Archive for Μαρτίου, 2017

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Η στροφή στο street food και οι ευκαιρίες που αναδύονται.
Το street food δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα στην ελληνική αγορά εστίασης. Παγκόσμιο φαινόμενο που ήρθε στην Ελλάδα με καθυστέρηση 2-3 ετών αλλά πλέον αποτελεί την ατμομηχανή της επιχειρηματικότητας στην εστίαση συνολικά και ιδιαίτερα στο franchising.
Street food σημαίνει φαγητό του δρόμου, ένα γρήγορο γεύμα άμεσης κατανάλωσης. Ένα γεύμα όμως που πλέον είναι ποιοτικό, δημιουργεί αγοραστική εμπειρία, έχει άποψη, συγκροτημένη πρόταση & αφήγηση και με στόχο τη «δέσμευση» του καταναλωτή.
Μια διαφορετική σχέση, πιο άμεση, πιο φευγαλέα, αλλά και στέρεη ταυτόχρονα. Οι καταναλωτές προτιμούν πλέον πολύ περισσότερο τα street food γεύματα από οποιαδήποτε άλλη περίοδο στο παρελθόν.
Ο σύγχρονος άνθρωπος άλλωστε κινείται περισσότερο, εργάζεται στο δρόμο. Η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται, δημιουργεί διαφορετικά μοντέλα κατανάλωσης, διασκέδασης, εργασίας. Δημιουργεί νέα πρότυπα, νέες συνθήκες, νέα δεδομένα, τόσο ισχυρά αλλά και τόσο ευμετάβλητα. Το street food λοιπόν έρχεται και τοποθετείται στον πυρήνα αυτής της αλλαγής και των νέων συνηθειών που έχουν δημιουργηθεί.
Το street food λοιπόν έρχεται και τοποθετείται στον πυρήνα αυτής της αλλαγής και των νέων συνηθειών που έχουν δημιουργηθεί.
Οι καταναλωτές πλέον ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για street food γεύματα.
Η μέση απόδειξη πλέον φτάνει στα €4 – 5, ενώ το 30% των καταναλωτών στα αστικά κέντρα ξοδεύει €16 στα street food γεύματα εβδομαδιαίως!
Ταυτόχρονα το street food προσελκύει συνεχώς όλο και περισσότερους νέους καταναλωτές, όλων των κοινωνικών στρωμάτων, όλων των ηλικιών. Οι καταναλωτές με το street food έχουν την ευκαιρία να δοκιμάζουν συνεχώς νέες γεύσεις, νέες ιδέες, να έρχονται σε επαφή με διαφορετικές κουλτούρες, να ανανεώνουν συνεχώς τις γευστικές τους εμπειρίες. Ταυτόχρονα όμως με αυτές τις επιλογές τους, επανακαθορίζουν και το τοπίο που παλαιότερα έδινε… αποκλειστικότητα στο σουβλάκι και την παραδοσιακή τυρόπιτα ή το βρώμικο hot dog για τους ξενύχτηδες.

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (4)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (66)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (74)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (142)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
1