Εκδηλώσεις Franchise
Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011, 5:30μ.μ., Τιτάνια Hotel,
Συστήματα Franchise και Κρίση
Οι νέες δράσεις που απαιτούνται στις σημερινές συνθήκες και η δυναμική που προσφέρει το franchising είναι ο κεντρικός άξονας της Ημερίδας που διοργανώνει το περιοδικό FRANCHISE SUCCESS σε συνεργασία με τη ΤΗΕ FRANCHISE CO με θέμα «Συστήματα Franchise και Κρίση».
Ομιλητής θα είναι ο κ. Παναγιώτης Ρουσόπουλος, Γενικός Διευθυντής της THE FRANCHISE CO. & Διευθύνων Σύμβουλος της DALE CARNEGIE TRAINING HELLAS.
H εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 14 Σεπτεμβρίου 2011, 5:30μ.μ. στο Τιτάνια Hotel και είναι ενταγμένη σε ένα κύκλο workshops και παρουσιάσεων που οργανώνει το περιοδικό FRANCHISE SUCCESS σε συνεργασία με τη ΤΗΕ FRANCHISE CO. με κεντρικό θέμα “Κρίση και Franchising: Ευκαιρίες και Προκλήσεις”
Στην εκδήλωση θα καλυφθούν θέματα όπως:
- Θεμελιώδη μεγέθη και επιχειρηματικό μοντέλο σε ένα σύστημα franchise
- Αναπροσαρμόζοντας στρατηγικές και concept: Κίνδυνοι και Ευκαιρίες
- Αναδιάρθρωση δικτύου: Βέλτιστες πρακτικές
- Κρίση και εναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης
- Η επικοινωνία με το δίκτυο, βασικός πυλώνας βελτίωσης ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων
- Κρίση και θωράκιση υφιστάμενου δικτύου
- Μείωση κόστους, αναδιοργάνωση κεντρικών υπηρεσιών και ευθυγράμμιση δικτύου
- Συρρίκνωση της ζήτησης και ανασχεδιασμός της αλυσίδας αξίας
Το περιοδικό FRANCHISE SUCCESS σε συνεργασία με τη THE FRANCHISE CO. μέσα από τις ενημερωτικές εκδηλώσεις και τα σεμινάρια που διοργανώνει αναδεικνύει τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην παρούσα οικονομική συγκυρία στο franchising και την αποτελεσματική αντιμετώπιση των προκλήσεων που παρουσιάζονται.
Η Ημερίδα απευθύνεται αποκλειστικά σε franchisors και στελέχη δικτύων franchise και θα καλύψει τους κρίσιμους παράγοντες που αφορούν τη χάραξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής υπέρβασης της κρίσης και τη διεύρυνσης των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων καθώς και των μεριδίων αγοράς.
11 Απριλίου 2011, Τιτάνια Hotel
Ανάπτυξη Δικτύου σε περιόδους Κρίσης
«Είναι πλέον η στιγμή για να ξανασκεφθούμε τα πάντα», τόνισε ο κ. Παναγιώτης Ρουσόπουλος, Γενικός Διευθυντής της THE FRANCHISE CO. & Διευθύνων Σύμβουλος της DALE CARNEGIE TRAINING HELLAS σε ημερίδα που διοργάνωσε το περιοδικό FRANCHISE SUCCESS, και η οποία είχε θέμα την «Ανάπτυξη και Διοίκηση Δικτύου σε περιόδους Κρίσης».
Η εκδήλωση επικεντρώθηκε στο νέο τοπίο της αγοράς και έθεσε στρατηγικά ερωτήματα για μια αποτελεσματική αντιμετώπιση της κρίσης, για την ανάπτυξη με franchising στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον που διαμορφώνεται και που σύμφωνα με τον ομιλητή παραμένει πάντα επίκαιρη. «Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα που το μόνο σίγουρο είναι ότι τίποτα δεν θα είναι το ίδιο με πριν», τόνισε χαρακτηριστικά.
Η ημερίδα είχε διαδραστικό χαρακτήρα και οι franchisors και οι Υπεύθυνοι Ανάπτυξης δικτύων franchise, που παρεύθηκαν συμμετείχαν σε έναν έντονο προβληματισμό πάνω σε καίρια ερωτήματα που απασχολούν τον επιχειρηματία στο σύγχρονο οικονομικό τοπίο. Δόθηκε ξεκάθαρη εικόνα για το πώς το franchising παραμένει αξιόπιστη μέθοδος ανάπτυξης σε περιόδους κρίσης, για τις αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και τα πρότυπα και πώς μπορούν οι αλυσίδες να ανταποκριθούν σε αυτές. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με franchisors διαφόρων κλάδων και αντικειμένων και συνδυάσουν παραδείγματα και περιπτώσεις άλλων αλυσίδων με το δικό τους δίκτυο.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Παναγιώτης Ρουσόπουλος έθεσε και ανέπτυξε ερωτήματα όπως:
- Παραμένει το franchising αξιόπιστη μέθοδος ανάπτυξης;
- Πως επιδρά η κρίση στο σχεδιασμό εναλλακτικών στρατηγικών ανάπτυξης;
- Πως επιδρά η κρίση σε υφιστάμενα δίκτυα franchise;
- Τι πρέπει να προσέξουν τα νέα δίκτυα;
- Τι αλλάζει στο Profile των franchisees;
Όπως τόνισε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, «Ένα από τα πιο ισχυρά σημεία του franchising είναι ότι παρέχει ένα τεράστιο εύρος επιλογών και ευελιξίας, ώστε τα άτομα και οι επιχειρήσεις να επιτύχουν τους οικονομικούς στόχους και τα επιχειρηματικά τους οράματα».
Ως συμπέρασμα της ομιλίας, «σε περιόδους όπως η σημερινή για να γίνει η κρίση ευκαιρία χρειάζεται να σκεφτούμε έξω και πέρα από τα δεδομένα ώστε να επιτευχθεί η απαραίτητη διείσδυση στην αγορά και η αύξηση των μεριδίων.»
26 Νοεμβρίου 2010 Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς
«Η Διαδρομή του εμπορίου εν μέσω κρίσης: Ευκαιρίες και στρατηγικές ανάκαμψης»
Στην Ημερίδα με θέμα: «Η διαδρομή του εμπορίου εν μέσω κρίσης: Ευκαιρίες και στρατηγικές ανάκαμψης» ο Γενικός Διευθυντής της THE FRANCHISE CO., κ. Παναγιώτης Ρουσόπουλος παρουσίασε στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης στο Λιανεμπόριο.
Η Ημερίδα πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010, ώρα 17:00, στο μέγαρο του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς (Λουδοβίκου 1, Πλ. Οδησσού 2ος όροφος). Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς και η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Αττικής Ομόρων Νομών & Νήσων Αιγαίου, στα πλαίσια της έγκυρης και υπεύθυνης ενημέρωσης των μελών τους, για τους τρόπους αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης και ανάκαμψης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, διοργάνωσαν την Ημερίδα με σκοπό να αναδείξουν Ευκαιρίες και Στρατηγικές Ανάπτυξης.
Με την ομιλία του ο κος Παναγιώτης Ρουσόπουλος απάντησε στα παρακάτω ερωτήματα:
- Τι επιπτώσεις θα έχει η κρίση στην αγορά;
- Τι επιπτώσεις θα έχει η κρίση στην επιχείρηση μου;
- Ποια θα είναι η διάρκεια της κρίσης;
- Ποιο θα είναι το τοπίο την επόμενη μέρα;
- Πως θα αντιμετωπίσω την κρίση;
Σύμφωνα με τον κ. Ρουσόπουλο «Η κρίση προϋπήρχε, αλλά επιταχύνονται οι επιπτώσεις και μετατοπίζεται βίαια το ανταγωνιστικό πεδίο.» «Ένα νέο τοπίο διακρίνεται στην αγορά, αλλά όχι μόνο. Νέες καταναλωτικές συνήθειες και πρότυπα, επιφυλακτικότητα, μικρότερο καλάθι, μεταστροφή σε φθηνότερα προϊόντα ή προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.» Επίσης συμπληρώνει ότι «Το Λιανεμπόριο παραμένει μια δυναμική αγορά συγκρούσεων και αλλαγών, με επιπτώσεις συνολικά στο επιχειρηματικό πεδίο, ενώ και ο καταναλωτής αλλάζει.» «Η ύφεση εξελίσσεται μέσα από τρία διαφορετικά στάδια, 1) τις πρώτες δυσκολίες, 2) την κορύφωση της κρίσης, 3) την έξοδο σε ένα νέο επιχειρηματικό τοπίο. Ο τρόπος αντιμετώπισης της κάθε φάσης καθορίζει την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης της κρίσης και τελικά την ανταγωνιστική θέση της κάθε επιχείρησης.» Κλείνοντας την ομιλία του ο κος Ρουσόπουλος χρησιμοποίησε μια έκφραση του Giuseppe di Lampedusa ότι «Για να μείνουν τα πράγματα όπως είναι, τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν.»
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ:
Χαιρετισμός Προέδρου ΕΣΠ κ. Γ. Ζησιμάτου
Χαιρετισμός Προέδρου ΟΕΣΑΟΝΝΑ κ. Δ. Αρμενάκη
«Το Λιανικό Εμπόριο: Ευκαιρίες και απειλές-Εισαγωγικές παρατηρήσεις»
Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης- Ινστιτούτο Εμπορίου & Υπηρεσιών Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου
«Λιανεμπόριο: Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης»
Παναγιώτης Ρουσόπουλος,TheFranchiseCo.
«Οικογενειακές επιχειρήσεις. Σενάρια επιτυχίας»
Ρένα Φαφαλιού, Πανεπιστήμιο Πειραιά
Συντονιστής κ. Δημήτρης Μαρκόπουλος Δημοσιογράφος
Κατηγορίες
- Convenience stores (1)
- Covid-19 & Franchising (3)
- Franchise Best Practices (133)
- Franchise Excellence (105)
- Franchisee (65)
- Franchising & Licensing (6)
- Franchisor (129)
- Leadership (70)
- Management (40)
- Marketing (9)
- Multi Unit – Multibrand Franchise (8)
- Street Cafe (1)
- Training (15)
- Διεθνής Ανάπτυξη (6)
- Επιδοτήσεις & Franchise (3)
- Επιλογή & Ανάπτυξη ενός Master Franchise (4)
- Έρευνες Franchise (10)
- Καινοτομία (11)
- Νέος Franchisee (73)
- Νέος Franchisor (72)
- Νομικό Πλαίσιο Franchise (12)
- Οικονομία (6)
- Πολυμετοχικές Εταιρίες (3)
- Πωλήσεις (8)
- Στρατηγική (87)
- Σύμβουλοι Franchise (141)
Αρχειο δημοσιευσεων
- 2020 (6)
- Φεβρουαρίου (1)
- Απριλίου (5)
- 2018 (7)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (1)
- 2016 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (3)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- 2014 (15)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (1)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (1)
- 2013 (12)
- Φεβρουαρίου (2)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- 2012 (11)
- Ιανουαρίου (2)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Ιουλίου (4)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2011 (31)
- Ιανουαρίου (3)
- Φεβρουαρίου (4)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (4)
- Ιουλίου (4)
- Αυγούστου (2)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (5)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2010 (19)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (3)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (3)
- Αυγούστου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2009 (12)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (1)
- 2008 (10)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2007 (9)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (2)
- Ιουλίου (1)
- Οκτωβρίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2006 (9)
- Ιανουαρίου (2)
- Φεβρουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Μαΐου (1)
- Ιουνίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- 2005 (16)
- Ιανουαρίου (1)
- Μαρτίου (1)
- Απριλίου (2)
- Μαΐου (2)
- Ιουνίου (3)
- Ιουλίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (2)
- 2004 (11)
- Μαρτίου (1)
- Σεπτεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (1)
- Νοεμβρίου (3)
- Δεκεμβρίου (4)
- 2003 (6)
- Ιανουαρίου (3)
- Ιουλίου (1)
- Δεκεμβρίου (2)
- 1998 (5)
- Ιουλίου (3)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011
14th Jul 2011 - Σύγχρονο Φαρμακείο στη Καρδιά της Αλλαγής – Η κρίση ως Ευκαιρία
8th May 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Ελληνες καταναλωτές-Έρευνα Της Boston Consulting Group-13/07/2011(Πίνακες και Στοιχεία για Ελληνική Αγορά)
14th Jul 2011 - Franchising 2011: Έρευνα για το Profile των Υποψήφιων Franchisees
20th Feb 2011 - John Kotter: The Importance of Urgency
19th Jun 2011 - Franchising 2011: Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης
18th Mar 2011 - Εκτός Εργασίας; Τέλος ή Αρχή;
11th Jun 2011 - The post-crisis consumer
8th Jun 2011 - Επιλέγοντας Franchise: Απλές Αλήθειες για μια Μεγάλη Απόφαση
4th Jan 2012
- ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ FRANCHISE: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ & ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ
23 Ιουνίου 2008 - Όλοι θα μπορούσαν να γίνουν Franchisee, όταν το επιλέξουν!
27 Ιανουαρίου 2006 - Επιλέγω Franchise: 40 Καίριες Ερωτήσεις ζητούν απάντηση
6 Ιανουαρίου 2003 - Όραμα και Ηγεσία σε ένα δίκτυο franchise
18 Φεβρουαρίου 2013 - Οι βασικοί κανόνες για να διαπραγματευτείτε την Σύμβαση Franchise
17 Δεκεμβρίου 2007 - Ο ρόλος του Area Manager, τα δίκτυα franchise και η κρίση
12 Απριλίου 2011 - Πώς η κρίση αλλάζει τους Έλληνες καταναλωτές. Τι αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησε η Βoston Consulting Group σε 21 χώρες
14 Ιουλίου 2011 - 16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
25 Ιουνίου 2019 - ΠΟΛΛΑΠΛΟ (MULTI-UNIT) FRANCHISING: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
18 Οκτωβρίου 2004 - Εκτιμήσεις Κερδοφορίας Υποψηφίου Franchisee: Πόσα χρήματα μπορώ να κερδίσω;
26 Φεβρουαρίου 2006
- The post-crisis consumer
9 σχόλια - Franchising και Κρίση: Η Αποτελεσματική Ηγεσία, Προϋπόθεση Επιβίωσης
6 σχόλια - Καινοτομία και ευκαιρίες υπέρβασης της κρίσης
5 σχόλια - Πολυκάναλη ανάπτυξη και σύγχρονο λιανεμπόριο. O Ρόλος των E-shop στα δίκτυα.
3 σχόλια - Μετατρέψτε τη γνώση σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
2 σχόλια
Με μια ματιά
Co-branding Coaching Convenience Stores και franchising Covid-19 Franchise Franchise Resales Franchise Success Franchising Franchisor Master Franchise Multi-unit franchise Refranchising Έρευνα Αγοράς Ανάπτυξη Ανθρώπινο Δυναμικό και Δίκτυα Αξιοπιστία Αποδοτικότητα και Franchising Δέσμευση Δημιουργικότητα Εκπαίδευση Επένδυση και Αποδοτικότητα Επικοινωνία Επιλέγοντας Franchise Επιχειρηματικότητα Εστίαση και Franchising Ηγεσία Καινοτομία Κρίση Κρίση και Covid-19 Λύσεις Στρατηγική Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβάσεις Franchise Συμβουλοι franchise Σχέσεις Franchisee-Franchisor Υγεία και Δίκτυα Φαρμακεία και Ανάπτυξη ανταγωνιστικότητα διαχείριση διεθνοποίηση επιδοτήσεις ευθυγράμμιση οικονομική κρίση προγράμματα επιχορήγησης σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck and Luke Morton requires Flash Player 9 or better.