Archive for Φεβρουαρίου, 2018

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Franchising 2018:Σταθεροποίηση και επιλεκτική ανάπτυξη
To 2018 ξεκινάει με ένα διαφορετικό τοπίο στον χώρο του franchising. Στις δύο έρευνες που παραθέτουμε στο Πανόραμα Franchise 2018, ο προσεχτικός αναγνώστης μπορεί να κατανοήσει τις τάσεις, σταθεροποίηση και επιλεκτική ανάπτυξη. Αυτά είναι τα δύο βασικά στοιχεία του 2017. Σταθεροποίηση εκείνων των δικτύων που επένδυσαν τα προηγούμενα χρόνια, όχι μόνο στην ανάπτυξη, αλλά κυρίως στην αναδιάρθρωση και στην εξυγίανσή τους. Συνδύασαν επιλεκτική ανάπτυξη, αναδιάρθρωσαν δομές και επιχειρησιακές λειτουργίες με ταυτόχρονη προσαρμογή σε μια ευέλικτη, πολυκάναλη ανάπτυξη. Tαυτόχρονα εξορθολόγησαν τα κόστη τους, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη σημαντικών ευκαιριών και την κατάκτηση μιας στέρεας θέσης για την επόμενη μέρα.
Σημαντικός αριθμός δικτύων παρουσίασε ρυθμούς ανάπτυξης, αναπροσαρμόζοντας συνολικά τη στρατηγική τους στον χώρο του franchising. Αυτό, αξίζει να το αναλύσουμε με μεγάλη προσοχή, καθώς διαπιστώνεται ότι αυξήθηκε η θνησιμότητα κάποιων δικτύων, με αποτέλεσμα την αύξηση του αριθμού των διαττόντων αστέρων στον χώρο. Αν και το ισοζύγιο είναι για πρώτη φορά τόσο σημαντικά θετικό, εντούτοις το franchising δεν έχει καταφέρει να κατακτήσει τη θέση που του αξίζει ως εργαλείο αξιόπιστης ανάπτυξης.
Ακόμα ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει το 2017, είναι οι αλλαγές στα ποιοτικά στοιχεία της ζήτησης για franchise. Βασικός συντελεστής παραμένει η αναζήτηση εναλλακτικών αυτοαπασχόλησης. Ο αριθμός των «κατ’ανάγκην» επιχειρηματιών παραμένει υψηλός. Εντούτοις, η ποιότητά τους έχει διαφοροποιηθεί. Η πλειονότητα των νέων υποψηφίων franchisees είναι περισσότερο ενημερωμένη, έχει περιορίσει το εύρος των εναλλακτικών που διερευνάει και ταυτόχρονα, ενώ αυξάνεται ο κύκλος έρευνας, μειώνεται ο χρόνος ωρίμανσης της απόφασης, με αποτέλεσμα ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες, να παρατηρείται αύξηση των νέων σημείων στα δίκτυα.
Υπάρχουν δύο σημαντικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην αύξηση της συνολικής ζήτησης στον χώρο του franchising. Ο πρώτος οφείλεται στην οργανική ανάπτυξη των δικτύων, ένα εξαιρετικό δείγμα υγείας, μιας και οι υφιστάμενοι franchisees επανεπενδύουν στην αρχική επιλογή τους και ταυτόχρονα επενδύουν στις δεξιότητες, τις εμπειρίες, στις γνώσεις που έχουν κατακτήσει. Μια εξαιρετική πηγή επενδυτών, πολύτιμη για κάθε δίκτυο franchise, καθώς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους διασφαλίζουν την πορεία συνολικά του δικτύου, αλλά και ταυτόχρονα προσελκύουν και άλλους franchisees.
Τέλος, η δεύτερη πηγή ζήτησης οφείλεται σε πολυμετοχικά σχήματα που επιθυμούν να επενδύσουν σε δίκτυα franchise, απευθυνόμενα κυρίως στα ώριμα δίκτυα. Είναι προφανές ότι η ανάπτυξη αυτών των δυο πηγών προέλευσης των επενδυτών, απαιτεί ένα διαφορετικό μοντέλο διαχείρισης του franchise και της επικοινωνίας του εκ μέρους του franchisor. Προϋποθέτει συνεχή εκπαίδευση τόσο στο ίδιο το δίκτυό του και στις σχέσεις του με τους franchisees όσο και στην εικόνα του franchise στον επιχειρηματικό κόσμο. Οι κατηγορίες αυτές είναι εξαιρετικά πολύτιμες αν συνεκτιμηθεί η απουσία χρηματοδοτικών πόρων λόγω της κατάστασης του τραπεζικού συστήματος στην ελληνική αγορά. Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (4)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (66)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (74)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (142)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
-