Archive for Ιουλίου, 2019

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Υποψήφιος franchisee; 10 συν 1 προκλήσεις που σίγουρα θα αντιμετωπίσετε.

Σχόλια κλειστά

Στη πραγματική  ζωή κανείς δεν μας χαρίζει κάτι. Το ίδιο και στο Franchising! Ο δρόμος για την επιτυχία δεν είναι συνήθως ένα στρωτό κι ευθύ μονοπάτι.

Αναμφισβήτητα  το franchising προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα  στους υποψήφιους επενδυτές και στη πλειονότητα των περιπτώσεων αποδεικνύεται  ένα επιτυχές επιχειρηματικό εγχείρημα – ιδιαίτερα αν αντιπαραβάλουμε την επιλογή του Franchising με το άνοιγμα μιας ανεξάρτητης επιχείρησης –  όμως έχει κι αυτή η μέθοδος τις προκλήσεις και τα ρίσκα της.

Επίσης μην θεωρείτε ως δεδομένο ότι οι παλαιότερες επιτυχημένες επιλογές σας ή η επιτυχία άλλων που επέλεξαν ένα Franchise διασφαλίζουν και τη δική σας επιτυχία! Μην ξεχνάτε ποτέ τη ρήση του Bill Gates: «Η επιτυχία είναι κακός δάσκαλος. Παρασύρει ικανούς ανθρώπους στην αυταπάτη ότι είναι αδύνατο να χάσουν.»

Η λύση για τον καθένα από εμάς είναι μοναδική! Η επιτυχία ενός τρίτου σε ένα σύστημα franchise εξαρτάται από τις δικές του δεξιότητες, εμπειρίες, αφοσίωση στην επένδυσή του, τη θέση του καταστήματός του, την περιοχή ευθύνης του, το διαθέσιμο κεφάλαιο του κλπ. Και φυσικά και από το Franchise  που επέλεξε!

Ακόμα και αν εσείς επιλέξετε το ίδιο franchise κανείς δεν σας εγγυάται την ίδια επιτυχία! Θα πρέπει να αξιολογήσετε, αναλύσετε το κάθε concept, το κάθε σύστημα franchise σε σχέση με τα δικά σας θέλω, τα δικά σας μπορώ, τους δικούς σας διαθέσιμους πόρους, δεξιότητες εμπειρίες και επίσης σε σχέση με τις διαθέσιμες περιοχές που είναι κατάλληλες με τις δικές σας προτεραιότητες. Διαβάστε περισσότερα »

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος

Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Ιδρυτής και Διευθύνων Εταίρος της εταιρείας συμβούλων Franchise THE FRANCHISE CO.(www.thefranchiseco.gr)

Convenience Stores & Franchising

Σχόλια κλειστά

Η κατηγορία των σουπερμάρκετ των convenience stores, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, αποτελεί έναν από τους πλέον προνομιακούς/ελκυστικούς για υποψήφιους franchisees, είτε για αυτοαπασχόληση, είτε ως επένδυση. Ταυτόχρονα έχει αποδειχθεί εξαιρετικό εργαλείο ανάπτυξης για τους μεγάλους λιανεμπορικούς ομίλους και διεθνώς αλλά και στη χώρα μας.

Παρά τις ιδιαίτερες οικονομικές συνθήκες, η κατηγορία σουπερμάρκετ και ιδιαίτερα των convenience stores παραμένει εξαιρετικά ελκυστική (και αποδοτική), όχι μόνο για τους παραδοσιακούς λιανεμπόρους τροφίμων, αλλά και για νεοεισερχόμενους Franchisors στο χώρο.

Οι συνεχείς μεταβολές του ανταγωνιστικού πεδίου, οι έντονες ανακατατάξεις αποτελούν ένα προνομιακό πεδίο για την ανάπτυξη καινοτόμων concepts. Ταυτόχρονα το μεγάλο μέγεθος της αγοράς, οι συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και η διαφορετικότητα των τοπικών αγορών, αναδεικνύουν το franchising ως μοναδικό εργαλείο για τα μεγάλα δίκτυα που επιθυμούν να κατακτήσουν μερίδιο της αγοράς με χαμηλό κόστος και ευέλικτες μονάδες.

Δημιουργείται ένα προνομιακό πεδίο για την ανάπτυξη καινοτόμων concepts με το franchising να αναδεικνύεται ως μοναδικό εργαλείο για τα μεγάλα δίκτυα που επιθυμούν να κατακτήσουν μερίδιο της αγοράς με χαμηλό κόστος και ευέλικτες μονάδες.

Αναλυτικά, οι franchisors του χώρου προσέφεραν μια ολοκληρωμένη πρόταση σε μια αγορά που διψούσε για επενδύσεις με σιγουριά και σχετικά χαμηλό κόστος. Επενδύσεις που προσφέρουν ευκαιρίες απασχόλησης για όλη την οικογένεια, για ευέλικτη απασχόληση και για αξιοποίηση υφιστάμενων περιουσιακών στοιχείων. Οι ευκαιρίες που αναδύθηκαν προσέφεραν ταυτόχρονα υψηλή ρευστότητα και ταχύτητα υλοποίησης, ενώ σε βάθος χρόνου ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης. Πολλαπλά οφέλη, που άλλοι κλάδοι στον χώρο του franchising, δύσκολα μπορούσαν να προσφέρουν.

Ιδιαίτερα για τα μεγάλα λιανεμπορικά δίκτυα, το franchising στον χώρο αποτέλεσε μια εναλλακτική στρατηγική ανάπτυξης. Για κάποιους από αυτούς ήταν ακόμα και ένα άλλο δίκτυο το οποίο λειτούργησε και λειτουργεί συμπληρωματικά ως ακόμα μια εναλλακτική ανάμεσα σε άλλες, αλλά όχι κύρια. Αντίθετα, για άλλα δίκτυα και άλλους μεγάλους οργανισμούς ήταν μια κύρια στρατηγική επιλογή. Τα οφέλη προφανή: Διαβάστε περισσότερα »

Related Posts with Thumbnails

Αρχειο δημοσιευσεων

Φωτογραφιες του Franchise Blog

  • 5asec Μαρούσι
  • kem omilia 2010
  • money show 2009
  • ΚΕΜ 2010 Ομιλία κ Π Ρουσόπουλου
  • ομιλία Παναγιώτη Ρουσόπουλου για αποτελεσματική διαχείριση 2008
  • Παρουσίαση Ελληνικής Αγοράς στην έκθεση Franchise στο Παρίσι 2008
  • KRAFT
  • imerida TITANIA

Με μια ματιά

Εγγραφειτε στο Franchise Blog

Εγγραφείτε στο Franchise Blog ώστε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τις τελευταίες δημοσιεύσεις.

Τελευταία Νέα του Franchise