Archive for Ιουνίου, 2018

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Υπηρεσίες: Ένας προνομιακός χώρος για το franchising
Οι τάσεις συγκέντρωσης, η ανάγκη για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, η ζήτηση τεχνογνωσίας και εξειδικευμένων λύσεων δημιουργούν μοναδικές ευκαιρίες προσωπικής ανέλιξης και επαγγελματικής επιτυχίας. Το Franchise Υπηρεσιών αποτελεί μοναδικό εργαλείο, τόσο για δυναμικές επιχειρήσεις όσο και για εμπνευσμένους επαγγελματίες. Συνήθως ταυτίζουμε το franchising με την εστίαση. Όμως, αν παρατηρήσουμε τα τεκταινόμενα στις ώριμες αγορές, θα δούμε ότι το franchising αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς και με πολλαπλά format σε ένα εξαιρετικά ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων όπως Τουρισμός και Ταξίδια, Υγεία και Ευεξία, Φροντίδα ηλικιωμένων, Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, Πληροφορική και ανάπτυξη software, Υπηρεσίες Καθαρισμού, Τεχνική υποστήριξη, κατασκευές, υπηρεσίες management και accounting, logistics.
Πρόκειται για μια ευρεία κατηγορία που χαρακτηρίζεται από κινητικότητα, με νέες ιδέες και νέες ανάγκες να γεννούν νέα concept στην αγορά. Ο τομέας της παροχής υπηρεσιών αναδεικνύει διαρκώς στην επικαιρότητα νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες σε διαφορετικούς κλάδους, αποτελώντας πρόκληση και για τους franchisors και για τους υποψήφιους franchisees.
Το franchising έχει αποδειχθεί ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την ανάπτυξη ενός κλάδου, καθώς παραμένει η πιο ενδεδειγμένη μέθοδος για την ανάπτυξη και διαχείριση δικτύων. Γεγονός καθόλου τυχαίο μια και το franchising προσφέρει από τη φύση του, μέσω των franchisees, managers με υψηλό βαθμό παρακίνησης, κρίσιμο ζητούμενο στον χώρο των υπηρεσιών, ενώ παράλληλα παρέχει ευέλικτες δομές κόστους, ταχύτητα προσαρμογής στις νέες συνθήκες κ.λπ.
Συγκεντρώνοντας έναν μεγάλο αριθμό υποψηφίων επενδυτών που δεν αναζητούν απλώς μια κερδοφόρα επένδυση αλλά μια ουσιαστική αξιοποίηση εμπειριών και δεξιοτήτων, ο κλάδος των υπηρεσιών αποτελεί γόνιμο έδαφος όχι μόνο μιας αμυντικής στάσης αυτοαπασχόλησης αλλά και δημιουργίας υπεραξιών. Ο προνομιούχος κλάδος των υπηρεσιών διαθέτει όλες τις προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη επιχειρηματική κίνηση με διάρκεια και μοναδικότητα.
Οι επιχειρηματίες που επιλέγουν τον χώρο του franchising, έναν χώρο που απαιτεί δημιουργικότητα και στρατηγική, χαρακτηρίζονται από ικανότητες, επιμονή και αφοσίωση και έχουν το προνόμιο να «χτίσουν» την επιχείρησή τους πάνω στις ιδέες και τις δεξιότητές τους, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στο επιχειρηματικό τοπίο. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)
Αλυσίδες σούπερ μάρκετ, Convenience Stores και franchising: 8 σημεία προσοχής
O χώρος των S/M είναι ιδιαίτερα ελκυστικός -υπό προϋποθέσεις- για τους υποψήφιους franchisees. Μια ιδιαιτέρα μεγάλου μεγέθους αγορά με σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης αλλά ταυτόχρονα έντονα ανταγωνιστική με αυξητικούς ρυθμούς συγκέντρωσης και ραγδαία αναδιανομή μεριδίων.
Η τάση συγκέντρωσης που παρατηρείται στα σούπερ μάρκετ συνυπάρχει με την ισχυρή παρουσία των mini market – παντοπωλείων καθώς και με τη διείσδυση των καταστημάτων «ευκολίας» convenience stores που διεκδικούν το μερίδιό τους στις καθημερινές αγορές. Και μην ξεχνάμε παράλληλα την αύξηση της παρουσίας εξειδικευμένων καταστημάτων που θα κατακτούν συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο και οπωσδήποτε τις online αγορές που έχουν μπει και αυτές δυναμικά στην προμήθεια ειδών καθημερινής χρήσης αποτελώντας με τη σειρά τους σημαντικό κανάλι διανομής.
Σε αυτά το περιβάλλον το franchising έχει κομβικό ρόλο στη στρατηγική ανάπτυξης των σούπερ μάρκετ ενώ αποτελεί συστατικό στοιχείο της ανάπτυξης καταστημάτων μικρής λιανικής.
Mini Market – Convenience Stores & franchising: 8 σημεία προσοχής
Το να επενδύσει κάποιος σε ένα σύστημα franchise του χώρου των super market ή των convenience stores είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα επιλογή. Κατά την άποψή μας η επιλογή αυτή δεν πρέπει να είναι «αμυντικού χαρακτήρα».
Συνήθως όσοι επέλεγαν αυτόν τον κλάδο, είτε προέρχονταν από αυτόν και ήθελαν τη σιγουριά ενός «buying group», είτε πίστευαν ότι ο χώρος των τροφίμων και των mini market θα είναι ο τελευταίος που θα υποστεί πλήγμα από την οικονομική κρίση, άρα είναι μια σώφρων επιλογή.
Είχαμε αναλύσει και στο παρελθόν ότι η επιλογή ένταξης σε ένα δίκτυο με αποκλειστικό σκοπό να ωφεληθώ από έναν αγοραστικό όμιλο, είναι απόλυτα λανθασμένη αν δεν συνοδεύεται από την κατανόηση των αλλαγών που γίνονται συνολικά στην αγορά. Όπου δηλαδή το βάρος μετατοπίζεται από το μεικτό κέρδος του ενός προϊόντος στο όφελος, από την επαναληψιμότητα και πιστότητα του ίδιου πελάτη, τη διαφοροποίηση, την προσωπική επαφή.
Ταυτόχρονα η επιλογή του χώρου σαν μια αμυντική επιλογή με βραχύ ορίζοντα είναι μη ορθή μια και στην πλειονότητά τους οι επενδύσεις στην κατηγορία αποδίδουν πολύ περισσότερο σε βάθος χρόνου είτε μέσα από την ωρίμανση της αρχικής μονάδας είτε με τη δυνατότητα της ανάπτυξης πολλαπλών μονάδων (multi unit Franchise).
Η ιδιαιτερότητα του χώρου είναι ότι πρέπει να γίνει κατανοητή η δυναμική και οι κινητήριες δυνάμεις που τον καθορίζουν, είτε πρόκειται για convenience ή μικρά ή μεσαία super markets, ειδικά στην περίοδο αυτή των έντονων συγκρούσεων, συγχωνεύσεων, εξαγορών και ανακατατάξεων. Πρόκειται για ένα ανταγωνιστικό πεδίο που οι αλλαγές επιταχύνονται και από τη ριζική μεταβολή των καταναλωτικών προτύπων. Διαβάστε περισσότερα »
Η κυπριακή αγορά εστίασης χαρακτηρίζεται από μια έντονα αυξητική πορεία. Αυτό οφείλεται σε διαφορετικούς συγκλίνοντες παράγοντες, γεγονός το οποίο καθορίζει την αύξηση αυτή ως μια τάση μονιμότερου χαρακτήρα. Τούτο οφείλεται στο ότι τα δομικά κινητήρια στοιχεία που συντελούν στην αύξηση της αγοράς είναι ιδιαίτερα ισχυρά σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο και διασφαλίζουν τη διατήρησή της.
Συνοπτικά οι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν την αυξητική πορεία της αγοράς είναι:
• Το αυξανόμενο διαθέσιμο εισόδημα, όπως αυτό καταγράφεται τα 2 τελευταία χρόνια αλλά και παράλληλα όπως αναφέρουν και οι εκτιμήσεις των αναλυτών ως προς τις προσδοκίες του καταναλωτικού κοινού
• Ο τουρισμός ο οποίος έχει μια έντονη αυξητική τάση όχι μόνο ως προς τη ημερήσια δαπάνη αλλά και ως προς τις ημέρες παραμονής στη Κύπρο.
• Η αύξηση των μόνιμων αλλοδαπών κατοίκων στη Κυπριακή αγορά.
• Η αλλαγή των καταναλωτικών προτύπων των Κυπρίων.
• Η αύξηση των εργαζομένων “white collars” από άλλες χώρες και ο ρόλος της Κύπρου ως οικονομικό κέντρο, γεγονός που οδηγεί στη δημιουργία ‘heavy users’ καταναλωτών με υψηλή χρήση στο χώρο της εστίασης και ειδικά στη κατηγορία αυτή.
Ταυτόχρονα, η ζήτηση συστημάτων franchise εστίασης παραμένει σταθερά αυξητική, καθώς προσφέρει στους franchisees την πεποίθηση ότι αποτελεί μια επένδυση με υψηλή ρευστότητα, χαμηλό κίνδυνο, ευκαιρίες αυτοαπασχόλησης και επιλεκτικής ανάπτυξης, ενώ παράλληλα χαρίζει ευελιξία και γρήγορη ρευστοποίηση αν και όταν κριθεί αυτό απαραίτητο. Διαβάστε περισσότερα »

Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (3)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (65)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (73)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (141)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.
-