Οι αλυσίδες καφέ, επιτυγχάνοντας εξαιρετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, αποτελούν, την τελευταία πενταετία, τον σημαντικότερο πυλώνα…
2019
-
-
LeadershipManagementΝέος FranchisorΣύμβουλοι Franchise
Δίκτυα Franchise: Αναπτυξιακό Τέλμα και πως να το Αποφύγετε.
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΗ ανάγκη για τη διαρκή παρουσία ενός συμβούλου, έμπειρου στον χώρο του franchise, είναι εξαιρετικά σημαντική για την πορεία ενός δικτύου και την υπέρβαση της στασιμότητας ανάπτυξής του. Στην Ελλάδα υπάρχει μια παρανόηση όσον αφορά στον ρόλο του συμβούλου. Ταυτίζεται είτε με τον broker, είτε με κάποιον που θα υποβοηθήσει στη δημιουργία μιας πρότασης franchise, η οποία ανταποκρίνεται φυσικά στη συγκυρία σε σχέση με τις ιδιαιτερότητες του concept και τις απαιτήσεις του franchisor. Αυτό είναι προφανές ότι δεν αρκεί. Ο ρόλος μιας έμπειρης εταιρείας συμβούλων δίπλα στο πλευρό ενός franchisor είναι ιδιαίτερα καθοριστική, μιας και υποβοηθά το σύνολο των αναγκαίων δράσεων για την επιτυχία ενός δικτύου franchise. Από την αποτελεσματική επικοινωνία και προσέλκυση των κατάλληλων franchisees, τον μετασχηματισμό του οργανισμού σε έναν αποτελεσματικό μηχανισμό υποστήριξης του δικτύου franchise, όσο και ως προς τη συνεχή εξέλιξη των κέντρων κέρδους, σε συνδυασμό με τη διαχείριση του αναγκαίου κόστους λειτουργίας. Μια πολυεπίπεδη σχέση δηλαδή που απαιτεί μακροχρόνια εμπειρία, γνώση και δέσμευση στο κοινό συμφέρον.
-
Franchise Best PracticesΝέος FranchiseeΣύμβουλοι Franchise
Υποψήφιος franchisee; 10 συν 1 προκλήσεις που σίγουρα θα αντιμετωπίσετε.
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΤο Franchising αποτελεί εξαιρετική επιλογή. Είναι προφανές ότι η επιτυχία στο Franchising απαιτεί και αρχική έρευνα και δομημένες διαδικασίες αξιολόγησης και συνεχή εκπαίδευση και συστηματική αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων και πόρων. Απαιτεί όμως κατανόηση του ρόλου σας ως Franchisee! Ως ανεξάρτητος επιχειρηματίας στα πλαίσια ενός συγκροτημένου συστήματος που ορίζει, εξελίσσει, αναπτύσσει ο franchisor! Και απαιτεί δέσμευση και πολύ δουλειά! Ας θυμηθούμε την Estee Lauder «Ποτέ δεν ονειρεύομαι την επιτυχία. Δουλεύω γι’ αυτήν.»
-
Convenience storesFranchise Best PracticesLeadershipMulti Unit - Multibrand FranchiseΣύμβουλοι Franchise
Convenience Stores & Franchising
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΗ κατηγορία των σουπερμάρκετ και των convenience stores, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, αποτελεί έναν από τους πλέον προνομιακούς/ελκυστικούς για υποψήφιους franchisees, είτε για αυτοαπασχόληση, είτε ως επένδυση. Ταυτόχρονα έχει αποδειχθεί εξαιρετικό εργαλείο ανάπτυξης για τους μεγάλους λιανεμπορικούς ομίλους και διεθνώς αλλά και στη χώρα μας.
Παρά τις ιδιαίτερες οικονομικές συνθήκες, η κατηγορία σουπερμάρκετ και ιδιαίτερα των convenience stores παραμένει εξαιρετικά ελκυστική (και αποδοτική), όχι μόνο για τους παραδοσιακούς λιανεμπόρους τροφίμων, αλλά και για νεοεισερχόμενους Franchisors στο χώρο. -
Franchise ExcellenceLeadership
16 λόγοι για να μην επιλέξετε τη μέθοδο του franchising
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣτην The Franchise Co, στην πλειονότητα των έργων που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, ως σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise, δεν επιλέγουμε τη μέθοδο του franchising. Στην πλειονότητα επιλέγουμε -και όπως αποδεικνύεται επιτυχώς- μια πολυκάναλη στρατηγική, προσαρμοσμένη στις ιδιαιτερότητες της κάθε εταιρείας, στην οικονομική συγκυρία και στη δυναμική του ανταγωνιστικού πεδίου.
-
Franchise Best PracticesΔιεθνής ΑνάπτυξηΣύμβουλοι Franchise
Τουριστική αγορά και Franchising
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΗ επαφή με τους τουρίστες, που κάποιοι εκ των οποίων είναι επενδυτές ή επιχειρηματίες, έχει αποτελέσει εξαιρετικό εφαλτήριο διεθνούς ανάπτυξης. Για τα επόμενα χρόνια η τουριστική αγορά πρέπει να αποτελέσει βασικό πυλώνα της ανάπτυξης των ελληνικών αλυσίδων, μόνο που απαιτείται να γίνει με ιδιαίτερη προσοχή, ανάλυση και συστηματικό τρόπο, έχοντας στο επίκεντρο τις ιδιαιτερότητες αυτής της αγοράς.
-
Franchise Best PracticesFranchise ExcellenceΝέος Franchisee
Εξειδικευμένα λιανεμπορικά καταστήματα και Franchising
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΟ κλάδος του λιανεμπορίου και ιδιαίτερα των εξειδικευμένων καταστημάτων, αποτελεί έναν προνομιακό χώρο για…
-
Franchise Best PracticesΔιεθνής ΑνάπτυξηΕπιλογή & Ανάπτυξη ενός Master FranchiseΣύμβουλοι Franchise
Franchising και Διεθνής Ανάπτυξη
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΩς σύμβουλοι επιχειρήσεων Franchise έχοντας αναλάβει την ανάπτυξη ελληνικών – και διεθνών αλυσίδων – εξετάζουμε με ιδιαίτερη προσοχή το προφίλ των υποψηφίων franchisee και ταυτόχρονα επικεντρωνόμαστε σε πέντε κομβικούς άξονες:
• συστηματική προετοιμασία και σχεδιασμό συνολικά ως franchisor αλλά και ανά χώρα στόχο,
• δημιουργία ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου ανά χώρα σύμφωνα με το επενδυτικό, επιχειρηματικό προφίλ του κάθε υποψηφίου franchisee, αλλά και σύμφωνα με τον προγραμματισμό – προτεραιοποίηση του franchisor,
• διασφάλιση της εφοδιαστικής αλυσίδας ανά χώρα και των profit centers
• ανάλογη προσαρμογή του πλαισίου συνεργασίας ( οικονομικό- επιχειρησιακό- νομικό κλπ)
• Αναλυτικό οδικό χάρτη υλοποίησης με τις ανάλογες δεσμεύσεις, όχι μόνο σχετικά με τους στόχους ανάπτυξης αλλά και σε σχέση με υποδομές, οργάνωση, στελέχωση, δείκτες αποδοτικότητας κοκ -
Franchising & LicensingΈρευνες Franchise
1000 Franchisees για 500 Franchisors!
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΕντυπωσιακό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι ο αριθμός των επενδυτών/franchisees, που το 2018 δημιούργησαν ένα σημείο ή υποκατέστησαν ένα υφιστάμενο, αγγίζει μόλις τους 1.000, ενώ ταυτόχρονα οι αλυσίδες οι οποίες δηλώνουν ότι αναπτύσσονται με franchise και διεκδικούν μερίδιο από την αγορά, υπερβαίνουν τις 500!
Ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι μόνο οι 200 από τους 500 franchisors ενεργοποιούνται σοβαρά στον χώρο του franchise, καταλήγουμε στο ότι ο αριθμός που αναλογεί σε κάθε έναν από αυτούς τους franchisors είναι ιδιαίτερα χαμηλός.
Αποτελεί πράγματι μια μεγάλη πρόκληση το να επανακτηθεί η εμπιστοσύνη στο θεσμό του franchising, μιας και με τον τρόπο αυτόν, τα οφέλη είναι πολλαπλά, όχι μόνο για τους franchisors, αλλά κυρίως για τους franchisees καθώς και για την ελληνική οικονομία στο σύνολό της.
-
Franchise Best Practices
Street Food και Franchising
Συντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΣυντάκτης: Παναγιώτης Γ. ΡουσόπουλοςΗ επιλογή concept από street food και η ανάδειξή τους σε πραγματικά επιτυχημένα συστήματα franchise, απαιτεί πολλή οργάνωση, εμπειρία και συστηματική προσέγγιση.
- 1
- 2