The Franchise Co.
Η ΤΗΕ FRANCHISE CO. έχοντας συμβάλει στην επιτυχημένη πορεία, την δημιουργία και ανάπτυξη εμπορικών δικτύων λιανικής, αντιλαμβάνεται σωστά τις όποιες επιχειρηματικές αναζητήσεις και οράματά σας και δημιουργεί εξατομικευμένες προτάσεις απόκτησης της δικής σας ατομικής επιχείρησης. Κάθε ανάγκη σας στον τομέα της ατομικής ή συλλογικής επιχειρηματικότητας, αξιολογείται ως μοναδική και μεθοδεύεται προσεκτικά με συνέπεια και αποτέλεσμα.
Στα πλαίσια αυτού του ρόλου μας θα θέλαμε καταρχήν να σας ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη σας, να αναζητήσετε πληροφορίες από την ΤΗΕ FRANCHISE CO., για κάποια επιχειρηματική ιδέα που προκάλεσε το ενδιαφέρον σας και να σας προσφέρουμε σήμερα μέσα από την συσσωρευμένη εμπειρία και την διαρκή ενημέρωσή μας την επιχειρηματική – επενδυτική εκείνη πρόταση που αξίζει ο καθένας σας.

H THE FRANCHISE CO. είναι η μεγαλύτερη και πλέον εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων σε θέματα franchising και ανάπτυξης δικτύων. Με υψηλού επιπέδου εξειδικευμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό, με πολυετή εμπειρία, επαρκή υλικοτεχνική υποδομή και συνεργασίες με τις πλέον αξιόπιστες εταιρείες, η εταιρεία μας παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε θέματα franchising και retailing.
H THE FRANCHISE CO. δημιουργήθηκε το 1997 από τον κ. Παναγιώτη Ρουσόπουλο, ο οποίος βρίσκεται στο χώρο του franchise και retail από το 1984. Από την ίδρυση της, συμμετέχει με ιδιαίτερη επιτυχία στην οργάνωση και ανάπτυξη εταιρειών με τη μέθοδο του franchising. Εργαζόμαστε με τη διοίκηση επιτυχημένων εταιρειών, οι οποίες επιθυμούν περαιτέρω ανάπτυξη αξιοποιώντας τη δυναμική του franchise, ενώ παράλληλα παρέχουμε υπηρεσίες προς υποψήφιους franchisees οι οποίοι επιθυμούν να ενταχθούν σε κάποιο δίκτυο.
Νέοι Franchisors
Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να αναπτυχθούν μέσω franchising χρειάζονται έναν έμπειρο καθοδηγητή που να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες αυτής της μεθόδου ανάπτυξης και να μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως τα πλεονεκτήματα της, μεγιστοποιώντας τα οφέλη για τον franchisor.Η THE FRANCHISE CO. αποτελεί την κορυφαία επιλογή συμβούλου στην Ελλάδα στην ανάπτυξη δικτύων λιανικής με τη μέθοδο του franchising, έχοντας αναπτύξει δίκτυα λιανικής για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων.
Το franchising αποτελεί μία μέθοδο διανομής προϊόντων ή/και υπηρεσιών μέσα από μία σχέση συνεργασίας, στην οποία ο franchisor (δικαιοπάροχος) χορηγεί στον franchisee (δικαιοδόχο) το δικαίωμα να πωλεί προϊόντα ή/και υπηρεσίες που πρώτος έχει αναπτύξει. Ο franchisee εφαρμόζει συγκεκριμένες διαδικασίες, δομές, συστήματα και concept/εταιρική ταυτότητα που έχει αναπτύξει ο franchisor.
- Σχεδιασμός και εκκίνηση συστήματος franchise
- Πιλοτική διαδικασία
- Ανάπτυξη και υποστήριξη δικτύου
Η THE FRANCHISE CO., κατά τη διάρκεια της πολύχρονης εμπειρίας της στο χώρο των συμβουλευτικών και μελετητικών υπηρεσιών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, έχει καταξιωθεί ως ηγέτης στο χώρο του franchise και του retail, που χαρακτηρίζεται από τη δυναμική της συνεισφορά στην επιτυχή ανάπτυξη δικτύων και την καινοτόμα προσέγγιση της στρατηγικής ανάπτυξης συστημάτων διανομής.
Εκδόσεις σχετικά με το Franchise | Franchise Success

Το FRANCHISE SUCCESS είναι ένα επιχειρηματικό περιοδικό με επιτυχημένη πορεία 12 ετών. Ως κύριο στόχο του έχει την παροχή αναλυτικής και εμπεριστατωμένης ενημέρωσης σχετικά με την οικονομική δραστηριότητα και τις προοπτικές που σχετίζονται με τον τομέα της δικαιόχρησης (franchising).
Σε κάθε τεύχος του FRANCHISE SUCCESS φιλοξενούνται έγκυρες αναλύσεις για όλες τις επίμαχες πτυχές που αφορούν τo franchising, καθώς και case studies (παραδείγματα εταιρειών που αναπτύχθηκαν με βάση το μοντέλο του franchising). Επίσης καίριας σημασίας για τον αναγνώστη είναι η δημοσίευση συνεντεύξεων των πρωταγωνιστών του χώρου που επιτυχημένα εφαρμόζουν τη δικαιόχρηση στο αναπτυξιακό επιχειρησιακό τους μοντέλο.
Τhe Franchise Excellence Center

Η THE FRANCHISE CO. διαθέτει υψηλό επίπεδο εξειδίκευσης στην αποτελεσματική διαχείριση δικτύων Franchise και έχει αναπτύξει μια σειρά μοναδικά εργαλεία και προγράμματα ανάπτυξης και ενσυνείδητης δέσμευσης του ανθρώπινου δυναμικού είτε είναι στελέχη υποστήριξης δικτύου είτε franchisee (δικαιοδόχους).
Με στελέχωση από άρτια καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό, διεθνείς συνεργασίες, άριστη γνώση των ιδιαιτεροτήτων και των αναγκών των δικτύων Franchise και δοκιμασμένο και μεθοδολογικά ολοκληρωμένο πλαίσιο παροχής υπηρεσιών, διασφαλίζει την παροχή υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας και μεγιστοποίησης της επιχειρησιακής απόδοσης.
- Επιλογή & Αξιολόγηση προσωπικού κεντρικών υπηρεσιών δικτύου
- Εκπαίδευση στελεχών των κεντρικών υπηρεσιών και των δικαιοδόχων
- Διαδικασίες ανίχνευσης εκπαιδευτικών αναγκών δικτύου
- Σχεδιασμός και υποστήριξη Εκπαιδευτικών Ακαδημιών Δικτύου
- Σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού και εκπαίδευση εκπαιδευτών
- Συστήματα οργάνωσης και διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων
- Διάγνωση πιθανών προβλημάτων μεταξύ δικαιοπάροχων και δικαιοδόχων
- Έρευνα εταιρικού κλίματος και ανάπτυξη εταιρικής φιλοσοφίας
- Έρευνα ικανοποίησης και συμπεριφοράς των δικαιοδόχων
- Ανάπτυξη προγραμμάτων για την επίλυση συγκρούσεων μεταξύ δικαιοπάροχων και δικαιοδόχων
- Αξιολόγηση και ενδυνάμωση των απόδοσης των δικαιοδόχων και του προσωπικού
Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (4)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (66)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (74)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (142)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.