Archive for Μαρτίου, 2017

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Η στροφή στο street food και οι ευκαιρίες που αναδύονται.

-

Το street food λοιπόν μέσα σε 4 λέξεις: Επιλογή! Περιπέτεια! Φρεσκάδα! Ποιότητα!

Το street food δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα στην ελληνική αγορά εστίασης. Παγκόσμιο φαινόμενο που ήρθε στην Ελλάδα με καθυστέρηση 2-3 ετών αλλά πλέον αποτελεί την ατμομηχανή της επιχειρηματικότητας στην εστίαση συνολικά και ιδιαίτερα στο franchising.

Street food σημαίνει φαγητό του δρόμου, ένα γρήγορο γεύμα άμεσης κατανάλωσης. Ένα γεύμα όμως που πλέον είναι ποιοτικό, δημιουργεί αγοραστική εμπειρία, έχει άποψη, συγκροτημένη πρόταση & αφήγηση και με στόχο τη «δέσμευση» του καταναλωτή.

Μια διαφορετική σχέση, πιο άμεση, πιο φευγαλέα, αλλά και στέρεη ταυτόχρονα. Οι καταναλωτές προτιμούν πλέον πολύ περισσότερο τα street food γεύματα από οποιαδήποτε άλλη περίοδο στο παρελθόν.

Ο σύγχρονος άνθρωπος άλλωστε κινείται περισσότερο, εργάζεται στο δρόμο. Η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται, δημιουργεί διαφορετικά μοντέλα κατανάλωσης, διασκέδασης, εργασίας. Δημιουργεί νέα πρότυπα, νέες συνθήκες, νέα δεδομένα, τόσο ισχυρά αλλά και τόσο ευμετάβλητα. Το street food λοιπόν έρχεται και τοποθετείται στον πυρήνα αυτής της αλλαγής και των νέων συνηθειών που έχουν δημιουργηθεί.

Το street food λοιπόν έρχεται και τοποθετείται στον πυρήνα αυτής της αλλαγής και των νέων συνηθειών που έχουν δημιουργηθεί.

Οι καταναλωτές πλέον ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για street food γεύματα.

Η μέση απόδειξη πλέον φτάνει στα €4 – 5, ενώ το 30% των καταναλωτών στα αστικά κέντρα ξοδεύει €16 στα street food γεύματα εβδομαδιαίως!

Ταυτόχρονα το street food προσελκύει συνεχώς όλο και περισσότερους νέους καταναλωτές, όλων των κοινωνικών στρωμάτων, όλων των ηλικιών. Οι καταναλωτές με το street food έχουν την ευκαιρία να δοκιμάζουν συνεχώς νέες γεύσεις, νέες ιδέες, να έρχονται σε επαφή με διαφορετικές κουλτούρες, να ανανεώνουν συνεχώς τις γευστικές τους εμπειρίες. Ταυτόχρονα όμως με αυτές τις επιλογές τους, επανακαθορίζουν και το τοπίο που παλαιότερα έδινε… αποκλειστικότητα στο σουβλάκι και την παραδοσιακή τυρόπιτα ή το βρώμικο hot dog για τους ξενύχτηδες.

Διαβάστε περισσότερα »

Related Posts with Thumbnails

Αρχειο δημοσιευσεων

Φωτογραφιες του Franchise Blog

  • 5asec Μαρούσι
  • kem omilia 2010
  • money show 2009
  • ΚΕΜ 2010 Ομιλία κ Π Ρουσόπουλου
  • ομιλία Παναγιώτη Ρουσόπουλου για αποτελεσματική διαχείριση 2008
  • Παρουσίαση Ελληνικής Αγοράς στην έκθεση Franchise στο Παρίσι 2008
  • KRAFT
  • imerida TITANIA

Με μια ματιά

Εγγραφειτε στο Franchise Blog

Εγγραφείτε στο Franchise Blog ώστε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τις τελευταίες δημοσιεύσεις.

Τελευταία Νέα του Franchise