  • ομιλία Παναγιώτη Ρουσόπουλου για αποτελεσματική διαχείριση 2008
  • Παρουσίαση Ελληνικής Αγοράς στην έκθεση Franchise στο Παρίσι 2008
  • KRAFT
  • imerida TITANIA

Με μια ματιά

Εγγραφειτε στο Franchise Blog

Εγγραφείτε στο Franchise Blog ώστε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τις τελευταίες δημοσιεύσεις.

Τελευταία Νέα του Franchise