Archive for Οκτωβρίου, 2017

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

FRANCHISING: ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ

-

Οι εκπαιδευμένοι και ενημερωμένοι franchisees αποτελούν τη βάση για την ανάπτυξη κάθε δικτύου. Αυτό τονίζουμε με κάθε ευκαιρία όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιούμαστε στον  χώρο. (δες και εδώ: http://www.franchiseblog.gr/?cat=13  Ο ενημερωμένος franchisee του σήμερα, είναι ο επιτυχημένος franchisee του αύριο…)

Αν και το Franchising έχει ήδη διατρέξει μια τριακονταετή πορεία στην ελληνική αγορά,  σημαντικό τμήμα των εμπλεκομένων δεν έχει σαφή γνώση, δεν έχει εμβαθύνει ως προς τη δομή, το σύστημα συνεργασίας, το επιχειρηματικό μοντέλο, τη λειτουργία που καθορίζει ένα δίκτυο Franchise.

Με έκπληξη, διαπιστώνουμε, ότι υπάρχουν κάποια στερεότυπα, κάποιοι επαναλαμβανόμενοι μύθοι και παρερμηνείες που επικρατούν στην αντίληψη των υποψηφίων επενδυτών αλλά και των εταιρειών που αναζητούν νέα μοντέλα ανάπτυξης των επιχειρήσεών τους, διαστρεβλώνοντας απόλυτα την πραγματικότητα όσον αφορά το franchising.

Παρανοήσεις και παρερμηνείες που οδηγούν είτε σε λανθασμένες αποφάσεις τους υποψηφίους επενδυτές που το επιλέγουν, είτε τελικά αποτρέπουν δυναμικούς επιχειρηματίες από το να αξιοποιήσουν το franchising ως εργαλείο ανάπτυξης και ευημερίας. Και στις δυο περιπτώσεις υπάρχει σημαντική απώλεια πολύτιμων πόρων και ευκαιριών.

Παρά την  επενδυτική ανομβρία της τελευταίας εννιαετίας στην Ελλάδα, το franchising παραμένει ένας ιδιαίτερα δημοφιλής τρόπος, ειδικά για τους νέους επιχειρηματίες, για να δοκιμάσουν τις δεξιότητες και να αξιοποιήσουν τις εμπειρίες τους στον επιχειρηματικό κόσμο. Και καθώς το franchising αρχίζει να επανακάμπτει,  αυτές οι επαναλαμβανόμενες παρανοήσεις και παρερμηνείες γίνονται συχνά ολοένα και περισσότερο αποδεκτές ως γεγονότα. Χαρακτηριστικό επιφανειακής και αποσπασματικής προσέγγισης, που όμως έχει τελικά σημαντικό κόστος.

Ποια ήταν τα σημεία που χρήζουν αποσαφηνίσεων και που επαναφέρουν όλο και πιο συχνά οι συνομιλητές μας γύρω από το franchising;

Ας τα δούμε αναλυτικά, ανατρέχοντας και σε παλαιότερα άρθρα μας (δες και εδώ: Υποψήφιος Franchisee: 12 συν Ένα λάθη που πρέπει να αποφύγεις http://www.franchiseblog.gr/?p=2253) όπου είχαμε αναλύσει ορισμένα από αυτά.

1.Πολλοί υποψήφιοι επενδυτές πιστεύουν ότι το franchising είναι κατάλληλο μόνο για την εστίαση και μάλιστα για τα fast food ή για καφέ ή street food. Είναι γεγονός ότι αν ρωτήσουμε οποιονδήποτε τι σημαίνει franchising το πρώτο πράμα που τους έρχεται στο μυαλό είναι ο Γρηγόρης Μικρογεύματα, το Everest, η Goody’s, το Coffee Island, το Mikel, το Coffee Berry  κοκ. Πράγματι, το franchising αναπτύχθηκε στον χώρο της εστίασης ο οποίος αποτέλεσε την ατμομηχανή ανάπτυξής του στις πρώτες δεκαετίες μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, όπως και σε όλες τις χώρες όπου υπήρξε παρατεταμένη κρίση ως ιδιαίτερα χαμηλής επικινδυνότητας επένδυση. Διαβάστε περισσότερα »

Related Posts with Thumbnails

Αρχειο δημοσιευσεων

Φωτογραφιες του Franchise Blog

  • 5asec Μαρούσι
  • kem omilia 2010
  • money show 2009
  • ΚΕΜ 2010 Ομιλία κ Π Ρουσόπουλου
  • ομιλία Παναγιώτη Ρουσόπουλου για αποτελεσματική διαχείριση 2008
  • Παρουσίαση Ελληνικής Αγοράς στην έκθεση Franchise στο Παρίσι 2008
  • KRAFT
  • imerida TITANIA

Με μια ματιά

Εγγραφειτε στο Franchise Blog

Εγγραφείτε στο Franchise Blog ώστε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τις τελευταίες δημοσιεύσεις.

Τελευταία Νέα του Franchise