Archive for 2021

Ορέστης Ρουσόπουλος, Managing Partner The Franchise Co

Πώς να επιλέξεις στο street food franchise: 5 πυλώνες για ένα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό μοντέλο στο post covid-19 περιβάλλον

Σχόλια κλειστά

Συζητήσαμε με έναν φίλο εντός της προηγούμενης εβδομάδας, ο οποίος εξετάζει την επένδυση στην κατηγορία του street food. Ο ίδιος, ανήκει στην ηγετική ομάδα μίας οικογενειακής επιχείρησης παραγωγής και πώλησης βιομηχανικού εξοπλισμού, με περισσότερα από 70 χρόνια ιστορίας και παράδοση 3 γενεών.

Δεδομένου ότι τα δύο επιχειρηματικά μοντέλα παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές, ιδιαίτερα σε επίπεδο κοστολόγησης, δομής και drivers που καθορίζουν την κερδοφορία, μας ζητήθηκαν πηγές και υποστήριξη, έτσι ώστε να έχει πλήρη ένθεση στη δομή κερδοφορίας που παρουσιάζει η κατηγορία της εστίασης και του street food.

Περάσαμε μία ώρα συζητώντας τους παράγοντες που διαμορφώνουν την κερδοφορία στην εστίαση, στα πλαίσια της ένθεσής του στο νέο επιχειρηματικό μοντέλο και παράλληλα, υποστηρίζοντας τη βέλτιστη για εκείνον επιχειρηματική απόφαση σε όρους concept, επιχειρηματικής πρότασης, χαρακτηριστικών περιοχής-στόχου, καθώς και βέλτιστης αξιοποίησης των προσωπικών του πόρων σε όρους κεφαλαίου, χρόνου, προσοχής, αξιοποίησης ταλέντων, ευκαιριών επανεπένδυσης κι ενίσχυσης απόδοσης, ποιότητας ζωής, προσωπικής ευημερίας.

Εξετάζοντας επιχειρηματικά μοντέλα στην κατηγορία του Street Food Franchise

Αποτυπώνουμε εδώ τα βασικά σημεία της συζήτησής μας, έτσι ώστε να είναι χρήσιμα, σαν οδηγός για ενδιαφερόμενους δυνητικούς νέους επιχειρηματίες στον κλάδο του street food και του franchising.

  1. Σταθερά σε σχέση με μεταβλητά

Οι επιχειρήσεις εστίασης στην κατηγορία του street food χαρακτηρίζονται από δομή σταθερών (και ημί – μεταβλητών) λειτουργικών εξόδων. Κατά συνέπεια, μεθοδολογίες κοστολόγησης, οι οποίες επιμερίζουν το σύνολο των λειτουργικών εξόδων στη δομή κόστους και κερδοφορίας ανά προϊόν, μπορούν να οδηγήσουν σε λανθασμένα συμπεράσματα – όσον αφορά τους drivers που καθορίζουν την κερδοφορία, τις δράσεις που πρέπει να αναλάβει ο franchisee και τους παράγοντες που θα καθορίσουν την επιτυχία σε ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο.

Street food concepts που χαρακτηρίζονται από πολυσυλλεκτικότητα, απευθύνονται σε πολλαπλά κοινά και πολλαπλές χρήσεις (πολλαπλής απεύθυνσης όπως λέμε στην The Franchise Co.), μπορούν να διεκδικήσουν με καλύτερους όρους την πιστότητα, την επανάληψη των επισκέψεων του πελάτη, τη διείσδυση σε πολλαπλές ζώνες της ημέρας και της εβδομάδας, την ισορροπία κατανομής των πωλήσεων σε διαφορετικές ζώνες, παράγοντες που συνδυαστικά οδηγούν σε βελτίωση της παραγωγικότητας των λειτουργικών εξόδων- κάνουμε τα σταθερά μας έξοδα μεταβλητά. Διαβάστε περισσότερα »

Related Posts with Thumbnails

Αρχειο δημοσιευσεων

Φωτογραφιες του Franchise Blog

  • 5asec Μαρούσι
  • kem omilia 2010
  • money show 2009
  • ΚΕΜ 2010 Ομιλία κ Π Ρουσόπουλου
  • ομιλία Παναγιώτη Ρουσόπουλου για αποτελεσματική διαχείριση 2008
  • Παρουσίαση Ελληνικής Αγοράς στην έκθεση Franchise στο Παρίσι 2008
  • KRAFT
  • imerida TITANIA

Με μια ματιά

Εγγραφειτε στο Franchise Blog

Εγγραφείτε στο Franchise Blog ώστε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τις τελευταίες δημοσιεύσεις.

Τελευταία Νέα του Franchise